No to już zależy tylko od CiebiePiter navi pisze:Może lepiej kupić gaźnik regenerowany(gwarancja), bo w sumie to nie wiem czy jak wymienie obydwie ośki to będzie wszystko ok
O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
hmm to zależyPiter navi pisze:No jest mały dylemat, bo za ośki i troche uszczelek to już 100lekko, a regenerowany 190zł
~oś 8,2mm http://www.allegro.pl/item871845167_pol ... r_8_2.html
~zestaw naprawczy 9zł (ale chyba tylko podstawowe uszczelki) http://www.allegro.pl/item887754221_pol ... ginal.html
~jakies dysze http://www.allegro.pl/item896776825_dys ... lonez.html
Widze,ze jestes z wa-wy , pewnei macie tam sklep z czesciami do takich wynalazków, to przesyłka Ci odpada
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Gaźnik zregenerowany wszystko jak nowe
Jest jedno ale, jak chodzi na benzynie to wali/pluje na czarno na śnieg (woda/olej/ ?, benzyny w tym nie wyczułem), po przełączeniu na gaz jest wszystko ok tylko dymek
Powiedzcie mi czy wkręcając śrubę od "składu mieszanki" jest uboga czy jak wykręcam, bo już się deko zamotałem przy tym ,a chciałem ustawić bo gaźnik świeży no i wiadomo odrazu przydałaby mu się opcja "EKO..."
Czy taka regulacja będzie dobra ? :
"śrubę regulacji składu mieszanki wkręcić do oporu i wykręcić 3 obroty
potem wyregulować wolne obroty i następnie wkręcać stopniowo do zmniejszenia obrotów i uzyskania stabilnej pracy."
Jest jedno ale, jak chodzi na benzynie to wali/pluje na czarno na śnieg (woda/olej/ ?, benzyny w tym nie wyczułem), po przełączeniu na gaz jest wszystko ok tylko dymek
Powiedzcie mi czy wkręcając śrubę od "składu mieszanki" jest uboga czy jak wykręcam, bo już się deko zamotałem przy tym ,a chciałem ustawić bo gaźnik świeży no i wiadomo odrazu przydałaby mu się opcja "EKO..."
Czy taka regulacja będzie dobra ? :
"śrubę regulacji składu mieszanki wkręcić do oporu i wykręcić 3 obroty
potem wyregulować wolne obroty i następnie wkręcać stopniowo do zmniejszenia obrotów i uzyskania stabilnej pracy."
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 22:14 przez Piter navi, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziś oficjalnie i ja mogę dołączyć do weberowców . Już męczę się parę dni z całością, ale sporo rzeczy się na to złożyło.
Niestety nie miałem warunków by całość ustawić (brak czasu), ale pierwsza jazda była. Przynajmniej jakoś jechał i pewnie mniej wachy łykał niż pierdek. Pozostało mi ustawić zapłon na słuch, bo niestety nie ma rewelacji, a lampa odpada przez drobne luzy na aparacie. Troszkę jeszcze skręcić mieszankę na wolnych (bo specjalnie zawyżyłem, by w czasie pierwszej jazdy nie zgasł grzebiąc się w śniegu) i powinien latać jak ta lala.
Patrząc na opis wyżej, to u mnie troszkę dziwnie jest. Wkręcając śrubkę od wolnych to silnik szybciej kręci, a nie wolniej.
Niestety nie miałem warunków by całość ustawić (brak czasu), ale pierwsza jazda była. Przynajmniej jakoś jechał i pewnie mniej wachy łykał niż pierdek. Pozostało mi ustawić zapłon na słuch, bo niestety nie ma rewelacji, a lampa odpada przez drobne luzy na aparacie. Troszkę jeszcze skręcić mieszankę na wolnych (bo specjalnie zawyżyłem, by w czasie pierwszej jazdy nie zgasł grzebiąc się w śniegu) i powinien latać jak ta lala.
Patrząc na opis wyżej, to u mnie troszkę dziwnie jest. Wkręcając śrubkę od wolnych to silnik szybciej kręci, a nie wolniej.
Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"
Długo szukałem, ale znalazłem Podaję Wam link do literatury, którą się posiłkowałem by obniżyc spalanie w moim golfiku do ... !!! 7,8 litra !!! w trybie miejskim. Jest moc, jest zryw , a spalanie niższe niż na fabrycznym Pierburgu .
http://www.wartburg-cieszyn.webpark.pl/ ... loneza.zip
Myślę, "usprawnienia" że posłużą Wam conajmniej tak samo dobrze jak mi.
http://www.wartburg-cieszyn.webpark.pl/ ... loneza.zip
Myślę, "usprawnienia" że posłużą Wam conajmniej tak samo dobrze jak mi.
Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)
A wożę się Roverem ;-)
chlopaki jak zrobic dolot pod webera tak zeby nie trzeba bylo ciac maski ?
malo podoba mi sie pomysl ciecia maski, a nie mam zbytnio pomyslu jak by to zrobic.
Myslalem zeby jakis inny dolot chociaz sama gore na sam gaznik i potem stozek zeby to jakos zamknac.
Znacie jakies auto, ktore ma takie nizsza ta obudowe ?
bo juz na glowe dostaje :<
a tak poza tym to super chodzi na weberze;o
malo podoba mi sie pomysl ciecia maski, a nie mam zbytnio pomyslu jak by to zrobic.
Myslalem zeby jakis inny dolot chociaz sama gore na sam gaznik i potem stozek zeby to jakos zamknac.
Znacie jakies auto, ktore ma takie nizsza ta obudowe ?
bo juz na glowe dostaje :<
a tak poza tym to super chodzi na weberze;o
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
lebiega, świetna książka, dzięki wielkie. Szukałem kiedyś jakiegoś opracowania, w którym bardzo dokładnie będzie opisana budowa i zasada działania gaźnika, ale nie mogłem znaleźć.
pancur0, trzeba coś pokombinować. Widziałem doloty na bazie dolotu z RP, ale trzeba się nakombinować z czymś na gaźnik bo miejsca mało. Ewentualnie widziałem tu zdjęcia w których użyte są gumy z wtrysków mechanicznych, np. z silnika GX. Do tego jakąś kryzę wyrzeźbić, reszta dolotu z RP czyli puszka filtra powietrza i ma hulać. Guma dobra, bo dobrze ją będzie dopasować. I nawet całkiem profi to wygląda
pancur0, trzeba coś pokombinować. Widziałem doloty na bazie dolotu z RP, ale trzeba się nakombinować z czymś na gaźnik bo miejsca mało. Ewentualnie widziałem tu zdjęcia w których użyte są gumy z wtrysków mechanicznych, np. z silnika GX. Do tego jakąś kryzę wyrzeźbić, reszta dolotu z RP czyli puszka filtra powietrza i ma hulać. Guma dobra, bo dobrze ją będzie dopasować. I nawet całkiem profi to wygląda
http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /878047445
a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ?
a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Wszystko się da, jeżeli ma się czas i chęci. I czasami pieniądze jeszczepancur0 pisze:z takiego czegos da rade dorobic ?
Musiałbyś znać wysokość tego, żeby wiedzieć czy Ci się zmieści pod maską, bo nie chcesz jej ciąć. Do tego musisz dorobić jakąś kryzę, albo wymyślić jak zamocować na gaźniku. Ten plastik z monowtrysku jest mocowany 3 śrubami ustawionymi co 120 stopni. Weber ma 4 śruby w prostokącie, więc bezpośrednio na pewno się nie da. Trzeba by dorobić jakąś kryzę i spasować to wszystko. Najważniejsze to, czy wysokość tego plastiku plus wysokość kryzy będzie mniejsza niż miejsca między gaźnikiem a maską. Inaczej nie zmieści się i trzeba ciąć maskę
mam inny pomysl troche.
Zeby wsadzic ta gore na gaznik bo mam tam taki pierscien okragly tak zeby wcisnac na ten pierscien i przymocowac tak jak mam ten dolot z GU tym drutem uszczelnic tym uszczelniaczem z tubki mocno scisnac i juz.
Podejrzewam, ze to jest wykonalne tylko musze wiedziec jakiej srednicy jest ten otwor okragly w takiej gorze:P
Zeby wsadzic ta gore na gaznik bo mam tam taki pierscien okragly tak zeby wcisnac na ten pierscien i przymocowac tak jak mam ten dolot z GU tym drutem uszczelnic tym uszczelniaczem z tubki mocno scisnac i juz.
Podejrzewam, ze to jest wykonalne tylko musze wiedziec jakiej srednicy jest ten otwor okragly w takiej gorze:P
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 19:09 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Ostatnio widziałem na alledrogo zestaw składający się z miksera LPG jako przejściówki do gumy dolotowej od Fiata 132 (mirafiori). Nawet fajnie to wyglądało.pancur0 pisze:http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /878047445
a takie cos ?
z takiego czegos da rade dorobic ?
Spróbój mojego sposobu (jest kilka stron wczesniej, wygląda średnio, ale działa rewelacyjnie jak na puszkę podtynkową) ))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3191318
No problemo, miałem jeszcze jedną taką podobną, ale opracowaną przez speców z PZMot odpowiedzialnych za konstruowanie "borewiczów" w wersjach rajdowych. Jak znajdę to też podrzucę.MiSzOn pisze:lebiega, świetna książka, dzięki wielkie. Szukałem kiedyś jakiegoś opracowania, w którym bardzo dokładnie będzie opisana budowa i zasada działania gaźnika, ale nie mogłem znaleźć.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 03:14 przez lebiega, łącznie zmieniany 4 razy.
Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)
A wożę się Roverem ;-)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Chętnie bym poczytał. Generalnie, to bardziej dla poszerzenia wiedzy teoretycznej, bo głównie jeżdżę na gazie więc przeróbki gaźnika są mało istotne. Ale z ciekawości samej jak to działa i co zrobić żeby wszystko jak najlepiej hulałolebiega pisze:No problemo, miałem jeszcze jedną taką podobną, ale opracowaną przez speców z PZMot odpowiedzialnych za konstruowanie "borewiczów" w wersjach rajdowych. Jak znajdę to też podrzucę.
myslalem o takim rozwiazaniu jak u Ciebie ale Ty chyba masz troche podgiete to takie podszybie mam racje ? ;p
tam gdzie ta uszczelka jest gumowa...
tak na zdjeciu przyjnamniej wyglada;o
tam gdzie ta uszczelka jest gumowa...
tak na zdjeciu przyjnamniej wyglada;o
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 262 gości