Potrzebuje opinii mechanika na temat tych zdjec.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebuje opinii mechanika na temat tych zdjec.
Witam serdecznie
Dzisiaj po wymianie zarowek swiatel postojowych skusilo mnie abym zajrzal do zbiornika z woda, co zobaczylem mozecie obejrzec na zdjeciach zalaczonych do tematu, to co na nakretce i w zbiorniku nie daje mi spokoju, czy to peknieta uszczelka? Juz drugie auto, w ktorym mam ten problem. Widzial to kiedys znajomy mechanik i powiedzial mi ze auto moglo miec juz kiedys robiona uszczelke i to sa pozostalosci po poprzedniej naprawie. Po odpaleniu samochod trzyma obroty, rowniez temperatura nie przekracza 90°C. Prosze Was o opinie na ten temat.
Dzisiaj po wymianie zarowek swiatel postojowych skusilo mnie abym zajrzal do zbiornika z woda, co zobaczylem mozecie obejrzec na zdjeciach zalaczonych do tematu, to co na nakretce i w zbiorniku nie daje mi spokoju, czy to peknieta uszczelka? Juz drugie auto, w ktorym mam ten problem. Widzial to kiedys znajomy mechanik i powiedzial mi ze auto moglo miec juz kiedys robiona uszczelke i to sa pozostalosci po poprzedniej naprawie. Po odpaleniu samochod trzyma obroty, rowniez temperatura nie przekracza 90°C. Prosze Was o opinie na ten temat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
nic nie rob na 100% wlal ktos jakiegos uszczelniacza to musi byc geste bo plywa w po obiegu i uszczelnia wszystkie dziury
[ Dodano: 03 Lut 2010 17:25 ]
jak bys mial olej w zbiorniczku wyrownawczym albo maz taka jak majonez na korku od wlewu oleju to wtedy mozna mowic o wywalonej uszczelce ja bym sie nie przejmowal
[ Dodano: 03 Lut 2010 17:25 ]
jak bys mial olej w zbiorniczku wyrownawczym albo maz taka jak majonez na korku od wlewu oleju to wtedy mozna mowic o wywalonej uszczelce ja bym sie nie przejmowal
[color=#FF0000][b]sprzedaje materace do łóżek ze stelażami
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]
Nic nie wymieniaj tylko kontroluj stan plynu chlodniczego jak wylejesz stary plyn to wyleci tez ten uszczelniacz ktory pewnie ktos wlal ja tak mialem w mk2 i potem padla mi pompa wody bo tez ktos kazal mi wylac plyn i nalac nowego
nierob narazie nic tylko sprawdzaj co jakis czas poziom plynu
[ Dodano: 03 Lut 2010 18:12 ]
jak cos sie juz tam zamulilo w ukladzie chlodzenia to teraz nie odmulal bym tego wyplukujac uklad i zalewajac go nowym plynem
nierob narazie nic tylko sprawdzaj co jakis czas poziom plynu
[ Dodano: 03 Lut 2010 18:12 ]
jak cos sie juz tam zamulilo w ukladzie chlodzenia to teraz nie odmulal bym tego wyplukujac uklad i zalewajac go nowym plynem
[color=#FF0000][b]sprzedaje materace do łóżek ze stelażami
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Korek - wskazuje na nalot oleju i całkiem możliwe że była uszkodzona uszczelka głowicy.Zawsze coś pozostanie w układzie chłodzenia i prędzej czy później zjawi się na korku. Wyczyść i załóż z powrotem. Na fotce nie widać czy w zbiorniczku pływają oczka oleju - jeżeli tak to spróbuj je usunąć np. patyczkiem gdy będzie zimny(przykleją się).
Co jakiś czas sprawdzaj czy się znowu nie pojawiają.
Gdyby się ich ilość zwiększała to będzie wskazywać że uszczelka głowicy przy kanale olejowym puszcza.
Nie panikuj - sprawdzaj - na wydatki masz czas....
Co jakiś czas sprawdzaj czy się znowu nie pojawiają.
Gdyby się ich ilość zwiększała to będzie wskazywać że uszczelka głowicy przy kanale olejowym puszcza.
Nie panikuj - sprawdzaj - na wydatki masz czas....
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Jak dla mnie jest to olej w ukł. chłodzenia, miałem tak w dwójce. Nawet po wymianie uszczelki i płukaniu układu zawsze coś gdzieś zostanie (blok, chłodnica, nagrzewnica ) i wylezie na nowo do wyrównawczego i na korek. Sprawdzaj olej czy na korku się piana nie pojawi bo to ważniejsze. Spróbuj wyczyścić zbiornik i korek i obserwuj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości