Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia

- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: MaSa_Golf » pt lut 05, 2010 23:59
Witam
W moim golfie od dawien dawna mam problem z powrotami, tzn. stale ciekna minimalnie, a poza tym co + - 5000km zaczynaja wyskakiwac jeden po drugim, tzn jeden zeskoczy z wtryskiwacza i musze wymienic wszystkie, bo jeśli nie, to będą zeskakiwac jeden po drugim. a tak wymieniam wszystkie i znow mam na 5tys km spokoj. kupuje wezyki Gates'a 3,2 mm (jak kupilem kiedys zwykly, wytrzymal 300!! km).
co moge zrobic zeby miec z tym spokoj?? w poprzednim golfie przez 45 tys km od kupna do sprzedazy nawet ich nie tykalem a tutaj..... drozszych wezy niz Gates w Cz-wie nie widzialem, poza Boschem na bugajskiej, gdzie wezyk byl 2x drozszy a wytrzymal tyle samo

-
Michał_1977
- _

- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 00:22
MaSa_Golf,
MaSa_Golf, że tak zapytam z d...y strony-silnik dobrze pracuje?Nie przerywa?Nie kopci?
Chodzi mi o to,że nypel przy pompie od powrotu paliwa jak będzie zepsuty i pompa nie będzie trzymała ciśnienia,to w tych wężykach ciśnienie wzrośnie i przez to mogą spadać

...
Albo po prostu odpowietrznik nad filtrem jest do bani i także wzrasta ciśnienie w powrocie.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
kwietek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 779
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kwietek » sob lut 06, 2010 00:25
Miałem dokładnie to samo, aż mnie do szału doprawadzało! Okazało się że zwykła guma poprostu puchnie od ropy. Musisz sobie kupić specjalne węże paliwowe, tylko podkreśli kolesiowi w sklepie że to mają być do ropy bo stare Ci puchną i popuszczają. Kupiłem w sumie ze 3 metry tych wężyków (na wszelki wypadek) ale okazało się że niepotrzebnie, jak dotąd zrobiłem na nich 100 000 km i absolutnie nic nie cieknie
[ Dodano: 05 Lut 2010 23:26 ]
ropa jest o tyle złośliwa że doskonale pentruje i nawet jak kupisz mniejszą średnicę jeśli guma będzie nie odopwiednia i tak się przedrze i będzie ciec
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » sob lut 06, 2010 10:31
Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.
-
ordy
- Użytkownik

- Posty: 256
- Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
- Lokalizacja: RLA
-
Kontakt:
Post
autor: ordy » sob lut 06, 2010 11:17
Też u siebie w TDI zakładałem ostatnio wężyki Gatesa 3,2 i wchodziły ciężko. Jeden to nawet musiałem posmarować olejem od środka i króciec też bo nie chciał wejść.
Jak wężyki mocno siedzą to nie powinny wypadać, wężyki te wyglądają na solidne, mają dwie warstwy gumy.
Oryginalne są dużo cieńsze i wiotkie. Dodatkowo parcieje oplot na nich.
-
anaba255
- Gadatliwa bestia

- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
-
Kontakt:
Post
autor: anaba255 » sob lut 06, 2010 13:59
MaSa_Golf, kupowałem te wężyki u Cyrana na Warszawskiej, nie pamiętam ceny kilka zł za metr, jak na razie trzymaja elegancko.
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » sob lut 06, 2010 14:01
Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 14:02 przez
t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » sob lut 06, 2010 14:34
t0mal pisze:Zakłada się wężyki z oplotem z materiału i będzie spokój.
t0mal, ja w tej chwili mam takie...płaciłem po ileś tam groszy za 10mm i dalej się delikatnie pocą
Kiedyś miałem całe gumowe (6zeta/metr) i lepiej trzymały niż te z oplotem

...choroba wie,od czego to zależy,a przypadek kolegi
MaSa_Golf, jest co najmniej dziwny,bo już tyle podejść robił,przerabiał wężyki różnych marek i dalej nic ciekawego...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
ordy
- Użytkownik

- Posty: 256
- Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
- Lokalizacja: RLA
-
Kontakt:
Post
autor: ordy » sob lut 06, 2010 17:53
t0mal pisze:Gumowe są nic nie warte, spróbuj je teraz zdjąć - na mrozie jest to niemal nie możliwe, bo guma sztywnieje, jeśli je ponownie nałożysz na 100% będą ciekły.
te wężyki są tylko na jeden montaż,po sciągnięciu trzeba założyć nowe, ale koszt tego węża za metr jest niski więc nie ma się czym martwić.
-
munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » sob lut 06, 2010 19:43
A ja wam powiem że najlepsze węzyki są na szrotach przy silnikach benzynowych z grubościennej gumy i za bezcen .Swego czasu zrobiłem sobie zapas i są niezastąpione ,przy okazji pełno przy nich trójników ,uchwytów i elektrozawór się trafi

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia

- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: MaSa_Golf » śr lut 10, 2010 23:49
sprawdze, ale watpie

filtra mana wymieniany byl 20tys km temu
[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 10:50 pm ]
a silnik chodzi normalnie, bez problemow

-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » czw lut 11, 2010 00:17
Wężyk z oplotem na przelewy kosztuje 10zł za metr, do sprawdzenia jest generalnie cały powrót, przewody od baku mogą być zamulone, fltr paliwa powinieneś wymienić, pewnie w środku przypomina grudkę węgla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości