gaznik pierburg golf II silnik 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

gaznik pierburg golf II silnik 1.8

Post autor: Pawel_Mk2 » wt lut 02, 2010 21:46

Witam chciałem się zapytać jakie mogą byc przyczyny ze na ciepłym silniku (dogrzanym do normalnej jazdy )ma bardzo niskie obroty zdarza się mu zgasnąć
gdy odpale silnik rano i jest zimny to normalnie ssanie sie wlacza ma tam powyzej 1000 obrotów no a pozniej im bardziej się nagrzeje to spadają albo zgaśnie. wskazowka na obrotomierzu prawie leży
podczas jazdy nie ma problemów żeby szarpał itp... ale jak się da na luz i pusci gaz no to właśnie spada z obrotów tak jak napisałem wcześniej a nawet możne zgasnąć


poczyściłem wszytki kabelki wokół gaźnika i ogólnie wszystkie kable styki złączki itp...

wężyki też szczelne. ogólnie widać ze jest szczelne wszystko lewego powietrza nie łapie
chyba ze w środku z nim coś nie tak

nowe świece ngk 3 elektrodowe
przewody nie maja przebicia
kopułka i palec dobre
nowy filtr powietrza i paliwa

no porostu nie wiem aż tak się nie znam na mechanice doradzcie cos
mam ochotę wziac się za jego rozkręcanie ale nie wiem od czego zacząć

czytałem coś zeby dysze przeczyscic ale najpierw musze sie tam dostac

dzisiaj zdjąłem taka plastikowa pokrywę co ja na gaźniku umocowana na szpilkach co rura od filtra powietrza do niej idze ale nic tam nie było ciekawego przeczyscilem ja tylko bo straszny syf tam byl taki tłuszcz. i złożyłem spowrotem.

czekam na odpowiedzi pomóżcie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 02, 2010 21:58

W tej sytuacji próbuj najpierw regulowac wolne obroty i skład mieszanki (śruba z tyłu siłownika 3 - położeniowego wpływa na uchylenie przepustnicy, śróba od góry w dziurze od obudowy filtra reguluje skład mieszanki. Dobrze by było za dwie dychy podjechac na stację diagnostyczna i robić to z analizatorem spalin. Jesli sie nie da poczytaj tekst niedomagania "Pierburga 2E2" i w razie czego pytaj dalej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » wt lut 02, 2010 22:05

koledzy a tak z innej beczki ile wchodzi oleju do 1.8 rp?????



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt lut 02, 2010 22:08

ale to mi się zima zaczęło, bo latem nie było takich problemów równo pracował
a ja nie ruszałem nic. nie regulowałem.
wydaje mi się ze to nie kwestia regulacji tylko coś innego.

[ Dodano: 02 Lut 2010 21:18 ]
dodam że mam gaz i tez dzieje się to samo.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 02, 2010 22:23

wojtf23 pisze:koledzy a tak z innej beczki ile wchodzi oleju do 1.8 rp?????
4litry :bajer:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości