POLO 1.6 75 km trzyma wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

POLO 1.6 75 km trzyma wysokie obroty

Post autor: fasd » ndz sty 31, 2010 00:35

a wiec tak panowie mam problem chodzi własnie o silnik AEE to draństwo trzyma 2000 obr i nic niechce zejsc niżej :/ czujnik temp. wymieniony,kable WN, swiece, wyczyszczona przepustnica normalnie masakra juz sam niewiem co jeszcze moze być nie tak z tym padalcem. Czasem po wcisnieciu sprzegła spadnie ciut ponizej tych 2000 ale zaraz wraca spowrotem grrr.... HELP
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 20:53 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

mzawrotniak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: mzawrotniak » ndz sty 31, 2010 00:44

Czujnik temperatury.. rozumiem że w silniku? 4 pinowy?
A prosty test.. odłącz komputer od zasilania na 30 min (zostaw na noc ściągniętą klemę z minusem).. To go zresetuje.. Rano podłącz i odpal.. i poczekaj aż się rozgrzeje.. Może pomoże, a jak nie to przyczyna gdzieś dalej..



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » ndz sty 31, 2010 13:33

mialem ten sam problem w moim Seacie cordoba vario 1.6 aee motorek.. 90 % to wina przepustnicy sprobuj kleme odlaczyc niech zaadoptuje na nowo przepustnie. ja sciagnilem kleme na 15 minut. ale przy wlaczonym zaplonie (bo mam dwa wzmacinacze i w ich komednsatory by trzymaly dlugo potencjal) ale mozesz tez tak zrobic. potem wlacz zaplon, wcisnij gaz do konca, pusc, odpal, jakies 5 minut bedzie kulal, lapal wolne odroty, ( moze nawet zgasnac trzymac 500 obrotow) przegazuj, przejedz sie i moze bedzie ok jesli nie to sprobuj ponownie :) mi za 2 razem zalapal idealnie ..



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz sty 31, 2010 15:34

FIRERS pisze:mialem ten sam problem w moim Seacie cordoba vario 1.6 aee motorek.. 90 % to wina przepustnicy sprobuj kleme odlaczyc niech zaadoptuje na nowo przepustnie. ja sciagnilem kleme na 15 minut. ale przy wlaczonym zaplonie (bo mam dwa wzmacinacze i w ich komednsatory by trzymaly dlugo potencjal) ale mozesz tez tak zrobic. potem wlacz zaplon, wcisnij gaz do konca, pusc, odpal, jakies 5 minut bedzie kulal, lapal wolne odroty, ( moze nawet zgasnac trzymac 500 obrotow) przegazuj, przejedz sie i moze bedzie ok jesli nie to sprobuj ponownie mi za 2 razem zalapal idealnie ..

a móglbys to po kolei wypisac bo jest to lekko zawiniete jak napisałes :bigok:


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pn lut 01, 2010 22:27

ok ok.. zrobmy tak opisz dokladnie co i jak sie dzieje w twoim silniku. to bede wiedzial dokladnie co ci podpowiedziec



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » wt lut 02, 2010 00:57

cały czas trzyma 2 tys obrotow zimny czy ciepły niema znaczenia


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » wt lut 02, 2010 07:25

Kolego AEE to zagadka... Bez VAGa nic nie zrobisz. Na 95 % to wina przepustnicy, a raczej silnika krokowego w samej przepustnicy. Jeśli się nie podepniesz pod kompa to szukanie po omacku igły w stogu siana... Zdejmij obudowe filtra i zobacz na tych nieszczęsnych 2000 obr/min w jakim położeniu jest klapka przepustnicy i czy po unieruchomieniu silnika klapka się zamyka...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » wt lut 02, 2010 20:29

niby byl podlaczany pokazywal ze czujnik temp. uwalony wymieniony na nowy dalej to samo


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr lut 03, 2010 18:42

Ja proponuje zacząć od szukania całego zamieszania w przepustnicy.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr lut 03, 2010 20:52

przepustnica wyczyszczona itd.

teraz takie pytanie bo z kablem dostałem taki"przepis" na adaptacje przeustnicy co wy na to:

PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU
(ale bez zaworu regulacji biegu jałowego)

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[Idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]

...i gotowe.

PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 398 gości