Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr mar 08, 2006 13:13

panowie trochę filozofujecie!
jak zabardzo przerobię to komu sprzedam...
za dużo przerabiania...
co z tymi kontrolkami...

Ja tu jestem od niedawna a wcale tak nie panikuje.
dla chcącego nie ma nic trudnego.
Całkowita przeróbka łącznie z umiejscowieniem zegarów zajęła mi ok 6h.
Nic się nie świeci wszystko działa łącznie z wskaźnikiem paliwa a wygląda to tak:

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 12:19 ]
w ciągu dnia:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw mar 16, 2006 20:37

tez bede montawał te liczniki od MKIV do siebie z tym wskaznikiem paliwa jest problem poniewaz roznica miedzy licznikiem z III a IV jest w rezystancji jak jest podawana na wskaznik ale załatwiłem juz sobie cały zestaw od IV tylko nie wiem czy podejdzie to znaczy cały ten wkład pomka z pływakiem (tak jak sie wyciaga z baku) nie wiecie czy to bedzie pasowac do mkIII??
bigozz
widze ze obudowy licznikow nie przerabiałes bo niektorzy to ja rozciagaja na ciepło ale ladnie ci wyszło



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt mar 17, 2006 09:13

Przemo440 pisze:widze ze obudowy licznikow nie przerabiałes bo niektorzy to ja rozciagaja na ciepło ale ladnie ci wyszło
Tego nie widać ale obudowa jest bardzo przerobiona. Jest przycięta i wygrzana do rozciągnięcia. Oryginalna za dużo przykrywa i efekt jest niefajny.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt mar 17, 2006 16:44

[quote="bigozz"/quote]

Tego nie widać ale obudowa jest bardzo przerobiona. Jest przycięta i wygrzana do rozciągnięcia. Oryginalna za dużo przykrywa i efekt jest niefajny.[/quote]


ehh to jednak trzeba przerabiac myslałem ze tak wejdzie :)



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt mar 17, 2006 17:34

niestety coś za coś.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 881
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

Post autor: Bednarus » śr lip 19, 2006 01:20

Witam. Przeczytałem w tym temacie takie stwierdzenie jak zegary z „Golfa MK4 Cabrio”. I to mnie zastanowiło. Czy w ogóle istnieje takie auto? Otóż z tego co się orientuje to nie ma takiego Golfika. Volkswagen produkował Golfa Cabrio od 1993 roku na podstawie Golfa MK3 i nic w tej kwestii się nie zmieniło aż do ostatniej edycji tego wózka (łącznie ze wspomnianym wcześniej „Golfem MK4 Cabrio”. Otóż, ów „Golf MK4 cabrio” to nic innego jak Golf Cabrio (ten na bazie MK3) tylko w wersji Last Edition, który pojawił się na drogach w 1998 roku. Różnica pomiędzy modelem Last Edition a wcześniejszymi wersjami polega na tym, że (niech mnie ktos poprawi jak się mylę) wersja LE została tylko wizualnie dostosowana do panującego już Golfa MK4. Czyli:
a) zewnętrznie:
- lusterka wzięte z MK4
- klamki z MK4 (łącznie z bagażnikiem, czyli blacha poszła na zderzak)
- zderzaki z MK4 (gładkie przejścia zderzak – błotnik) (a widziałam tak zrobionego golfa MK3 ale nie cabrio) :)
- grill z MK4
- przednie reflektory z MK4
b) wnetrze
- ogólnie to zostały użyte materiały z MK4 w najbogatszej wersji
- trójramienna kiera z MK4
- drążek zmiany biegów z MK4
- wspomniany w postach wczesniej włącznik awaryjnych jak w MK4 na konsoli środkowej
- dzwignia ręcznego z MK4
- radio gamma
-oswietlenie wnętrz w kolorach jak w MK4
- no i zegary jak w MK4

Ogólnie to bryła nadwozie nie została mieniona, jak i kształt podstawowych elementów w srodku (mowa o desce rozdzielczej, konsoli srodkowej, boczkach, klamkach itp.) I watpie tez, żeby elektronika, czy też elektryka została zmieniana (na tą z MK4; moim zdaniem za duże koszty; prosze poprawcie mnie jak się myle).

Wiec do czego zmierzam. Jeżeli ktos jest leniwy i nie chce mu się nic przerabiac, a ma pieniążki to proponuje kupić zegary od Golfa Cabrio Last Edition i powinno wszystko pasować bez żadnych przeróbek. Wykręcamy stare, montujemy nowe i po krzyku :)

Pozdrawiam

P.s.
Jak się już ktos na tokie cos zdecyduje to życze powodzenia w poszukiwaniu takowych zegarów :)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lip 19, 2006 01:50

Bednarus pisze:Otóż, ów „Golf MK4 cabrio” to nic innego jak Golf Cabrio (ten na bazie MK3) tylko w wersji Last Edition, który pojawił się na drogach w 1998 roku.
nie tylko - równiez wersja Sportline i Classic Line produkowana od 2001r , okreslane są one jako Golf 4-Facelift, cabrio w zasadzie były w nieparzystych budach.
Bednarus pisze:no i zegary jak w MK4
no własnie "jak" w MK4 -nie mam na notebooku tych fotek ale jutro sprawdze na innym kompie - to są zegary jak w MK3 tylko podswietlane jak w Mk4


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 881
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

Post autor: Bednarus » śr lip 19, 2006 19:57

Racja. Moj bład. Czyli nie rozwiazuje to problemu zegarów z MK4 w MK3. Zegary sa identycznie rozmieszczpne jak w MK3 tylko podświetlane ala cos jak w mk4. Ale napewno nie są podswietlane od spodu
Obrazek
a takie cos to maozna samemu zrobic bez wysiłku.
Przepraszam za zamęt
Ostatnio zmieniony pn wrz 04, 2006 02:47 przez Bednarus, łącznie zmieniany 1 raz.



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » pn lip 24, 2006 20:29

bigozz pisze:panowie trochę filozofujecie!
jak zabardzo przerobię to komu sprzedam...
za dużo przerabiania...
co z tymi kontrolkami...

Ja tu jestem od niedawna a wcale tak nie panikuje.
dla chcącego nie ma nic trudnego.
Całkowita przeróbka łącznie z umiejscowieniem zegarów zajęła mi ok 6h.
Nic się nie świeci wszystko działa łącznie z wskaźnikiem paliwa a wygląda to tak:

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 12:19 ]
w ciągu dnia:
świetna robota :) gratulacje
być może też mnie czeka to zadanie bo mnie znajomy poprosił to może sie podejmę i to zrobię :D

pozdro



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr wrz 27, 2006 23:10

ja prawdopodobnie mam zegary z numerem 920 jak narazie chodzą ale nikt nie potrafi odpowiedziec na moj post co moze sie stac pop podłączeniu tych zegarów , oczywiscie juz je zamontowałem :d

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 22:11 ]
a taka ciekawostka
odnosnie wskazania paliwa wystarczy przełożyc płytke drukowana od MkIV tą ktora jest przy pływaku zmienic promienblaszki ktora jezdzi po niej i paliwko działa bez zarzutow troszke moze taka dłubanina ale działa :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 23, 2007 19:11

Przemo440 pisze:odnosnie wskazania paliwa wystarczy przełożyc płytke drukowana od MkIV tą ktora jest przy pływaku zmienic promienblaszki ktora jezdzi po niej i paliwko działa bez zarzutow troszke moze taka dłubanina ale działa
może masz fotki jak to trzeba zrobić - wtedy FAQ byłby pełniejszy :)



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt sty 23, 2007 20:28

cowboy, ja mam taka płytkę. jak chcesz możemy się dogadać.
Przemo440, gdybys miał 920 to nie działał by ci obrotek. jeśli działa to masz 919. Najlepiej jest podpiąć linię diagnostyczną zegarów od mkIV do złącza diagnostycznego. Podłączyć vaga 17->wskaźniki i sprawdzić jakie to zegary. Pozdrawiam.

[ Dodano: Pią Sty 26, 2007 10:38 ]
A czy ktoś z was myślał o innych zegarach niż mkIV,
np. fabia
Mniejsze bez problemu się mieszczą tylko kolor zielony ale jak ktośnie chce przerabiać reszty bo mu się zielony podoba.
Ja właśnie experymentuje z takimi jak dobrne do końca to dam znać.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

greg

Post autor: greg » pt lut 16, 2007 13:06

pytanie - mam zegary z mk4 tdi a chcę wsadzic kumplowi do gołego diesla - obrotomiezr najpierw leży, jak przegazuję to ma max obroty. Co zrobić żeby ładnie wskazywało?
Drugie pytanie - świeci mi się kontrolka od immo - chcę ja wyłączyc tak jak wyłączyłem kontrolki airbag i abs ale nie gasna. NIie chcę ich tłuc czy wyliutować - może ktoś wie jak



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » sob lut 17, 2007 16:36

ale kolega ma mkIII czy IV?
w TD sygnał o do obrotka idzie z alternatora a w TDI z kompa silnika i dlatego ci szaleje. Nie podstawisz mu tych zegarów.
nie da się wyłączyć kontrolki od IMMO. wylutować albo zakleić innej rady nie ma. Pozdro.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości