(za reszte błedów przepraszam)
problem z odpaleniem TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Gódek
- Nowicjusz

- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
problem z odpaleniem TD
witam wsztstkich uzytkownikow forum mam problem z moja pszczołka i chciał bym go wam przedstawic i usłychszec rady fachowców wienc tak na poczatku zimy mialem juz problemy z odpalaniem zamochodu Golf2 1.6 TD wienc wymieniłem akmulator bylo lepiej przyszły małe mrozy trzeba bylo długo krecic żeby załapał przez noc a jak ciepły to bez problemów wienc zobaczylem świece były troche przy krótkie i jedna nie grzała wymieniłem w końcu po jakimś czasie nie mogłem go odpalić sprawdziłem wtryski bylo ok i ciś nienie w cylindrach bylo 20 18 30 30 :/ tylko na tz zaciag
podjechalem do bardziej znanego sie mechanika odemnie ale on zaproponował mi kapitalke koszt oko 1000zł
jakos nie mam az tyle pieniedzy wienc na praktyce mam czesci 20 % tanieje postanowiłem sam sie podiać i zrobić to jak naj tanszym kosztem wymienilem pierscienie uszczeleniacze olej dotarłem zawory i gniazda wszystko tak jak trzeba skreciłe odpaliłem na zaciag bo aku padło i ładnie chodzil bylo juz dobrze przez kilka dni puzniej przymroziło fest krecił jak głupi ale nic nie odpalił wienc znów zaciag kawałeczek i chodził ładnie poradzono mi by z rana odkrecić przewód od wtrysku i zobaczyc czy od razu idzie roba niestety nie szła by sie upemnic zakładałem przezroczyste weżyki byly bombelki w paliwie ropa sie cofała :/ jak przez noc postał to zanim zaciagną robe to juz aku padło nie wiedziałem juz co to moze byc a musze sie przyznac że to mój pierwszy samochód i pierwszy TD wienc wczoraj pewien mechanik mi powiedział że by wymienić zawór zwrotny dzis go wyciagnełe i mam przed soba (o ile to on powiedział że to ta śróba z pompy co idzie tam przelew do filtra ) ale gdy dmucham w niego i zasysam powietrze jest tak samo nie wiem czy to tak ma byc czy moze jednak nie ? wczesniej odkrecilem taką trójkontną śróbe w pompie która znajduje sie na prost chlodnicy ale nie wiem teraz od czego ona była czy nic nie rozregolowałem prosze pomusice bo juz nie wiem co robic od zmysłów odchodze i w portwelu to juz bieda piszczy
(za reszte błedów przepraszam)
(za reszte błedów przepraszam)
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
odnośnie cofania kup pompkę ręczną za 32PLN i załatwi sprawę
to taGódek pisze:wczesniej odkrecilem taką trójkontną śróbe w pompie która znajduje sie na prost chlodnicy ale nie wiem teraz od czego ona była czy nic nie rozregolowałem prosze pomusice bo juz nie wiem co robic od zmysłów odchodze i w portwelu to juz bieda piszczy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
albo zaworek zwrotny
[ Dodano: 02 Lut 2010 19:01 ]
najprościej było by wyjąć pompę i dać pompiarzowi do ustawienia na stole, przy okazji by Ci sprawdził jej stan. Będziesz miał pewność że wszystko jest w 100% dobrze, jedynce co to będziesz musiał ustawić początek tłoczenia, i obroty na biegu jałowym (pionowymi śrubkami z tyłu pompy innych nie ruszaj1)
[ Dodano: 02 Lut 2010 19:01 ]
najprościej było by wyjąć pompę i dać pompiarzowi do ustawienia na stole, przy okazji by Ci sprawdził jej stan. Będziesz miał pewność że wszystko jest w 100% dobrze, jedynce co to będziesz musiał ustawić początek tłoczenia, i obroty na biegu jałowym (pionowymi śrubkami z tyłu pompy innych nie ruszaj1)
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 19:59 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
a co dokładnie zrobiłeś , bo ona trzyma dźwignie regulatora w pompie jeden z ważniejszych elementów , a po tym jeździłeś autem i było okGódek pisze:tak to ta a od czego ona jest ?
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 20:38 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
no to tak , od tej śruby też nie zapali jak regulator może iść na sago i mam nadzieje że nie złamało tłoka przy próbie palenia , no nic zdejmuj górę pompy na silniku trzeba zobaczyć co się dzieje , lepszej i tańszej rady nie mam i zrobisz to sam tylko spokojnieGódek pisze:pózniej juz nie jezdzilem bo nie chcial odpalic bo nawet ropa na wtryski nie szla ale myslalem ze to moze od tego ze w baku rezerwa i ciezko zassac :/
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 20:50 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Gódek
- Nowicjusz

- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
a mozesz mi cos wiencej o tm powiedziec bo dzis to juz nie rozkrace tego jestem zmeczony po praktyce wienc dopiero jutro a dowiadywalem sie to u nasz w Olsztynie za regeneracje pompy chca od 400 do 500 zł to nie na moja kieszen i co tu robic
?
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Słusznie, ale potem i tak będzie trzeba całą pompę ustawić. Przynajmniej ja na czuja nigdy dobrze nie ustawiłem, sam wydatek resztkowy (czyi tą śrubę ze zdjęcia) ustawia się z dokładnością do dziesiątych części milimeteravision pisze:no nic zdejmuj górę pompy na silniku trzeba zobaczyć co się dzieje , lepszej i tańszej rady nie mam i zrobisz to sam tylko spokojnie
robisz tak jak tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486Gódek pisze:a mozesz mi cos wiencej o tm powiedziec
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Gódek, chodzi to to,że jak odkręciłeś tą śrubę to dźwignia mogła opaść i mogło narobić bigosu w pompie...Gódek pisze:a mozesz mi cos wiencej o tm powiedziec
Na fotce zaznaczyłem otwory w które wkręcone są takie śruby (bo są 2)

Jak ją ponownie wkręcałeś,a dźwignia opadła,to nie trafiłeś śrubą w otwór i mogłeś ją jeszcze pogiąć,a przy próbie kręcenia rozrusznikiem,to już całkiem cuda-wianki mogły się porobić...ale obym się mylił
Michaś_1977, ona nie opadnie a ucieknie na bok pod skosem bo 1 śruba trzyma pod spodem suwak i tłok a sprężyny na nią cisną , miałem 1 taki przypadek odkręcenia ale nie było próby odpalenia
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 21:23 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości

