problem z ogrzewaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
- Lokalizacja: Raciborz
problem z ogrzewaniem
mam problem tego typu ogrzewanie jest dopiero przy 2 tys obrotow ucieka plyn chlodniczy niewiadomo z kad bo nic nie cieknie najbardziej widac ze ucieka na trasie dolewam co jakis czas plynu chlodniczego,po trasie jak odkrecam korek z pojemnika wyruwnawczego spienia sie plyn .mechanik sam niewie dokladnie co jest grane wczesniej bylem u elektryka samochodowego ale wyslal mnie do mechanika powiedzial ze to sprawy mechaniczne,cos tam sprawdzal i tak wywnoskowal.
Re: problem z ogrzewaniem
1- pytanie - powiedz mi czy oleju nie przybywa ??waldemar szymcz pisze:mam problem tego typu ogrzewanie jest dopiero przy 2 tys obrotow ucieka plyn chlodniczy niewiadomo z kad bo nic nie cieknie najbardziej widac ze ucieka na trasie dolewam co jakis czas plynu chlodniczego,po trasie jak odkrecam korek z pojemnika wyruwnawczego spienia sie plyn .mechanik sam niewie dokladnie co jest grane wczesniej bylem u elektryka samochodowego ale wyslal mnie do mechanika powiedzial ze to sprawy mechaniczne,cos tam sprawdzal i tak wywnoskowal.
2- piszesz ,że płyn spieniony - to by mogło wskazywać na uszczelkę pod głowicą ale nie jest to regułą..
3- zobacz też czy pod dywanikami nie masz wilgoci .. albo czy przednia szyba nie jest tłusta -- to by wskazywało na uszkodzoną - nagrzewnicę
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
- Lokalizacja: Raciborz
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Kontakt:
Możliwe ze masz gdzies uszkodzoną chlodnice lub przewód gumowy który dopiero przy temperaturze puszcza plyn rozgrzewa sie robi sie podciśnienie i wyrzuca płyn mialem tak w vecie 1.8 wyrzucalo nadole przy chlodnicy ale tylko przy rozgrzanym silniku
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 00:43 przez jacek.54, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
- Lokalizacja: Raciborz
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Kontakt:
nie rozumie. moze mu chodzilo ze kurek ze nie odpowietrza. bo korek ma w sobie upust nadmiar wyzuca gdy jest wysoka temp.. a wysoka tempo robi sie np gdy silnik ma zamkniety termostat tzn zacioł sie i wtedy działa mały obiek plyn krozy tylko wokół silnika nie idzie na chłodnice i wtedy temp rosnie i wyżuca plyn korkiem miałem taki przypadek...
Zgadza się ,, jak korek uwalony i nie trzyma to pojawiają się akcje jakie opisujesz ..waldemar szymcz pisze:mechanik twierdzi ze mogla byc to wina nawet korka do zbiorniczka cos z cisnieniem mowil
Zobacz jeszcze ten olej ,, i korek od wlewu oleju ,, czy nie ma żądnych dziwnych nalotów ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
- Lokalizacja: Raciborz
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
- Lokalizacja: Raciborz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 245 gości