Jakiej firmy amory - skrócone - sportowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Jakiej firmy amory - skrócone - sportowe

Post autor: eldorado84 » czw mar 16, 2006 16:44

witam. Mam sprężyny 40/40 JAMEXA i chyba trzeba dokupić do nich skrócone amory. Najpierw tył chce kupić a potem przód. Co wy na te (tej firmy):

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89881643
a może
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=90956671
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91752124
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91056586

tylne jakie kupić z regulacją wysokości czy ze "stałym" tależem
Chodzi mi bardziej o gazowe amory.
A może jakieś inne firmy w cenie średnio 150zł za sztuke
A może lepszej firmy na tył włożyć a na przód troszkę gorszej, a może kupić używane Koni (na tył) bo też widziałem? Za każdą uwage z góry dzięki


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » czw mar 16, 2006 16:50

Jeżeli te sprężyny to -40/-40 to nie ma potrzeby wymieniać amortyzatorów :bajer:


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 16, 2006 16:55

Jeżeli te sprężyny to -40/-40 to nie ma potrzeby wymieniać amortyzatorów bajer
To ci się tylko wydaje. Też się upierałem, że nie trzeba wymieniać. Ale po wymianie jest całkiem inny komfort.

Jednak na twoim miejscu zaczął bym wymiane od przdu. Możesz kupić amorki jamexa:)


Obrazek

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » czw mar 16, 2006 17:56

Kolego a od kiedy twardsze i niższe zawiezsenie jest komfortowe????????


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » czw mar 16, 2006 17:59

tauka pisze:Możesz kupić amorki jamexa:)
Znam kolesia który jeżdzi na Jamexach i jest bardzo zadowolony z nich.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw mar 16, 2006 19:31

a gdzieś na necie można kupić takie amorki i jaka cena?
A co do obniżenia faktycznie na początku ładnie chodził golfik na amorach standardach i na jamexe 40/40, ale potem jak wyciągnąłem całe amory ze sprężynami (bo coś mi tłukło) to sprężyny były luźne w tych amorach co nie powinno być (powinny sie nie ruszać i nie być luźne)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw mar 16, 2006 22:32

Witam... jesli chodzi o zawieszenie to osobiscie polecam wymiane kompletu nawet przy springach 40/40 (chociaz niby nie trzeba) a jest to uzasadnione tym ze seryjne amorki byly konstrulowane z mysla o seryjnych springach i na sportowych nie wyrobia... beda sie tluc i kolo moze podskakiwac... na zawieszeniu nie radze oszczedzac bo to jedyne co trzyma nas na drodze... Pozdrawiam



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt mar 17, 2006 08:43

KamilW pisze:... na zawieszeniu nie radze oszczedzac bo to jedyne co trzyma nas na drodze... Pozdrawiam

Zgadza sie, nie ma co oszczędzać na zawiechu. Ale wciąż nie znam opini za temat tych amorków tylnych z allegro (na górze), wciąż nie wiem czy kupić z regulacją wysokości czy ze "stałym tależem". Może ich cena nie jest wielka i wytżymałość też będzie mniejsza ale też nie wiem jaki czas będe miał samochód


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt mar 17, 2006 09:34

colltom pisze:Kolego a od kiedy twardsze i niższe zawiezsenie jest komfortowe????????
A wyobraź sobie że jest :P


Obrazek

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » pt mar 17, 2006 16:10

A to bardzo ciekawa teoria :piwka:


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt mar 17, 2006 16:59

eldorado84 pisze:a gdzieś na necie można kupić takie amorki i jaka cena?
A co do obniżenia faktycznie na początku ładnie chodził golfik na amorach standardach i na jamexe 40/40, ale potem jak wyciągnąłem całe amory ze sprężynami (bo coś mi tłukło) to sprężyny były luźne w tych amorach co nie powinno być (powinny sie nie ruszać i nie być luźne)
masz całkowita racje po podniesieniu samochodu np. na lewarku sprezyna jest luzna dlatego musza byc amorki krutsze



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 17, 2006 18:01

No i dokladnie... seryjne amory maja za dlugi skok... a ma ktos moze fotki golferow mk 2 na obnizeniu 40/40, 60/60, 80/80? Bo chcialbym przed zajupem sobaczyc jak bedzie wygladala fura...



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob mar 18, 2006 19:22

a co myślicie o amorach AL-KO, są warte swojej ceny (ok 200zł za szt.)?? A może KONI używane (jaka ich jest wytrzymałość) - a może jakś inna firma która robi dobre skrócone amory. Pytam bo bede wymieniać za jakiś miesiąc + przegląd całego zawiecha. Jest to Golf III TD


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob mar 18, 2006 19:50

KONI robi świetne amory, do tego z regulacją twardości, tyle że kupując używkę nigdy nie wiesz do końca na co trafisz więc jest ryzyko ;)
te amory z allegro co pokazałeś to niska cena i taka sama jakość, dlatego nie ma co się za dużo po nich spodziewać ;) osobiście wolałbym kupić jakieś używki dobrej firmy ;)

tylne oczywiście jeżeli będą miały regulowany dolny tależyk to jeszcze lepiej, zawsze jest to jakaś możliwość dopasowania wysokości tyłu względem przodu ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości