Witam, jestem tu nowy.
Mam problem. Spod zaznaczonej na obrazku sruby http://img168.imageshack.us/img168/1410/pompac.jpg
( pusta w srodku dwie dziurki po obu stronach pod łebkiem) cieklo mi paliwo, kiedy ja zdjąłem i probowałem wymienić podkładki, wpadła mi gdzies do komory silnika i nie mogłem jej znaleźć. W sklepie dali mi inna na pierwszy rzut oka indentyczna. po zamontowaniu wszystko było niby w porzadku ale auto stało sie zamulone. podczas jazdy auto zachowuje sie jakby mialo jakis ogranicznik powyzej 3,5 tys obrotów. predkość 160 km/h osiąga z wielkim bólem. jednym słowem nie jedzie jak kiedys. CZy jest to wina owej sruby (moze zbyt mała srednica tych otworków przez ktore chyba przechodzi paliwo) lub tez po prostu jakis element auta dożywa swoich dni np. turbina i to jest przyczyna.
Z góry dzieki za odpowiedź. Pozdrawiam
Problem- pompa wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Być może, rozwierć otworki do takiej średnicy jak wcześniejkaban88 pisze:CZy jest to wina owej sruby (moze zbyt mała srednica tych otworków
przez te otworki nie przechodzi paliwo, to jest sruba którą idzie ciśnienie doładowania z dolotu zasilające membranę z boost pinem który odpowiada za zwiększanie dawki paliwa .Nie wiem jakim cudem cieknie ci z tej śruby paliwo bo na górze membrany nie ma prawa go być .kaban88 pisze:przez ktore chyba przechodzi paliwo
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Odkręć tą górną część przykręconą na 4 śrubki na płaski śrubokręt do której przykrecona jest ta śruba co ją zaznaczyłeś i sprawdż w jakim stanie jest membrama a paliwo jak już tam jest to i tak powinno się wylewać tym odpowietrznikiem niżej tej twojej śruby a nie przez nią więc może masz zatkany ten odpowietrznik, a co do paliwa to jak powiedział munior, nie powinno go tam być więc chyba oring do wymiany
a istnieje taka możliwość że wpływ na opisane objawy ma ta sruba pod zaznaczoną?do ktorej ida wezyki powrotowe z wtryskow? bo ja tez wymieniałem wtedy
Sprawdzałem też ten grzybek przy pompie i wszystko jest ok.
Czy przypchany przewód np jakims farfoclem prowadzacy z turbiny do pompy moze mieć wpływ na opisane objawy?
Sprawdzałem też ten grzybek przy pompie i wszystko jest ok.
Czy przypchany przewód np jakims farfoclem prowadzacy z turbiny do pompy moze mieć wpływ na opisane objawy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości