Swiece zarowe na tle elektryki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KEYO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 22, 2010 12:50
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: KEYO » wt sty 26, 2010 16:20

Problemow ciag dalszy
dzis rano golfik odpalil z rozrusznika przejechal jakies 2km i zaczol szarpac i gasnac i w drodze powrotnej (2km) zgasl jakies 6razy za kazdym razem odpalal z rozrusznika brakowalo mu mocy i caly czas pali sie kontrolka od kierunkowskazow(kierunki nie dzialaja)
prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sty 26, 2010 16:45

Wygląda na to że sie zapowietrza, odpal go i sprawdz czy w wężyku idącym do pompy wtryskowej nie idzie powietrze


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
KEYO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 22, 2010 12:50
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: KEYO » wt sty 26, 2010 17:19

Wlasnie nie chce juz zapali a ta swiecaca kontrolka od kierunkow? Moze mam gdzies zwarcie i dlatego??

[ Dodano: 26 Sty 2010 18:31 ]
Samochod zagadka odpalil i jezdzil jak trzeba
w przewodzie paliwowym nie bylo babelkow bynajmniej teraz
i mam kolejne pytania czy da sie zrobic swiece zarowe omijajac skrzynke bezpiecznikow??
i jak podlaczyc radio bo poprzedni wlasciciel wyjol sobie radio razem z kostka od kabli i efektem tego jest ze mam tylko kupe kabli tam gdzie powinno byc radio



krtol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:03
Lokalizacja: PLL

Post autor: krtol » czw sty 28, 2010 12:21

Sprawdz, czy masz cały czas prad na elektrozaworze na pompie.
A swiece spokojnie można zrobić osobno. Najprościej to kupić jakiś wciskany włącznik, w sklepie z częściami do ciągników maja do 30A, do tego przekaźnik i to wszystko podłączyc pod akumulator, trochę to niewygodne, ale zawsze działa jak chcesz.
Albo zrobić osobny obieg podłaczony pod czujnik i stacyjke działa jak oryginalnie, przekręcasz kluczyk i swiece grzeja. Kiedyś był taki schemat na forum.



Awatar użytkownika
KEYO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt sty 22, 2010 12:50
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: KEYO » wt lut 02, 2010 23:00

Mam kolejne pytanie gdzie jest jakis czujnik czy cos odpowiedzialny za wlaczanie swiatla biegu wstecznego?



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 02, 2010 23:55

KEYO pisze:Mam kolejne pytanie gdzie jest jakis czujnik czy cos odpowiedzialny za wlaczanie swiatla biegu wstecznego?
Czujnik jest zazwyczj na skrzyni biegow, na dwa kabalki
(na foto zaznaczony w zielonym kołku)

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 00:06 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości