G40 ????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

G40 ????

Post autor: Kapibara » ndz mar 20, 2005 00:27

dzis troche uslyszalem o G40, to jakas slabsza wersja G60 podobno, ale mam pytanie czy to sie montuje razem z silnikiem czy mozna osobno i czy p[odeszlo by do mojego golfika???????



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 20, 2005 00:57

G40 to mniejsza wersja kompresora G60!!
G40 była montowana w silniczkach 1.3 w VW Polo Coupe!
Moc 113 KM !!!!
Znajomy miał taki silniczek w Mk II.
Mk II GTI 8V miały z nim problemy !!!!

Cena przeróbki - włożenia G40 do twojego silnika + strojenie przerosłąby zakup i SWAP na silnik G60!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz mar 20, 2005 02:17

aha, a gdzie cos takiego m0zna znalesc?? bo wlasnei nei moge znalesc takich rzeczy noigdzie. szukam wtryskiwczy co podejda do mojego auta albo kogos kto mi to przerobi i nei moge znalesc. to zaczynam szukac innych rozwiazan.

ale nigdy nei widzialem takiej polo0wki z takim potwornym silnikiem, to by bylo cos. niepozosrne autko a smigalo by niezle



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » pt mar 17, 2006 21:14

Michael G60 pisze:G40 to mniejsza wersja kompresora G60!!
G40 była montowana w silniczkach 1.3 w VW Polo Coupe!
Moc 113 KM !!!!
Znajomy miał taki silniczek w Mk II.
Mk II GTI 8V miały z nim problemy !!!!

Cena przeróbki - włożenia G40 do twojego silnika + strojenie przerosłąby zakup i SWAP na silnik G60!
kto mial niby problemy??GTI?? to musialo byc ostro zaorane G40 :D


One Man Crew

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt mar 17, 2006 21:17




Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt mar 17, 2006 23:37

mój znajomy miał kiedyś takie polo G40 ale to było ładnych parę lat temu gdzie mało kto wiedział jeszcze coś w Polsce o tuningu.Ale wracając do polo to z tym silnikiem to jest mała rakieta.Opony mu na długo nie starczały bo czasem przez chwilę stała w miejscu bez ręcznego.No ale podczas pościgu policji zarżnął dziecinę i poszła na części.Skrzynia się rozleciała i dał sobie z nią spokój.Teraz ciężko jest takie cacko znaleźć w dobrym stanie.Zresztą mieć taką moc w lekkiej budzie to jak tu wolno jeździć.pozdro


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Salieri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 17:45
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: Salieri » sob mar 18, 2006 00:39

moj braciak ma polo 86c2f z g40 pod maska-oryginal... powiem Wam, ze to zapier....la! na gtechu przy mniejszym doladowaniu niz seryjne smiga 8.2 do setki. Niesamowita furka.


doladowane, klekoczace, oplowskie, stukonne dwa zero. Niedlugo powrot do VAGa :D

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob mar 18, 2006 10:03

vario pisze:qrde to G40 czy G60 mozna montowac do diesla?? myslalem ze nie...przeciez Kapibara ma SB

popatrz na date pisania tego! ja wtedy mialem PN. a polowke takaowa juz widzialem an zlocie na slasku niestety nei wiem jeszcze jak smiga. Ale jakby sie tak zastanowic to chyab da sie zamontowac kompresor do diesla zadnego problemu nei powinno byc



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » sob mar 18, 2006 11:13

oj ciezko z tym moze byc w dieslu.doladowany silnik z zalozenia powinien byc odprezony w stosunku do tego samego silnika niedoladowanego.inaczej moze byc pogrom silnika (tymbardziej ze diesel wysokoprezmy) u mnie jest stopien sprezania 8:1


One Man Crew

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob mar 18, 2006 11:26

no ale ne ichodzi o duze doladowanie. diesle maja turbinki przeciez. wiadome ze wiekszego sensu by to nie mialo bo lepiej turbo ale daloby sie



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » sob mar 18, 2006 11:31

czy lepiej turbo to mozna polemizowac.kompresor jest mechaniczny nie ma wirnika ktory trzeba najpierw rozgrzac a pozniej ochlodzic (tak na marginesie malo widze ludzi ktorzy majac silnik T nie gasza go zaraz po tym jak sie zatrzymaja).male doladowanie to jakie? w G norma to okolo 0.7


One Man Crew

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 18, 2006 15:48

w G też jest wirnik , czy tam ślimak, jest chłodzony i smarowany olejem i też sie grzeje, i też wypada go schłodzić postojem po jeździe :piwka:



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » sob mar 18, 2006 15:54

no i sie mylisz w tym momencie :P olej idzie tylko na lozyska do walka (chyba logiczne)... ma staly naped i kiedy jest na niskich obrotach to automatycznie sam sie studzi przepywem powietrza


One Man Crew

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości