Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:20
ABD to 1,4 a ABU to 1,6
A dlaczego zmieniales przepustnice? Co z tamta sie działo ?
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:21
bo ja silnik mialem wymieniany i w tamtym byla inna przepustnica i zmienialem na moja i nie wiem czy mam do konca ABU silnik czy ABD
[ Dodano: 06 Lut 2010 19:23 ]
na vagu pokazalo uszkodzony silniczek i tps dlatego zmienialem
MONTREY xD
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:24
Jaka "inna" byla ? Chodzilo auto normalnie ? oznaczenia ABU lub ABD mozesz poszukac gdzies na bloku silnika. Bedzie WYBITE w ktoryms miejsu. Ja w AAM mam z przodu zaraz pod glowica. Tylko ze AAM jest innym silnikiem.
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:25
miala instalacje na podłuzna kostke a ja mam na okragla ja mam silniczek krokowy na 6 pinow a w tamtym byla na 4piny
MONTREY xD
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:26
Mi dosc czesto pokazuje blad V60 - czujnik polozenia przepustnicy a wszystko jest OK
Ostatnio nawet ustawialem sobie. Tu masz link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 moze Ci sie przyda. Ale ja nadal stawiam na silniczek lub TPS do regulacji, hm ... chyba ze masz nieszczelna taka Gume ktora jest pod przepustnica. Moze byc sparciala i ciagnac lewe powietrze.Sprubuj na odpalonym silniku poruszac przepustnica, jak CI sie obroty beda zmieniac to moze byc ona uszkodzona. Zaraz Ci pokaze jak to wyglada. Znajduje sie to miedzy kolektorem ssacym a przepustnica
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:28
dlatego mi nie pasowala, ale miesiac po wymianie silnika bylo wszystko ok puzniej zaczelo sie tak dziac ze zaczol mi gasnac i wariowac na biegu jalowym jednym problemem bylo ze ssanie sie nie zalanczalo
MONTREY xD
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:28
Ide zrobic zdjecia jak wyglada przepustnica z 1,4 ABD.
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:31
wiem o co ci chodzi kolego juz to sprawdzale i jest wszystko ok ta guma jest dobra
MONTREY xD
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:35
Na 1 zdjeciu masz zaznaczona na czerwono taka srobke. Sprawdz czy ja masz. Moze masz ja za bardzo wkrecona i silniczek nie potrafi zmniejszyc obrotów.
[ Dodano: 06 Lut 2010 19:37 ]
Zastanawiam sie o jaka Ci wtyczne chodzi ktora miales zła ... bo tam zadnych wtyczek nie ma procz silniczka krokowego i TPS'u. Silniczek powinien byc tez na 4 piny ... hmm w 1,4 tak mialem i w 1,8 tez ....
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:38
tak tylko ze ja mam monowtrysk 1.6 i mam ta srobke zaslepiona ze nie da sie jej regulowac ona jest ustawiona fabrycznie to taki mialem monowtrysk z poczatku jak kupilem silnik i on mi na moja instalacje nie pasowal
MONTREY xD
-
wojtas46
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2487
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
- Lokalizacja: łęczyca
Post
autor: wojtas46 » sob lut 06, 2010 20:39
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:40
od silniczka krokowego ja mam na 6 pinow a w tym nowym silniku jak kupilem bylo na 4
MONTREY xD
-
Y@RO
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
- Lokalizacja: Libiąż
-
Kontakt:
Post
autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 20:50
Montrey1990, to nie wiem, dziwne cos masz kolego. Silnik krokowy na 6 pinów jest do silnika 1,6 AEA! oraz do polo, a na 4 piny jest do kazdego golfa 3 z silnikami od 1,4 do 1,8. Wiec pewnie i przepustnice miales z innego silnika np AEA. AEA jest to nowszy silnik i wyglada tak:
http://c6.asteroid.pl/a.swistak.pl/003/ ... 5_1024.jpg a ABU
http://images31.fotosik.pl/224/0976ab6abdfa6d83med.jpg
[ Dodano: 06 Lut 2010 19:53 ]
Czyli ty jak masz wtyczke na 6 pinów do krokowca to masz AEA silnik a nie ABU
eSsssssssssss :))))
-
Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
-
Kontakt:
Post
autor: Montrey1990 » sob lut 06, 2010 20:56
no tak ale ja mam 93 rok i wystepowaly takie silniki jak mam
[ Dodano: 06 Lut 2010 19:57 ]
silnik mam z metalowa pokrywa tak jak mi pokazalez 2 zdj a monowtrysk mam taki jak na tym 1 zdj
MONTREY xD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości