witam serdecznie
proszę o pomoc w postaci informacji na temat silnika 1.6 AEE.
znalazłem się w sytuacji kiedy muszę założyć pasek rozrządu,
badziew sytuacji polega na tym, że muszę to zrobić od zera, czyli zgrać zawory z tłokami.
jak to zrobić ?
czy istnieją jakieś "patenty"?
czy silnik AEE jest silnikiem kolizyjnym?
dziękuję
1.6 jak zsynchronizować tłoki z zaworami,zakładanie paska.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
cholera prawie północ zimno a ja w garażu walcze z rozrządem.
1-2-4-3 w/g wskazówek zegara,czy o tą kolejność chodzi ?
[ Dodano: 05 Lut 2010 23:27 ]
bardzo pomocny schemat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cholerne dzięki.
górne koło to dokładnie to,a na dole mam mały dylemat ponieważ jest ścięty jeden ząbek jak na schenacie, natomiast nie mam pewności do czego go odnieść, ponieważ mam takie dwa "podejrzane" punkty jeden dokładnie w pionie a drugi dwa zęby w prawo.
który właściwy?
[ Dodano: 05 Lut 2010 23:30 ]
ok, już kumam to ten w pionie.
[ Dodano: 06 Lut 2010 09:43 ]
mam pytanie, bardziej z ciekawości niż z potrzeby, ponieważ silnik hula, tzn. jeszcze przepustnica jest do dogrania bo faluje i takie tam.
pytanie dotyczy schematu który wysłał mi piteR-ek, a mianowicie chodzi o ustawienie koła zębatego wału korbowego, ponieważ jest tam opcja na 2V i 4V, co jest widoczne na powiększeniu nr 13
co to jest 2V i 4V ???
czyżby chodziło o wersje dwu i czterozaworowe, a wykorzystywany jest ten sam blok silnika ?
1-2-4-3 w/g wskazówek zegara,czy o tą kolejność chodzi ?
[ Dodano: 05 Lut 2010 23:27 ]
bardzo pomocny schemat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cholerne dzięki.
górne koło to dokładnie to,a na dole mam mały dylemat ponieważ jest ścięty jeden ząbek jak na schenacie, natomiast nie mam pewności do czego go odnieść, ponieważ mam takie dwa "podejrzane" punkty jeden dokładnie w pionie a drugi dwa zęby w prawo.
który właściwy?
[ Dodano: 05 Lut 2010 23:30 ]
ok, już kumam to ten w pionie.
[ Dodano: 06 Lut 2010 09:43 ]
mam pytanie, bardziej z ciekawości niż z potrzeby, ponieważ silnik hula, tzn. jeszcze przepustnica jest do dogrania bo faluje i takie tam.
pytanie dotyczy schematu który wysłał mi piteR-ek, a mianowicie chodzi o ustawienie koła zębatego wału korbowego, ponieważ jest tam opcja na 2V i 4V, co jest widoczne na powiększeniu nr 13
co to jest 2V i 4V ???
czyżby chodziło o wersje dwu i czterozaworowe, a wykorzystywany jest ten sam blok silnika ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 355 gości