Moc silnika a pogoda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » śr lut 03, 2010 21:44

no ale ostatnio byl nawet bardzo duzy skok cisnienia i zdaje mi sie ze na hamowni cos juz by wyszlo..

[ Dodano: 03 Lut 2010 20:44 ]
dodatkowo jescze nieodpowiednia teperatura i mysle ze wynik bylby calkiem ciekawy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 03, 2010 21:58

1 stopień zmienia ciężar właściwy gazu o 1/273, tak uczyli na fizyce? To wyjaśnia wiele.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » śr lut 03, 2010 22:24

no dokladnie a kiedy mamy -30 stopni porownujac z 30 na + to juz 60 stopni roznicy wiec zmiany napewno beda.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » pt lut 05, 2010 20:38

a ja mam intercooler w moim samochodzie (o dziwo!), jest w zderzaku przed prawym kolem :grin:


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 06, 2010 10:22

goryl3 pisze:Z mojego odczucia to auto najlepiej chodzi przy okolo 5-10 stopniach na plusie. Przy -20 jak i przy +30 wydaje mi sie że jest słabszy.
...i masz rację.
Nie dotyczy to autek z doładowaniem.
Powietrze - gęstość(temperatura) + ciśnienie atmosferyczne(niż/wyż) + wilgotność powietrza(sucho/deszczowo).
Chłodne powietrze ogranicza parowanie paliwa i tym samym jego dobre wymieszanie z paliwem w komorze spalania - rośnie zużycie paliwa.
Gorące powietrze - za mała ilość powietrza do spalenia /uzyskania odpowiedniej mocy - autko słabnie(podobnie znacznie obniżone ciśnienie atm).

Robiąc jakiekolwiek badania należy ZAWSZE sprowadzać ich wyniki do warunków "normalnych"aby można było porównać z różnych okresów dla tego samego autka czy też do porównania różnych.

Hamownie mierzące powinny również takie coś czynić - daje to jednolitość w kolejnych próbach. Brak takowego sprowadzenia podważa sens robienia pomiarów.

Temat został zaledwie "dotknięty"... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 222 gości