Szarpie przy pierwszym zapaleniu po nocy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie przy pierwszym zapaleniu po nocy.
Witam. Problem występuje przy pierwszym uruchomieniu silnika po mroźnej nocy. Przez pierwsze 5-6 sekund silnik szarpie, ma trochę wyższe obroty niz normalnie (tak jakby nie palił na wszystkie cylindry) , po chwili wszystko wraca do normy. Dodam tylko , że wymieniłem wszystkie świece. Sprawdziłem napięcie na przewodzie zasilającym świece i jest OK ( odłączyłem czujnik temp. ). Nie zauważyłem specjalnie jakiegoś dziwnego dymienia z wydechu. Co moge jeszcze sprawdzić ?
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Szarpie Ci przy dojezdzaniu do świateł?? Mi tez tak potrafi odrazu po odpaleniu poszarpac wystarczy gazu delikatnie dodać i przestaje.
Mamy problem z nastawnikiem a konkretnie z pompa. Poprostu pompa sie sypie i brudzi nastawnik stad te szarpania.
Mamy problem z nastawnikiem a konkretnie z pompa. Poprostu pompa sie sypie i brudzi nastawnik stad te szarpania.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Jakbyś czytał uważniej to byś zauważył znak zapytania takie coś "?"OMG przecież kolega pisze po odpalenie po postoju !!!
zostaw komentarze dla siebie. Nie wiem w czym problem delikatnie gazu nie można dotknać bo co? coś się stanie turbina padnie czy o co chodzi?To_mas pisze:szacun
Zaraz pewnie strzelisz gadke o nie pałowaniu na zimny ojojo zapewne jezdzisz nie dodajac gazu może pchasz samochod?
Jak tylko się zagrzeje to mu w piz...e dajesz hmmm ciekawe co jest zdrowsze.
Szerokości
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 21:21 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdziłem teraz po 30km trasie i nie ma bąbla powietrza w wężyku miedzy filtrem a pompą.To_mas pisze:powietrze w przewodzie paliwowym ?
troche trzesie przy dojeżdżaniu do świateł ale wiązałem to raczej z dwumasem. Problem pojawia się tylko przy porannym uruchomienie silnika później nawet po kilkugodzinnym postoju pali ok.marcin999 pisze:Szarpie Ci przy dojezdzaniu do świateł?? Mi tez tak potrafi odrazu po odpaleniu poszarpac wystarczy gazu delikatnie dodać i przestaje.
Mamy problem z nastawnikiem a konkretnie z pompa. Poprostu pompa sie sypie i brudzi nastawnik stad te szarpania
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 22:01 przez michal_$, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
To ja wiem że tylko na zimnym:) mamy te same silniki i pewnie z tym samym uszkodzeniem.michal_$ pisze:troche trzesie przy dojeżdżaniu do świateł ale wiązałem to raczej z dwumasem. Problem pojawia się tylko przy porannym uruchomienie silnika później nawet po kilkugodzinnym postoju pali ok.
Żeby zdiagnozować czy to dwumas czy nie to odłącz wtyczkę od impusatora w skrzyni biegów jeżeli szarpanie ustąpi to jest to co mowie czyli pompa jezeli nie to dwumas.
Swoja droga powietrze też może tu odgrywać znaczną rolę u mnie np jest powietrze i cały czas zasuwa zmieniałem filtr itp ale nie chce mi sie całego samochodu rozkręcać żeby to usunąć tym bardziej ze nie mam problemów z odpaleniem.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
OK sprawdze.marcin999 pisze:Żeby zdiagnozować czy to dwumas czy nie to odłącz wtyczkę od impusatora w skrzyni biegów jeżeli szarpanie ustąpi to jest to co mowie czyli pompa jezeli nie to dwumas.
Co sie z tym robi ?:P i jaki koszt :>Mamy problem z nastawnikiem a konkretnie z pompa. Poprostu pompa sie sypie i brudzi nastawnik stad te szarpania.
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Można czyścić nastawnik, ale to pomoże na chwile. Problem jest w pompie wtryskowej jakas część się przyciera i sypią się opiłki z niej które zakłócają pracę nastawnika.
W grę wchodzi czyszczenie nastawnika co jakis czas, albo wymiana pompy używka kosztuje jakies 600zł ew. regeneracja regenerują już od 450zł.
W grę wchodzi czyszczenie nastawnika co jakis czas, albo wymiana pompy używka kosztuje jakies 600zł ew. regeneracja regenerują już od 450zł.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
czyszczenie nastawnika nic nie da jeśli to pompa to jest to wina zacinającego się pierścienia ustalającego dawkę mam u siebie to samo drgawki przy dojeżdzaniu do świateł zdejmowaliśmy nastawnik i czuć wyraźny opór przy przesuwaniu pierścienia tak samo mam przy odpalaniu przez chwile chodzi jak by nie na wszystkie gary
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
No właśnie więc trzeba albo pompę zmieniać albo regenerować. Ciekawe co lepsze.
[ Dodano: 05 Lut 2010 10:01 ]
Z grugiej strony czy w silnikach ASV tez są takie problemy? chyba nie a przeciez to prawie to samo. najwyraźniej coś poprawili.
[ Dodano: 05 Lut 2010 10:01 ]
Z grugiej strony czy w silnikach ASV tez są takie problemy? chyba nie a przeciez to prawie to samo. najwyraźniej coś poprawili.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Mi rok temu padł nastawnik i był robiony. Wtedy tez zaleceniem była regeneracja pompy przy najbliższej wymianie rozrządu. Koszt około 500 zł. Mam też podobno rdzę w pompie dlatego tak się stało że padł nastawnik. I jak wam wszystkim szarpie przy porannym uruchomieniu. Po wymianie nastawnika zniknęły drgawki przy dojeżdżaniu do świateł, choć ostatnio co jakiś czas czuję znowu lekkie drgawki. Czekam też w takim razie na opis kogoś, kto regenerował pompę - jakie wrażenia przy odpalaniu, dojeżdżaniu do świateł - czy wszystko ustąpiło?
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
U mnie akurat z rozruchem problemu nie ma, występują tylko drgania przy dojeżdżaniu do świateł, lecz nie zawsze... Problemem jest jeszcze błąd, który pokazuje się na VAGu dotyczący nastawnika... Oczywiście był on czyszczony i niestety okazało się, że przycina się pierścień... Nie da się tego jakoś rozebrać i rozruszać? Konieczna jest regeneracja pompy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości