Witam. Mam problem z MK3 o silniku1.8ABS otuz jechałem i nagle brakło iskry jak by wyłaczył zapłon...dałem do mechanika i mechanik stwierdził ze jest do wymiany cewka...cewke mam kwadratowa z modułem. na nowej cewce przejechałem ok 30km i znowu problem sie powtórzył jak by wyłaczył zapłon....wiec postawiłem na halla wymieniłem czujnik halla i wciaz nie ma iskry i cewka ciagle sie grzeje....czy macie jakies pomysły w czym moze Tkwic problem??
Bede bardzo wdzieczny i beda blusiki
Dobry elektryk poszukiwany! Grzeje sie cewka...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
Podjedź do dobrego elektryka samochodowego u siebie w okolicy,. Podpytaj na regionalnym w swojej grupie - koledzy na pewno Ci kogoś doradzą. Pewnie masz jakieś zwarcie na układzie - skoro się grzeje i przepala.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Cewka musi mieć dobre połączenie elektryczne z blachą. Wyczyść miejsca gdzie łby śrób do niej dotykają albo dorób kabel od śruby cewki do śruby pokrywu rozrzadu. Wymień albo upewnij się co do stanu kabli zapłonowych, palca rozdzielacza i kopułki. Sprawdź napięcie ładowania czy nie za duże (regulator).
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 16:22 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
A wiec kabel masowy podłaczałem z róznych czesci silniki i brałem do tego kilka kabli.....a wydaje mi sie ze palec rozdzielacza i kopułka nie ma nic do tego bo cewka bezposrednio na kablu który idzie do kopułki nie daje iskry gdy przyłoze ja do silnika....a czemu sie grzeje?
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 17:21 przez ksieciunio000000, łącznie zmieniany 1 raz.
Mała impedancja po stronie wtórnej - wszystkie transformatory reagują w ten sposób.ksieciunio000000 pisze:a czemu sie grzeje?
Zacznij od najprostszego sposobu, czyli wymień (lub choćby podmień na chwilę) wszystkie przewody zapłonowe, posprawdzaj połączenia stykowe przewodów, połączenie z masą. Weź miernik i sprawdź (na wyłączonym zapłonie oczywiście) rezystancję pomiędzy wyjściem przewodu idącego do kopułki a masą auta. Powinieneś uzyskać wynik co najmniej kilka kOhm. Jeśli będzie mniej - uszkodzona cewka bądź przewody.
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 512 gości