TDI nie chce odpalic....po wymianie wszystkiego POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI nie chce odpalic....po wymianie wszystkiego POMOCY
Czesc wszystkim,
Mam problem z TDI. Za cholere nie chce odpalic mimo, ze wymienilem akumulator, swiece zarowe (mialem upalone 3 z 4), filtr paliwa czysty.
Jesli ktos orentuje sie co moze byc przyczyna to bardzo prosze o wszelkie sugestie bo ja juz pomyslow nie mam ...nie dopuszczam do mysli uszkodzonej pompki wtryskowej ani wtryskiwaczy, aczkolwiek licze sie z tym, ze to jednak to. POMOCY
Mam problem z TDI. Za cholere nie chce odpalic mimo, ze wymienilem akumulator, swiece zarowe (mialem upalone 3 z 4), filtr paliwa czysty.
Jesli ktos orentuje sie co moze byc przyczyna to bardzo prosze o wszelkie sugestie bo ja juz pomyslow nie mam ...nie dopuszczam do mysli uszkodzonej pompki wtryskowej ani wtryskiwaczy, aczkolwiek licze sie z tym, ze to jednak to. POMOCY
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Skoro jak piszesz nie masz już pomysłów to wyciąg sobie wtryski z cylindrów .Podłącz pod przewody i kręć rozrusznikiem .zobaczysz czy rozpylają .Jak nie rozpylają to szukaj przyczyny w zasilaniu w paliwo lub w pompie wtryskowej.Jak nie chce ci się wyciągać wtrysków to poluzuj przewody zasilające wtryski .Też powinno z nich sadzić ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiemlukas87 pisze:esli ktos orentuje sie co moze byc przyczyna to bardzo prosze o wszelkie sugestie bo ja juz pomyslow nie mam
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 19:46 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Mam BMW 346 320D 136KM.
Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, wszystkie filtry tez wymienione. Wczoraj zalalem Sheela V Power Diesel + STP do wtryskiwaczy.
Niby wszystko bylo dobrze ale kiedy przyjechalem do domu i samochod postal ok. 4h (w garazu) musialem wyjechac na miasto..........i SIE ZACZELO odpalil dopiero za czwartym razem i zakurzyl ogromna ciemno - siwa chmura!!!...ale ok, nastepnie zaczal kopcic na bialo (geste chmury dymu) i tak przez ok. 10min, po tym czasie przestal kopcic.
Dojechalem do domu i wszystko bylo ok. Dzisiaj przed poludniem chce odpalic i NIC. Pokrecilem go troche, ale bez przesady i w pewnym momencie zaczely migac swiatla i cos stukalo...
Sprawdzielem napiecie na swiecach...i tak 3 przepalone tylko jedna podawala napiecie.
Wymienilem na nowe BERU i nic silnik kreci, z rury wydechowej leci bialy dym, ale odpalic nie chce.
Gdzie szukac dalej?? Z gory serdeczne dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Luki
Pompa wtryskowa w E46 320D to Bosch VP44-PSG5
Ps: Przed wymiana swiec odpalil dwa razy...1) po czterech probach 2) za pierwszym razem chwile nierowno pochodzil i zgasl.
Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, wszystkie filtry tez wymienione. Wczoraj zalalem Sheela V Power Diesel + STP do wtryskiwaczy.
Niby wszystko bylo dobrze ale kiedy przyjechalem do domu i samochod postal ok. 4h (w garazu) musialem wyjechac na miasto..........i SIE ZACZELO odpalil dopiero za czwartym razem i zakurzyl ogromna ciemno - siwa chmura!!!...ale ok, nastepnie zaczal kopcic na bialo (geste chmury dymu) i tak przez ok. 10min, po tym czasie przestal kopcic.
Dojechalem do domu i wszystko bylo ok. Dzisiaj przed poludniem chce odpalic i NIC. Pokrecilem go troche, ale bez przesady i w pewnym momencie zaczely migac swiatla i cos stukalo...
Sprawdzielem napiecie na swiecach...i tak 3 przepalone tylko jedna podawala napiecie.
Wymienilem na nowe BERU i nic silnik kreci, z rury wydechowej leci bialy dym, ale odpalic nie chce.
Gdzie szukac dalej?? Z gory serdeczne dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Luki
Pompa wtryskowa w E46 320D to Bosch VP44-PSG5
Ps: Przed wymiana swiec odpalil dwa razy...1) po czterech probach 2) za pierwszym razem chwile nierowno pochodzil i zgasl.
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 22:22 przez lukas87, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
kolego serdeczne dzieki za podpowiedzzabba88 pisze:lukas87, mialem juz doczynienia z podobnym przypadkiem:) Ten sam silnik. Ja bym na twoim miejscu sprawdzil pompe w baku:) Ten typ tak ma ze jak walnie pompa lub przekaznik od jej sterowania to nie zapali niestety. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 23:35 przez lukas87, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
lukas87 jak kręcisz to z rury idzie dym czy nic? podaj wstepne szczegóły , popatrz czy w układzie nie ma powietrza , przewód zasilający idący do pompy i powrotny. Przyczyn moze byc wiele , sterownik swiec zarowych , sprobuj go odpalic na auto start badz zmywacz do smaru. jezeli odpali to brak mu paliwa . Pamietaj by kręcic bez grzania swiec a ktos drugi niech pryska pulsacyjnie w dolot. Posprawdzaj wszystkie te wątki , czy dostaje paliwo , czy kopci i czy ma powietre w układzie paliwowym.
Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
oldi90, no przecież napisał,że kopci z rury ...
Pewnikiem zrobiło się jakieś zwarcie,bo
Na moje,to trzeba zbadać czy prąd dochodzi do świec...lukas87 pisze:silnik kreci, z rury wydechowej leci bialy dym, ale odpalic nie chce.
Pewnikiem zrobiło się jakieś zwarcie,bo
lukas87 pisze:w pewnym momencie zaczely migac swiatla
...więc mógł spalić się przekaźnik lub coś innego...trzeba szukać w kabelkach .lukas87 pisze:i cos stukalo...
ładny mi to TDI
kopcenie na siwo-biało z wydechu przy braku możliwości odpalenia silnika wskazuje na to, że silnik nie dostaje powietrza do komór spalania i dlatego nie może odpalić a jak już odpali i dalej kopci przez te 10 czy ileś tam minut to ja bym w pierwszej kolejności sprawdził dolot - w szczególności pod kątem sprawdzenia czy nie przycina się klapa gasząca w pozycji zamkniętej - sądzę, że jest przy tym silniku takowa i spełnia taką samą rolę jak ta w TDI w modelach silników począwszy od Golfa Mk4. Gdybyś podał symbol tego silnika to byłoby łatwiej to ustrojstwo mi zlokalizować i pokazać fotkę.
[ Dodano: 05 Lut 2010 04:04 ]
Więc trochę poszperałem i znalazłem, w Twoim silniku (M47) masz w kolektorze ssącym zawory klapowe sterowane jednym cięgnem za pomocą siłownika podciśnieniowego, wg mnie tutaj będzie tkwił Twój problem, albo będzie zacięte cięgno sterujące tymi klapami, albo zerwane mocowanie cięgna do siłownika podciśnieniowego albo uszkodzony (nieszczelny) sam siłownik podciśnieniowy lub wężyk podciśnienia do niego idący ewentualnie elektrozawór, który podaje podciśnienie na siłownik, w tym linku na pierwszym foto masz wygląd tego ustrojstwa : http://motoallegro.pl/item896604511_bmw ... i_egr.html
kopcenie na siwo-biało z wydechu przy braku możliwości odpalenia silnika wskazuje na to, że silnik nie dostaje powietrza do komór spalania i dlatego nie może odpalić a jak już odpali i dalej kopci przez te 10 czy ileś tam minut to ja bym w pierwszej kolejności sprawdził dolot - w szczególności pod kątem sprawdzenia czy nie przycina się klapa gasząca w pozycji zamkniętej - sądzę, że jest przy tym silniku takowa i spełnia taką samą rolę jak ta w TDI w modelach silników począwszy od Golfa Mk4. Gdybyś podał symbol tego silnika to byłoby łatwiej to ustrojstwo mi zlokalizować i pokazać fotkę.
[ Dodano: 05 Lut 2010 04:04 ]
Więc trochę poszperałem i znalazłem, w Twoim silniku (M47) masz w kolektorze ssącym zawory klapowe sterowane jednym cięgnem za pomocą siłownika podciśnieniowego, wg mnie tutaj będzie tkwił Twój problem, albo będzie zacięte cięgno sterujące tymi klapami, albo zerwane mocowanie cięgna do siłownika podciśnieniowego albo uszkodzony (nieszczelny) sam siłownik podciśnieniowy lub wężyk podciśnienia do niego idący ewentualnie elektrozawór, który podaje podciśnienie na siłownik, w tym linku na pierwszym foto masz wygląd tego ustrojstwa : http://motoallegro.pl/item896604511_bmw ... i_egr.html
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 05:08 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
...zgadza sie, kiedy krece leci taki siwawo-bialy dym.oldi90 pisze:lukas87 jak kręcisz to z rury idzie dym czy nic?
...czytalem duuuzo na ten temat i tak: sprawdze bezpiecznik swiec, dalej + przekaznika, dalej napiecie na pinach przekaznika poszczegolnych cylindrow, sprawdze napiecie i opor na kablach swiec. Sprawdze to wszystko napewno.oldi90 pisze:sterownik swiec zarowych
...jesli nic juz nie pomoze, oczywiscie zadzialam "miotaczem ognia"oldi90 pisze:sprobuj go odpalic na auto start badz zmywacz do smaru. jezeli odpali to brak mu paliwa . Pamietaj by kręcic bez grzania swiec a ktos drugi niech pryska pulsacyjnie w dolot.
...tez tak podejrzewam, bo silnik kiedy jeszcze odpalal i sie rozgrzal, to bez problemu palil z dotyku, zadnych zaciec przy kreceniu itp.Michaś_1977 pisze: Na moje,to trzeba zbadać czy prąd dochodzi do świec...
Pewnikiem zrobiło się jakieś zwarcie...więc mógł spalić się przekaźnik lub coś innego...trzeba szukać w kabelkach .
...zastanawiam sie jeszcze nad "obejsciem" bezpiecznika swiec i podaniu plusa bezposrednio na plus przekaznika swiec. Zastanawiam sie tylko czy bedzie to bezpieczne i czy nie popali mi przewodow i swieczek. Co o tym myslicie??Michaś_1977 pisze:...więc mógł spalić się przekaźnik lub coś innego...trzeba szukać w kabelkach .
...tak mam silnik M47, z tym ze w 136KM jednostce nie montowali klapek w kolektorze ssacym. Dopiero klapki zostaly dodane do motoru 2.0D CR 150KM no i 3.0D V6.Sztomel pisze:w Twoim silniku (M47) masz w kolektorze ssącym zawory klapowe sterowane jednym cięgnem za pomocą siłownika podciśnieniowego, wg mnie tutaj będzie tkwił Twój problem, albo będzie zacięte cięgno sterujące tymi klapami, albo zerwane mocowanie cięgna do siłownika podciśnieniowego albo uszkodzony (nieszczelny) sam siłownik podciśnieniowy lub wężyk podciśnienia do niego idący ewentualnie elektrozawór, który podaje podciśnienie na siłownik
...hehe zgadzam sie z Toba w 100% kupa zlomu i nic wiecejSztomel pisze:ładny mi to TDI
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 16:47 przez lukas87, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
lukas87,na początek weź żarówkę z kawałkiem kabla (lub miernik) i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się prąd na świeczkach.Jeśli się nie pojawi,to już "z grubsza" będziesz wiedział gdzie wsadzić paluchy ...lukas87 pisze:..zastanawiam sie jeszcze nad "obejsciem" bezpiecznika swiec i podaniu plusa bezposrednio na plus przekaznika swiec. Zastanawiam sie tylko czy bedzie to bezpieczne i czy nie popali mi przewodow i swieczek. Co o tym myslicie??
Odepnij czujnik tęperatury i sprobuj odpalic auto , kopcenie nie zawsze wynika z tego ze idzie paliwo ale nie moze odpalic , lecz jak jest uboga mieszanka np za duzo powietrza to tez bedzie podkapcał , bynajmniej takie jest moje zdanie . Ja bys sprawdził co w przewodach swita. A te objawy nie zawczeły wystepowac po wymianie filtrów itp ? Poszukac w elektronice tez nie zaszkodzi , auto szarpało czy cos w tym stylu ? spadek mocy itp ?
Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości