Pompa wspomagania kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Pompa wspomagania kierownicy

Post autor: mmksk » pn lut 01, 2010 17:29

Cześć
Kilka miesięcy temu wymieniłem pompę wspomagania układu kierowniczego gdyż stara
z początku piszczała, a później podczas jazdy zatarła się, koło pasowe zostało z niej wyrwane .Po wymianie wszystko było ok az do teraz. Ostatnio znowu pojawiły się takie same piski jak przy poprzedniej pompie, aby sie upewnic że to na pewno ona jest przyczyna tego hałasu założyłem krótszy pasek , który napędzał tylko alternator i rolkę , pompa wodna napędzana jest rozrządem, hałasu nie było, więc na 100 % to pompa wspomagania. Powoli przymierzałem się do jej wymiany, ale od 3 dni piski ustąpiły, pompa pracuje cicho nie wiem co o tym myśleć? Wymieniać ją mimo wszystko czy czekać ??



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn lut 01, 2010 17:38

jesli nie masz luzow na pompie , plyn jest to ja bym nie wymienial . to tylko pasek moze popiskiwac ..odpowiednio go naciagnij i powinno byc ok


macpat1

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn lut 01, 2010 17:50

Luzu w zasadzie nie ma, na starej pompie która sie zatarła tez nie było, a pasek jest naciągany samonapinaczem przy rolce.



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn lut 01, 2010 18:03

skoro plyn jest to pompa nie ma prawa sie zatrzec... a jesli popiskuje to byc moze pasek jest do wymiany ??


macpat1

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn lut 01, 2010 18:07

Pasek jest nowy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 01, 2010 18:34

mmksk, a koło pasowe w jakim jest stanie?
Jak wytarte do granic możliwości,to z nowym paskiem też będzie piszczeć...czasem bardziej,czasem mniej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn lut 01, 2010 21:45

Koła pasowego nie sprawdzałem muszę to zrobić :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości