mk3 1993 rok, 1.9 TD (nie tdi) silnik AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk3 1993 rok, 1.9 TD (nie tdi) silnik AAZ
Hejka.
Mam Golfika z 93 rok 1.9 TD. Jeżdżę nim już z 5 miesięcy i mam dziwne wrażenie co do jego prędkości maksymalnej. Powiem szczerze: przy 130 km/h silnik już tak słychać jak w bombowcu I ciężko osiągnąć to 130. Prędkość optymalna do "normalnej" jazdy to 100, albo 110 km/h.
Przy 130 km/h to obroty już ponad 3000 obr/min. Silnik jest dość duży na turbinie, tylko sęk w tym że to mechanika pełna, a nie elektronika Nie chciałem go bardziej katować, bo wył już całkiem głośno, a silnik nie bierze mi oleju, pali na dotyk itp, itede...
Czy da się z niego wycisnąć więcej? Albo może inaczej? Czy komuś jeździ szybciej? Czy może coś z moim jest nie tak?
Pozdrawiam i dzięki za opinie
--
gv
Mam Golfika z 93 rok 1.9 TD. Jeżdżę nim już z 5 miesięcy i mam dziwne wrażenie co do jego prędkości maksymalnej. Powiem szczerze: przy 130 km/h silnik już tak słychać jak w bombowcu I ciężko osiągnąć to 130. Prędkość optymalna do "normalnej" jazdy to 100, albo 110 km/h.
Przy 130 km/h to obroty już ponad 3000 obr/min. Silnik jest dość duży na turbinie, tylko sęk w tym że to mechanika pełna, a nie elektronika Nie chciałem go bardziej katować, bo wył już całkiem głośno, a silnik nie bierze mi oleju, pali na dotyk itp, itede...
Czy da się z niego wycisnąć więcej? Albo może inaczej? Czy komuś jeździ szybciej? Czy może coś z moim jest nie tak?
Pozdrawiam i dzięki za opinie
--
gv
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
AAZ katalogowo Vmax 165km/h, kombi 163km/h
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Na samym powietrzu wiele nie zrobisz. W parze z ciśnieniem doładowania musi iść zwiększona dawka paliwa. Ja mam ciśnienie doładowania 0.86, zwiększona dawka, dołożony intercooler, wywalony katalizator i z 15s do setki zeszło do 10.5s !moskitq pisze:ja mam kombi 1,9TD AAZ i leciałem 165 do 150 całkiem całkiem się rozpędził ale do 165 to troche zajeło na turbawce mam 0,4 doładowania dzisiaj ide podkręcić moze lepiej sie zbierze
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 00:46
- Lokalizacja: Świętohłowice
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
IC od MK3 TDI. Spalanie wiele sie nie zwiększyło.marianopower pisze:Chce niebawem zastosować te same przeróbki Jaki iC zamontowałeś i ile ci teraz pali na zwiększonej dawce?Ja mam ciśnienie doładowania 0.86, zwiększona dawka, dołożony intercooler, wywalony katalizator i z 15s do setki zeszło do 10.5s !
Michnik pisze:moskitq pisze:Na samym powietrzu wiele nie zrobisz. W parze z ciśnieniem doładowania musi iść zwiększona dawka paliwa. Ja mam ciśnienie doładowania 0.86, zwiększona dawka, dołożony intercooler, wywalony katalizator i z 15s do setki zeszło do 10.5s !
i oto chodzi!!!!
niema to jak podkrecony klekot
mocno ci kopci??
jak spalanie paliwka wiecej bierze??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości