LDA w TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
LDA w TD
Witam. Wymieniłem w swoim golfie pompę. Ja miałem pompę zwykłą jak ma diesel. Założyłem pompę z LDA. Mam pytanie właśnie do czego służy ten tzw grzybek? W czym on pomaga? I jakie są różnice między zwykłą pompą a pompą z LDA.
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 13:42 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak zmieniles pompe na taką z grzybiem to musisz jeszcze wezyk idący z tego grzybka (LDA) podpiąć do kolektora ssącego zeby prawidlowo dzialalo LDA.
a dzialanie jest proste tego mechanizmu, jak turbina zaczyna pompowac pompa za pomocą LDA podaje wiekszą dawke paliwa w tym momencie.
Wszystko jest dokladnie opisane na forum . wystarczy poszukać
a dzialanie jest proste tego mechanizmu, jak turbina zaczyna pompowac pompa za pomocą LDA podaje wiekszą dawke paliwa w tym momencie.
Wszystko jest dokladnie opisane na forum . wystarczy poszukać

Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2, ciśnienie wytworzone przez turbinę i podane wężykiem z kolektora do tego właśnie grzyba,obniża membranę z boost pinem (czyli takim bolcem),który zwiększa dawkę paliwa i silnik dostaje tzw."kopa"...
Musisz jednak mieć połączenie wężykiem jak wspomniał Dzikuvip, bo bez tego to tak jak na poprzedniej pompie...
Musisz jednak mieć połączenie wężykiem jak wspomniał Dzikuvip, bo bez tego to tak jak na poprzedniej pompie...
W sumie tak jestkoVWal Mk2 pisze:Powiedzcie mi jeszcze bo mam silnik 1V i w ogóle gdy przygazuje to nie slychac prawie tubro? czy to prawda ze w 1V wlasnie tak powinno byc?
, wytnij kata juz bedzie roznica, i zrob wydech przelotowy to bedzie juz znaczna roznica co do seri

Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
no tak lekko mi slychac turbo nie za glosno ale slychac.
[ Dodano: 03 Lut 2010 13:06 ]
A mam jeszcze jedno pytanie. Kiedyś ustawiałem zapłon i ustawiłem tak, że jak lekko już na pedał gazu depłem to zaraz wkręcał się na obroty tylko że kopcił na biało ale lepiej się wkręcał. Zmieniłem że teraz przy lekkim depnięciu po chwili się wkręca na obroty i kopci na czarno. Jak jest lepiej? Dla mnie było by szybsze wkręcanie się na obroty ale ten biały dym to już jakieś złe oznaki? czy tak może być?
[ Dodano: 03 Lut 2010 13:06 ]
A mam jeszcze jedno pytanie. Kiedyś ustawiałem zapłon i ustawiłem tak, że jak lekko już na pedał gazu depłem to zaraz wkręcał się na obroty tylko że kopcił na biało ale lepiej się wkręcał. Zmieniłem że teraz przy lekkim depnięciu po chwili się wkręca na obroty i kopci na czarno. Jak jest lepiej? Dla mnie było by szybsze wkręcanie się na obroty ale ten biały dym to już jakieś złe oznaki? czy tak może być?
Wytnij kata bo w 1V byly katalizatory i one duszą turbine, a golf juz ma swoje lata wiec kat tez pewnie ladnie przypchany
[ Dodano: Sro 03 Lut, 2010 ]

[ Dodano: Sro 03 Lut, 2010 ]
jak to robiles?koVWal Mk2 pisze:Kiedyś ustawiałem zapłon

bialy dym to oznaki wody spalanej wraz z paliwem (ale to nie to ) lub nie spalanej ropy, zdecydowanie to wszystko miales zle ustawione jak kopcil na bialo, na czarno moze byc, nawet powinien puscic czarną chmurke jak mu porzadnie depnieszkoVWal Mk2 pisze:Jak jest lepiej? Dla mnie było by szybsze wkręcanie się na obroty ale ten biały dym to już jakieś złe oznaki? czy tak może być?

Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Mozesz miec zle ustawiony kąt wtrysku lub zle wyregulowaną dawke paliwa wzgledem cisnienia doladowania
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
taksamokoVWal Mk2 pisze:a jak mozna latwo przy pompie zwiekszyc moc (dawke paliwa). Bo w pompie jak zwykly diesel bylo bardzo prosto a tu nie wiem hehe


czerwona strzalka to ta sruba regulujaca dawke. wkrecając ją zwiekszasz dawke, ale najmniejszy ruch tą srubą daje juz efekty
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości