LDA w TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

LDA w TD

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 12:04

Witam. Wymieniłem w swoim golfie pompę. Ja miałem pompę zwykłą jak ma diesel. Założyłem pompę z LDA. Mam pytanie właśnie do czego służy ten tzw grzybek? W czym on pomaga? I jakie są różnice między zwykłą pompą a pompą z LDA.
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 13:42 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 12:11

Jak zmieniles pompe na taką z grzybiem to musisz jeszcze wezyk idący z tego grzybka (LDA) podpiąć do kolektora ssącego zeby prawidlowo dzialalo LDA.
a dzialanie jest proste tego mechanizmu, jak turbina zaczyna pompowac pompa za pomocą LDA podaje wiekszą dawke paliwa w tym momencie.
Wszystko jest dokladnie opisane na forum . wystarczy poszukać :bajer:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lut 03, 2010 12:44

zapraszam do działu Diesla :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 03, 2010 13:22

koVWal Mk2, ciśnienie wytworzone przez turbinę i podane wężykiem z kolektora do tego właśnie grzyba,obniża membranę z boost pinem (czyli takim bolcem),który zwiększa dawkę paliwa i silnik dostaje tzw."kopa"...
Musisz jednak mieć połączenie wężykiem jak wspomniał Dzikuvip, bo bez tego to tak jak na poprzedniej pompie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 13:27

Wiem, wiem to jak montowałem to wężyk podłączyłem

[ Dodano: 03 Lut 2010 12:47 ]
Powiedzcie mi jeszcze bo mam silnik 1V i w ogóle gdy przygazuje to nie slychac prawie tubro? czy to prawda ze w 1V wlasnie tak powinno byc?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 13:54

koVWal Mk2 pisze:Powiedzcie mi jeszcze bo mam silnik 1V i w ogóle gdy przygazuje to nie slychac prawie tubro? czy to prawda ze w 1V wlasnie tak powinno byc?
W sumie tak jest
, wytnij kata juz bedzie roznica, i zrob wydech przelotowy to bedzie juz znaczna roznica co do seri :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr lut 03, 2010 13:58

koVWal Mk2, generalnie powinno byc ciutke slychac ale jak bedzie ten gwizd zbyt donosny moze to swiadczyc o zuzyciu turbosprezarki



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 14:03

no tak lekko mi slychac turbo nie za glosno ale slychac.

[ Dodano: 03 Lut 2010 13:06 ]
A mam jeszcze jedno pytanie. Kiedyś ustawiałem zapłon i ustawiłem tak, że jak lekko już na pedał gazu depłem to zaraz wkręcał się na obroty tylko że kopcił na biało ale lepiej się wkręcał. Zmieniłem że teraz przy lekkim depnięciu po chwili się wkręca na obroty i kopci na czarno. Jak jest lepiej? Dla mnie było by szybsze wkręcanie się na obroty ale ten biały dym to już jakieś złe oznaki? czy tak może być?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 14:07

Wytnij kata bo w 1V byly katalizatory i one duszą turbine, a golf juz ma swoje lata wiec kat tez pewnie ladnie przypchany

[ Dodano: Sro 03 Lut, 2010 ]
koVWal Mk2 pisze:Kiedyś ustawiałem zapłon
jak to robiles? :grin:
koVWal Mk2 pisze:Jak jest lepiej? Dla mnie było by szybsze wkręcanie się na obroty ale ten biały dym to już jakieś złe oznaki? czy tak może być?
bialy dym to oznaki wody spalanej wraz z paliwem (ale to nie to ) lub nie spalanej ropy, zdecydowanie to wszystko miales zle ustawione jak kopcil na bialo, na czarno moze byc, nawet powinien puscic czarną chmurke jak mu porzadnie depniesz :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 14:26

no tak. to mechanik mi zaplon ustawial kiedys wlasnie ustawil tak ze na jasno kopcil a pozniej ze na czarno. tylko kiedys kopcil mi na czarno jak ciaglem go porzadnie a teraz kopci nie przy tak wysokich obrotach jak kiedys. to czyli ze mam zle jeszcze ustawiony zaplon?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 14:29

Mozesz miec zle ustawiony kąt wtrysku lub zle wyregulowaną dawke paliwa wzgledem cisnienia doladowania


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 14:32

aha. wlasnie chodzi mi o efekt zeby od lekkiego nacisniecia gazu zaraz wkrecal sie na obroty i zeby kopcil na czarno przy duzych obrotach:D a jak mozna latwo przy pompie zwiekszyc moc (dawke paliwa). Bo w pompie jak zwykly diesel bylo bardzo prosto a tu nie wiem hehe


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr lut 03, 2010 14:43

koVWal Mk2 pisze:a jak mozna latwo przy pompie zwiekszyc moc (dawke paliwa). Bo w pompie jak zwykly diesel bylo bardzo prosto a tu nie wiem hehe
taksamo
:bigok:

Obrazek
czerwona strzalka to ta sruba regulujaca dawke. wkrecając ją zwiekszasz dawke, ale najmniejszy ruch tą srubą daje juz efekty


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 03, 2010 14:46

najlepiej ile obrotow gdzies wkrecic? 3/4 czy ile? bo za duzo chyba tez nie mozna bo pewnie by sie juz dusil za duza dawka paliwa


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości