Post
autor: -=ren=- » czw lut 04, 2010 15:45
jedyne co może powodować twoje NITRO, to źle ustawiona mieszanka i/lub brak symulacji sondy dla ECU silnika... wystarczy mała inwestycja i jeździsz dosłownie "bezbłędnie"
i ciągłe wskakiwanie błędu sondy równie skutecznie przestawia sterownik w tryb jakiś ustalony "nazwijmy to serwisowym" i silnik pracuje nie adekwatnie do warunków tylko na stale określonych parametrach... Ty kiedy "resetujesz" chociaż dziwnie to brzmi, swój sterownik przez odpinanie klem tez nie powodujesz najlepszego efektu, bo silnik "uczy się" a ty nie zawsz emu na to pozwolisz, w sensie odpinasz/przypinasz klemę, wsiadasz, zapalasz i jedziesz...
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 15:48 przez
-=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
vwlifestyle.pl
