problem z ogrzewaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

waldemar szymcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
Lokalizacja: Raciborz

problem z ogrzewaniem

Post autor: waldemar szymcz » śr lut 03, 2010 00:22

mam problem tego typu ogrzewanie jest dopiero przy 2 tys obrotow ucieka plyn chlodniczy niewiadomo z kad bo nic nie cieknie najbardziej widac ze ucieka na trasie dolewam co jakis czas plynu chlodniczego,po trasie jak odkrecam korek z pojemnika wyruwnawczego spienia sie plyn .mechanik sam niewie dokladnie co jest grane wczesniej bylem u elektryka samochodowego ale wyslal mnie do mechanika powiedzial ze to sprawy mechaniczne,cos tam sprawdzal i tak wywnoskowal.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z ogrzewaniem

Post autor: Haki » śr lut 03, 2010 00:24

waldemar szymcz pisze:mam problem tego typu ogrzewanie jest dopiero przy 2 tys obrotow ucieka plyn chlodniczy niewiadomo z kad bo nic nie cieknie najbardziej widac ze ucieka na trasie dolewam co jakis czas plynu chlodniczego,po trasie jak odkrecam korek z pojemnika wyruwnawczego spienia sie plyn .mechanik sam niewie dokladnie co jest grane wczesniej bylem u elektryka samochodowego ale wyslal mnie do mechanika powiedzial ze to sprawy mechaniczne,cos tam sprawdzal i tak wywnoskowal.
1- pytanie - powiedz mi czy oleju nie przybywa ??
2- piszesz ,że płyn spieniony - to by mogło wskazywać na uszczelkę pod głowicą ale nie jest to regułą..
3- zobacz też czy pod dywanikami nie masz wilgoci .. albo czy przednia szyba nie jest tłusta -- to by wskazywało na uszkodzoną - nagrzewnicę


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » śr lut 03, 2010 00:37

Możliwe ze ten płyn dostaje sie do oleju .. a to by nie było za dobrze dla silnika sam miałem taki przypadek..pozdro



waldemar szymcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: waldemar szymcz » śr lut 03, 2010 00:39

mechanik sprawdzal olej i niby ok swiece sprawdzal czyste silnik pali na styk



jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » śr lut 03, 2010 00:43

Możliwe ze masz gdzies uszkodzoną chlodnice lub przewód gumowy który dopiero przy temperaturze puszcza plyn rozgrzewa sie robi sie podciśnienie i wyrzuca płyn mialem tak w vecie 1.8 wyrzucalo nadole przy chlodnicy ale tylko przy rozgrzanym silniku
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 00:43 przez jacek.54, łącznie zmieniany 1 raz.



waldemar szymcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: waldemar szymcz » śr lut 03, 2010 00:43

mechanik twierdzi ze mogla byc to wina nawet korka do zbiorniczka cos z cisnieniem mowil



jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » śr lut 03, 2010 00:48

nie rozumie. moze mu chodzilo ze kurek ze nie odpowietrza. bo korek ma w sobie upust nadmiar wyzuca gdy jest wysoka temp.. a wysoka tempo robi sie np gdy silnik ma zamkniety termostat tzn zacioł sie i wtedy działa mały obiek plyn krozy tylko wokół silnika nie idzie na chłodnice i wtedy temp rosnie i wyżuca plyn korkiem miałem taki przypadek...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lut 03, 2010 00:49

waldemar szymcz pisze:mechanik twierdzi ze mogla byc to wina nawet korka do zbiorniczka cos z cisnieniem mowil
Zgadza się ,, jak korek uwalony i nie trzyma to pojawiają się akcje jakie opisujesz ..

Zobacz jeszcze ten olej ,, i korek od wlewu oleju ,, czy nie ma żądnych dziwnych nalotów ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » śr lut 03, 2010 00:55

Wedlug mnie olej tu nie ma nic do rzeczy... trzeba szukać w ukladzie chłodzącym Płynem..



waldemar szymcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: waldemar szymcz » śr lut 03, 2010 10:21

sprawdzalem olej i jest ok stan idealnie gestosc ok korek czysty



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr lut 03, 2010 11:08

a jaki masz silnik?Pb,On
a krućce przy bloku sprawdzałeś? Czy nie ma nawet minimalnych resztek po odparowaniu?


Obrazek

waldemar szymcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:05
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: waldemar szymcz » śr lut 03, 2010 20:34

mechanik chyba sprawdzal krućce i nic nie widzial,on powiedzial ze potrzeba czasu zeby
zdiagnozowac to !!!

[ Dodano: 10 Kwi 2010 15:08 ]
mam pytanie jak sie sciaga kratke nawiewu VW Bora 2002r przednia bo dziecko wsadzilo tam monety ,albo pomysl jak wyciagnac !!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości