Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MARIO!!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt maja 19, 2009 21:35
Lokalizacja: KRZEMIEń
Kontakt:

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

Post autor: MARIO!! » wt sty 26, 2010 21:02

Witam wszystkich. Mam mały problem i nie wiem co robić. Nie wiedziałem gdzie dokładnie za mieścić ten temat więc piszę tu. No więc do rzeczy. Chcę zmienić silnik tak jak napisałem w temacie. Mam pytanie czy ktoś posiada źródła dotyczące głowic a chodzi mi o komorę spalania. Chcę po równać głowice silnika 2.0 8v 2E i silnika 1.8 8v GTI k-jet czyli mechaniczny wtrysk. Bo składam chcę złożyć blok od 2E a głowica k-jet żeby dużo nie przerabiać zostanie mi tylko aparat bo w 2E jest całkiem inaczej. I teraz pytanie jak bym złożył ten silnik czy to będzie chodzić. Z tego co słyszałem to będzie to działać ale nie będzie miał silnik tyle mocy co powinien. Dam jeszcze fotki głowic może coś pomorze. PROSZĘ o pomoc bo samochód stoi rozebrany i nie wiem co robić dalej.



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » śr sty 27, 2010 08:10

składaj kiedyś zrobiłem taki silnik,niezle to wymiatało,uszczelka pod głowice idzie wtedy z dwólitrówki,ten silnik bedzie dysponował pięknym dołem.
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 08:12 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sty 27, 2010 10:31

Tak jak kolega wyzej napisał. Będzie działać na bank. Składaj i sie nie przejmuj. Moc na pewno będzie odpowiednia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 27, 2010 13:19

Jak osprzęt z K-jeta to aparat tak samo



MARIO!!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt maja 19, 2009 21:35
Lokalizacja: KRZEMIEń
Kontakt:

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

Post autor: MARIO!! » śr sty 27, 2010 19:13

Witam. Kurcze bym wrzucił pare fotek tego silnika co już złożyłem ale jakiś mi błąd wyskakuje. Gumiś uszczelke już założyłem do dwólitrówki dokładnie od tego silnika co by szła. Panowie mówicie że to będzie działać na bank. Bo tez pisałem na forum vw-youngtimer.pl z kolegami to pisali mi co innego że to nie będzie działać i nie będzie miało mocy. Chciałbym w 100% wiedzieć czy będzie działać bo szkoda mojej pracy i pieniędzy a przede wszystkim czasu. Toffic o aparacie też wiem ale trzeba go przerabiać tak. A jeszcze jedno pytanie jak spinać rorząd na takim silniku jak głowica inna i duł. Może ma ktoś jakiś schemacik ?



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » czw sty 28, 2010 08:47

składaj bedzie chodziło na pewno,tu masz filmik jak miałem jeszcze ady na górze od 1.8 i osprzecie,na filmiku jechał na lpg z blosem.a jaszcze w lekkiej budzie jedynki bedzie to ładnie jechać
... re=channel


Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 09:03 przez gumiś, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
konradzik81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: konradzik81 » pn lut 01, 2010 00:54

a ile takie cos moze miec koni tak z ciekawosci?



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pn lut 01, 2010 21:04

tego nie wiem,nie było hamowane



MARIO!!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt maja 19, 2009 21:35
Lokalizacja: KRZEMIEń
Kontakt:

Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v

Post autor: MARIO!! » wt lut 02, 2010 00:05

Witam. No jestem ciekaw ile by to miało koni. Żeby się nie okazało że będzie miał mniej koni niż ten mój co obecnie jeżdżę. Mam jeszcze jedno pytanie co zrobić z tym przy aparacie tam jest taka czarna puszka bodajże odma oleju jak się nie mylę. U mnie jest co innego chyba pompka lub jakiś zawór. Proszę o jakieś rady. POZDRO



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz mar 07, 2010 00:22

planuje u siebie zrobić coś podobnego jak kolega MARIO!!, z tym ze chce ożenić blok z 2E z czapką z RV + cały osprzęt razem z digi z RV. chętnie poczytam rad dotyczących takiego zestawienia oraz co może mi nie pasować przy montażu.od kolegi t-tas dowiedziałem się już ze pasek rozrządu musi być z 2E i tylna łapa silnika.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości