Szarpanie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Szarpanie silnika

Post autor: kam » sob lut 06, 2010 10:58

witam od pewnego czasu moj 1,9td aaz szarpie podczas jazdy na stalych obrotach w okolicach 2tyś czym może być to spowodowane ?wymieniony olej, rozrząd filtr powietrza więc to raczej nie to. szukałem i znalazłem wypowiedzi ale najczesciej do silnikow benzynowych i sadze ze to mi nie może pomóc. dziś zabieram sie za wymiane filtra paliwa bo ostatnio widzialem bąbelki i być może to właśnie jest przyczyna.samochód normalnie przyspiesza na biegu jałowym też raczej normalnie pracuje. szarpanie występuje jedynie na stalych obrotach w granicach 2tyś czyli w momencie gdy turbina się włącza dodam ze silnik szarpie ale obrotomierz nawet nie drgnie... ma ktoś jakiś pomysł ?


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob lut 06, 2010 11:10

kam.w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnosc ukladu paliwa!!szarpanie moze byc spowodowane zasysaniem lewego powietrza z pod uszczelki podgrzewacza przy filtrze paliwa...sprawdz tez pod filtrem paliwa ten zaworek do spuszczania wody...jesli jezdzisz na rezerwie tez moga byc takie objawy....jesli nic to nie pomoze odepnij wtyczke predkosciomierza przy skrzyni biegow...jesli sie cos poprawi i przestanie szarpac,to prawdopodobnie nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia...ja osobiscie sprawdzilbzm najpierw szczelnosc ukladu i odsaczyl wode przez ten kranik pod filtrem paliwa!!moze tankujesz na lipnych stacjach i z tad te szarpanie.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 11:16 przez kamil-b, łącznie zmieniany 1 raz.



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » sob lut 06, 2010 11:29

wiesz co zatankowałem właśnie dobre paliwo i od tego zaczęło się szarpanie :/ bynajmniej tak mi się wydaje, zatankowałem lotos dynamic i od tego zaczeło mi szarpać, nie jestem w stanie sprawdzić innego paliwka bo wlałem cały bak :grrr: sprawdzę czy pomoże..
ta uszczelka podgrzewacza to gdzie dokladnie sie znajduje i jak wygląda bo nie bardzo się orientuje.. ?


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob lut 06, 2010 12:20

wedlug mnie to paliwko musi byc dobre!!masz tutaj linka i na rys.nizej jest pokazany ten filtr,podgrzewacz i uszczelka....http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3636540



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » sob lut 06, 2010 13:14

jestem już po wymianie filtra paliwa, bąbelków już nie ma..
tylko teraz widze że albo ochlapałem przy wymianie filtra pompę paliwa albo z niej cieknie ..
wytarlem poczekam aż całkiem wyschnie i się przejadę..
ktoś zna mniej więcej koszt naprawy pompy jakby coś ?


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » sob lut 06, 2010 13:38

Regeneracje pompy oscyluja w różnych cenach , zależy co ci padło, może cieknie z jakiejs drobnostki . Przypatrz sie dokładnie . Ale jak nie masz powietrza w układzie to prawdopodobnie filtr a pompę pochlapałes


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob lut 06, 2010 13:49

jak dalej szarpie to odlacz wtyczke predkosciomierza przy skrzyni biegow i sie przejedz..jak przestanie szarpac to nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia....pozniej postukaj we wtrysk sterujacy.wtrysk jest w 3 cylindrze z takim kablem...moze sie zawiesza.



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » sob lut 06, 2010 18:11

więc tak po zapaleniu zrobilem 3km w jedna strone obroty do 2,2 tyś wszystko ok!
mysle pora wracac i przycisnalem do 2,7 -3tys i podczas drogi powrotnej znow szarpie :/
próbowałem pukać we wtrysk sterujący przed wyjazdem.. wtyczka predkosciomierza to jest taka wielokablowa wtyczka na skrzyni biegow tak?
co do filtra paliwa grubszym wezykiem idzie u gory taka jakby piana delikatnie ale idzie.
jeszcze jedno dosc istotne.. po zapaleniu mam jakies 900obr czy to dobrze bo wydaje mi sie ze bylo przedtem mniej..

jeszcze jedno mi przychodzi do glowy.. podlaczylem audio i wzmacniacz z lenistwa zostawilem pod tylnim fotelem ( tam zdaje sie jest komputer abs ?) czy moze to miec jakis wplyw?
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 18:14 przez kam, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » sob lut 06, 2010 22:45

kamil-b, kolega kam ma silnik 1.9 TD AAZ z pompą mechaniczną i odpięcie wtyczki prędkościomierza nic nie da w tym przypadku, bo nie ma nastawnika w tej pompie, co innego w pompach sterowanych elektronicznie 1Z czy AFN i nowszych ;)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 06, 2010 23:55

kam pisze:próbowałem pukać we wtrysk sterujący przed wyjazdem..
A gdzieś ty go znalazł w AAZ -ecie?
kam pisze:co do filtra paliwa grubszym wezykiem idzie u gory taka jakby piana delikatnie ale idzie.
Tam nie powinno być zadnej piany .
kam pisze:podlaczylem audio i wzmacniacz z lenistwa zostawilem pod tylnim fotelem ( tam zdaje sie jest komputer abs ?) czy moze to miec jakis wplyw?
Nie.
kam pisze:wtyczka predkosciomierza to jest taka wielokablowa wtyczka na skrzyni biegow tak?
Odpuść sobie tą wtyczkę bo tak sprawdza się w TDI gdzie pompa sterowana jest przez kompa w zwykłym TD -eku nic tak nie sprawdzisz .Ewidentnie coś masz nie halo z zasilaniem w paliwo


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » ndz lut 07, 2010 08:21

hm czyli jak to teraz sprawdzić ? jedyne co przychodzi mi do głowy to uszczelka ta która jest pod plastikiem który przychodzi do filtra bo tam jej poprostu nie mam.. i uszczelnienia węży bo są tam zaciski takie których nie skręca się śrubką tylko zaciskarką a takowej nie posiadam więc nie moge sprawdzić czy nie zasysa powietrza...
eh chciałem boost pina od ciebie zakładać a teraz mam takie jaja z autem :/


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lut 07, 2010 14:00

kam pisze:jedyne co przychodzi mi do głowy to uszczelka ta która jest pod plastikiem który przychodzi do filtra bo tam jej poprostu nie mam.
:shock: Tam powinien być oring.Weż sobie kanister z paliwem podłącz wszystko na krótko do pompy i się przekonasz czy to problem z zapowietrzaniem .Wszystko jest do zrobienia .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » ndz lut 07, 2010 15:48

oring zwykły czy raczej płaska uszczelka? da sie kupić oryginał czy można zwykłą uszczelke z czegoś dopasować?
pomysł z kanistrem byłby dobry gdyby nie fakt że nie szarpie na biegu jałowym tylko podczas jazdy i to też nie zawsze :/ i w zakresie obrotów 1800-2200.. jedynie jeszcze na lewarku można byłoby podnieść ale nie wiem czy to dobry pomysł..
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 15:48 przez kam, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lut 07, 2010 18:56

kam pisze:oring zwykły czy raczej płaska uszczelka?
tam orginalnie siedzi oring
kam pisze:jedynie jeszcze na lewarku można byłoby podnieść ale nie wiem czy to dobry pomysł..
:shock: a to w jakim celu?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 149 gości