Witam, poszukując odpowiedzi na problem nieodpalania na benzynie znalazłem info, żeby sprawdzić przekaźnik pompy. Wyciągnąłem więc (niebieski, nr 67). Podpowiedzcie proszę czy to ciemne, co widać na zdjęciu to znak, że jest uszkodzony.
I drugi problem - jak grzebałem w tej skrzynce wypadł przekaźnik z kablem, w którym była osadzona żarówka sygnalizująca kierunki od przyczepy (tak przynajmniej ustalili koledzy z forum). Czy on musi tam być (nigdy nie używam przyczepy), a jeśli tak to podpowiedzcie w którym miejscu, bo nie zwróciłem uwagi gdzie był.
Dzięki i pozdrawiam.
Przekaźnik pompy - spalony?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ad1 - raczej nie jest to oznaka uszkodzenia
podaj napiecie na 85 i 86, powinien cyknac,zwiera sie wtedy styk 30 i 87, wiec jak pdaz napiecie na 85 i 86 to zobacz czy jest przejscie na 30 i 87
lub zewrzyj w gniezdzie przekaznika piny w ktore wchodzi 30 i 87
ad2 - wydaje mi sie ze w tej chwili w ogole nie masz kierunkow wie c wloz go w dniazdo R6, gorny rzad pierwszy od prawej
podaj napiecie na 85 i 86, powinien cyknac,zwiera sie wtedy styk 30 i 87, wiec jak pdaz napiecie na 85 i 86 to zobacz czy jest przejscie na 30 i 87
lub zewrzyj w gniezdzie przekaznika piny w ktore wchodzi 30 i 87
ad2 - wydaje mi sie ze w tej chwili w ogole nie masz kierunkow wie c wloz go w dniazdo R6, gorny rzad pierwszy od prawej
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 22:30 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki agrala, ale chyba widać z mojego postu, że jestem laikiem, więc pojadę z tym do elektrykaagrala pisze:podaj napiecie na 85 i 86, powinien cyknac,zwiera sie wtedy styk 30 i 87, wiec jak pdaz napiecie na 85 i 86 to zobacz czy jest przejscie na 30 i 87
lub zewrzyj w gniezdzie przekaznika piny w ktore wchodzi 30 i 87
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości