problem z obrotomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adek16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 16:56
Lokalizacja: wlkp

problem z obrotomierzem

Post autor: adek16v » sob lut 06, 2010 19:35

witam mam problem z obrotomierzem w moim mk2 robilem swap na 2.0 16v 9a z passata b3 i wszystko dziala ok tylko obrotomierz nie, co ciekawe jak podepne licznik z passata to dziala a na tym z golfa nie co moze byc? kupilem drógi licznik bo myslalem ze tamten jest walniety ale nic
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 21:07 przez adek16v, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lut 06, 2010 21:42

adek16v, Bo w B3 sygnał obrotka jest brany z ECU, a w golfie 2 z cewki zapłonowej. Podłącz czerwono-czarny kabelek z golfa od obrotka bezpośrednio pod cewkę zapłonową. Cewka jest zabudowana razem z modułem zapłonowym - nie podłączaj tego kabelka do tego modułu przypadkiem, tylko do cewki - tam, gdzie cewka ma podawane impulsy - zacisk nr 1.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

adek16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 16:56
Lokalizacja: wlkp

obrotomierz

Post autor: adek16v » ndz lut 07, 2010 14:57

passat byl z 90 roku a moj golf 85



Latara_GOLF II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sty 28, 2010 13:01
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Latara_GOLF II » ndz lut 07, 2010 16:22

Kolego dużo miałeś przeróbek karoseri przy załozeniu tego motorka ? bo tez mam zamiar u siebie wymienic ,jak mozesz to odpisz na priv
z gory dzieki



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lut 07, 2010 17:25

Latara_GOLF II, karoserii nic nie trzeba przerabiać.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 328 gości