Po wymianie paska rozrządu zaczął szarpać
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie paska rozrządu zaczął szarpać
WItam wszystkich.Panowie problem mój polega na tym że dałem golfa do wymiany paska rozrządu i ustawienia zapłonu. Po wyjechaniu od mechanika podczas jazdy autem zaczyna szarpać na 4 i piątym biegu tak ok2 tys. obr..to wina nastawnika czy coś popieprzyli jak wymieniali pasek albo ten zapłon??? Dodam od razu że nie dam rady wpiąć go pod vag.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Objaw tak jak by nastawnik .Odepnij wtyczkę od napędu licznika w skrzyni to się upewnisz .Ale że niby jak on się miał zepsuć podczas wymiany rozrządu?Przecież w pompie nikt raczej nie grzebał .Podejrzewam że czegoś nie podpieli lub nie podłaczyli jak należy .Jedż do tych speców co ci robili niech myślą co jest nie halo bo przecież przed wymianą rozrzadu było dobrze .Co to ku....a są za ''mechanicy ''co oddają klientowi auto które chodzi gorzej niż przed ich robotą !!!??Normalnie brak mi słów...Pieter WA pisze:autem zaczyna szarpać na 4 i piątym biegu tak ok2 tys. obr
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 22:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości