Golf 2 1.8 RP przerywa po lekkim nagrzaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Golf 2 1.8 RP przerywa po lekkim nagrzaniu

Post autor: kazikb3 » wt lut 02, 2010 18:45

Witam , gdy wyjadę z garażu i przejadę jakiś około 400 m wszystko jest ok , ale gdy samochód się lekko zagrzeje to zaczyna przerywać tak jak by mu iskry na świecach brakowało , wcześniej też maiłem podobny problem ale wtedy to samochód od samego początku się tak zachowywał np. gdy odpaliłem to było czuć po obrotach silnika że mu brakuje iskry , cewkę wymieniłem i było ok . Pojeździłem nie całe 4 miesiące i dalej ten problem . Nieraz samochód nie przerywa , zależy jak mu coś odbije to przerywa np. podczas jazdy około 30 km przerywał , wyłączyłem silnik i postał z 1,5 godz , po ponownym odpaleniu wracam do domu i nic nie przerywał , przychodzę na drugi dzień jadę kawałek i dalej przerywa . Czy to możliwe że cewka zapłonowa dalej wysiada ? to szarpanie jest nieregularne ale jest strasznie uciążliwe i boję się że coś uszkodzę bo czasami to tak mocno szrpnie .



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » wt lut 02, 2010 19:43

Dołączam sie do pytania! Też mam coś takiego... Jakby chodził na 3 gary i raz jest dobrze a raz kiepawo. Na Lpg jest miód malina (cala elektryka swierza).
Ma ktoś pomysł co może być tego przyczyna?


;)

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » wt lut 02, 2010 22:09

ja mam podobnie ale a czuje zeby chodzil na 3 gary (wachaja mu sie obroty ponizej tysiaca niekiedy jest 250 a jak cos mu odbije to nawet mialem 2000 obr. a czesto mi sie zdaza ze ma 1500 obr. co to moze byc??)



kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » śr lut 03, 2010 17:01

maiłem coś takiego z tymi obrotami to musiałem zmienić ten niebieski czujnik na króćcu wody i silniczek krokowy i przy okazji kable i było ok wszystko po wymianie tych części się ustabilizowało



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr lut 03, 2010 17:59

koledzy poszukajcie w dziale LPG mojego tematu na temat emulacji sondy lambda w RP ku, powinno pomóc :)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » śr lut 03, 2010 19:57

Lucki pisze:koledzy poszukajcie w dziale LPG mojego tematu na temat emulacji sondy lambda w RP ku, powinno pomóc :)
Dla zainteresowanych link z tą emulacją sondy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290463

Przyczytałem ten temacik i jakoś nie bardzo wiem co to ma do tego tematu.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to problem powinien być na Lpg a na Pb powinna być gitara... A u mnie jest na Lpg stosunkow dobrze a na Pb jest kicha!
A tak odbiegając od tematu to czy zamontowałeś ten emulator? I czy odczuwalna jest jakaś różnica?


;)

kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » śr lut 03, 2010 20:25

mi chodzi o Pb , bo nie mam instalacji gazowej



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » czw lut 04, 2010 00:11

Przyczytałem ten temacik i jakoś nie bardzo wiem co to ma do tego tematu.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to problem powinien być na Lpg a na Pb powinna być gitara... A u mnie jest na Lpg stosunkow dobrze a na Pb jest kicha!
A tak odbiegając od tematu to czy zamontowałeś ten emulator? I czy odczuwalna jest jakaś różnica?
Kolego odwrotnie, na lpg gucio a na pb przerywa bo mapa w komputerze jest nie kompatybilna z tą od PB. U mnie po założeniu problem z przerywaniem, szarpaniem itd znikł. Pali teraz tak samo dobrze na lpg jak i pb



mi chodzi o Pb , bo nie mam instalacji gazowej
Kolego sprawdź w takim razie niebieski czujnik płynu chłodzącego. On ustawia dawkę PB przy zależności temperaturowej płynu chłodniczego ( nagrzania silnika).

Musisz poszukać, gdzieś na forum jest tabelka jaka powinna być rezystencja czujnika w danej temperaturze. :helm:
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 00:13 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » czw lut 04, 2010 11:07

ja wymieniałem ten niebieski czujnik okolo rok temu. ale sprawdze jeszcze czy dobrze działa .



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » czw lut 04, 2010 19:01

Kolego sprawdź w takim razie niebieski czujnik płynu chłodzącego. On ustawia dawkę PB przy zależności temperaturowej płynu chłodniczego ( nagrzania silnika).
A gdzie jest ten czujnik? Bo wiem, że oryginalnie jest jakiś czujnik temperatury chłodziwa w krućcu który przykręcony jest z lewej strony silnika. To o ten chodzi?


;)

kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » czw lut 04, 2010 21:16

Obrazek

Zaznaczyłem ci czerwoną strzałką któren to czujnik .
Na wężu zamontowane są trzy czujniki
niebieski -ECU -czyli podaje sygnał do komputer
czerwony -wyłącznik podgrzewania kolektora " jeż"
czarny - wskażniki na zegarze temperatury



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » pt lut 05, 2010 13:02

kazikb3 Dzięki;) Ide sprawdzić jak sie ma ten czujnik :pub:


;)

kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » sob lut 06, 2010 02:21

oki Caybel nie ma za co w końcu po to jest to forum. i jak się ma ten czujnik ? działa czy nie bardzo ?



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » sob lut 06, 2010 12:24

kazikb3 pisze:oki Caybel nie ma za co w końcu po to jest to forum. i jak się ma ten czujnik ? działa czy nie bardzo ?
Szczerze mówiąc nie wiedziałem jak go sprawdzić jak przyszło co do czego :grrr: Jakie napiecia powinien dawać ten czujnik? Na ciepłym silniku czy na zimnym go sprawdzać?Robiłem test z resetem koputera i objaw sie podział... na Pb pracował jak na Lpg czyli eliganck :grin: I jeszcze jedna sprawa... Od czego są te wszystkie przewody podcisnieniowe bo zauważyłem ze miałem jeden urwany (zaznaczony czerwona obwódka)

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 12:45 przez Caybel, łącznie zmieniany 1 raz.


;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości