dwa problemy :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lukas MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:47
Lokalizacja: Bytom

dwa problemy :)

Post autor: Lukas MK3 » ndz sty 17, 2010 22:55

Witam wszystkich forumowiczów :) nie chce zakladac dwoch tematów wiec napisze to wszystko w jednym :)

1 problem :) Ostatnio kilka razy zdarzylo mi sie jezdzic na resztkach paliwa i wczoraj po zatankowaniu auta nagle auto przestalo dzialac na pedal gazu tracil obroty a nawet przygasal trwalo to jakies 15 km z przerwami pozniej przeszlo auto chodzi juz normalnie kiedys mi sie tez to przytrafilo ale na jakies pare sekund podejzewam filtr paliwa ze zapchalem jazdą na rezerwie na co jeszcze powinienem zwrócic uwage ?? dzis jezdzilem i bylo wszystko ok ale wczoraj naprawde auto mi wariowalo dodawalem gazu a ono echo :)

2 problem :) dotyczy zawieszenia przy gwaltownym ruszaniu zazwyczaj przy skrecie wali cos w zawieszeniu przez chwilke i przestaje, zdaza sie to rowniez jadac prosto gwaltownie przyspieszam zmieniajac biegi. Podejrzewam przegub jak sprawdzic któren to przegub i czy to wogole jest przegub ?? czego to moze byc jeszcze przyczyna ??

dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam :)


i jeszcze ostatnie pytania jakie sa tego koszty tzn. przegub , filtr itp ??
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 22:58 przez Lukas MK3, łącznie zmieniany 1 raz.


"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz sty 17, 2010 23:00

Co do pierwszego...mógł się filtr paliwa zasyfić jak jeździłeś na "pustym" baku...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 23:40

Ad 1 - filtr do wymiany -- bo zassał pewnie syfu z dna baku i stąd akcje z wariowaniem silnika...

Ad 2 - przegub do wymiany -- najprościej sprawdzić stojąc w miejscu - skręcasz na max koła w 1 i ruszasz ostrzej .. później to samo z 2 stroną ... wyjdzie który walnięty.

Ad 3 - ALLEDROGO I GOOGLE --- :bajer: tam ceny znajdziesz bez kłopotu :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 23:47

Lukas MK3, przegub zewnętrzny cyka trochę jak zegarek i nie przestaje po chwili tylko cyka póki sa skręcone koła. Takie walenie może byc oznaką uszkodzonych poduch pod silnikiem, ale to trzeba dać posłuchać komuś wprawnemu a nie kupowac na razie żadnych części.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Lukas MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Lukas MK3 » wt lut 02, 2010 16:08

witam i chcialbym ponowic temat co do pierwszego problemu otoz wymienilem filtr paliwa i wydawalo mi sie wszytko ok gdyz jezdzilem na krotkich odcinkach do pracy i nic sie nie dział.o teraz zauwazylem ze po wymianie filtra paliwa problem dalej sie powtarza:/

Wyglada to nastepujaca odpala bez problemu i problem zazwyczaj poojawia sie po przejechaniu co najmiej kilkunastu kilometrow auto swiruje na obrotach nie reaguje na pedal gazu itp. trwa to chwile po czym sie uspokaja ale najgorzej jest kiedy auto zgasze postoi chwile maks pare minut np zakupy wsiadam problem jest odrazu poo zapaleniu ;/ na luzie wtedy czesto gasnie na wolnych obrotach albo gwaltoqwnie obroty padaja i tak na przemian

Filtry mam wszystkie wymienione

Pomocy i z gory dziekuje pozdrawiam


"...Uwżaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski... "

pako.tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontakt:

Post autor: pako.tomasz » czw kwie 08, 2010 19:29

Haki pisze:Ad 2 - przegub do wymiany -- najprościej sprawdzić stojąc w miejscu - skręcasz na max koła w 1 i ruszasz ostrzej .. później to samo z 2 stroną ... wyjdzie który walnięty. :pub:
Wiem, że to głupie pytanie, ale pytam dla pewności bo mam ten problem. Jeśli skręcam w prawo i słychać "stukanie" to znaczy, że walniety jest prawy przegub (od strony pasażera)?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości