konserwacja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pies86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:24
Lokalizacja: Wodzislaw Sl

konserwacja

Post autor: pies86 » pn lut 01, 2010 20:48

witam! Zamierzam zabrać się za swojego kropka a mianowicie za jego podłogę,coś mam do wycięcia więc planuję dać nową konserwację. I tu moje pytanie jak to zrobić? planowałem zedrzeć starą wspawać nowe kawałki blachy i dać podkład a na to konserwację...Jednak kilka osób Mi odradza takie rozwiązanie sugerując że lepiej wspawać nowe elementy i dać nową konserwację na starą.Wg mnie to efekt kłódko trwały..ale mogę być w błędzie...dlatego proszę kogoś kompetentnego o opis jak to zrobić porządnie i na długo,mam tu na myśli czy dawać podkład,jakich komponentów użyć i w jakiej kolejności ..co na podłogę,co na drzwi i co na nadkola?

za pomoc będę wdzięczny. Jak temat odniesie sukces można dać do FAQ bo pewnie nie tylko Mi się przyda.pozdrawiam



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn lut 01, 2010 21:14

ja robiłem tak.
jako że podłoge miałem zdrową i spawy były tylko w 2 miejscach to wokół tych spawów wyskrobałem prostokaty, po dokładnym oczyszczeniu spawu zamalowałem je farbą antykorozyjną i nałozyłem na nie mase bool do konserwacji podwozi.

reszte podłogi wyrywkowo sprawdziłem srubokrętem zdzierając kawałek konserwacji, okazało sie ze podłoga zdrowa to stwierdziłem ze nie ma sensu drapać czegoś co jest dobre.i tak starą konserwacje wyczyściłem nitro i na to nałożyłem nową konserwacje.

ale jesli ty będziesz wspawywał nowe elementy warto sprawdzić całą podłoge i jak dużo nie będzie to można zdrapac całą konserwacje.

ale trzeba robić to delikatnie tzn w taki sposób żeby nie narobić na blasze rys bo ta blacha jest już czymś pokryta taką jak by powłoką anty korozyjną

jeśli chodzi o środki to w poprzednim golfie stosowałem bit gum'a a w tym boola.bool kupiony w puszce 2kg kosztuje ok 35zl. jesli chcemy porzadnie zakonserwować podłoge i nadkola to trzeba miec conajmniej te 5kg. extra się go naklada i nie spaduje jak bit gum.tworzy bardzo fajną gumowa powłoke.

jesli chodzi o drzwi to one nie będą rdzewieć jesli będą miały dobre odprowadzenie wody.ja u siebie tylko wyczyściłem porządnie dół drzwi i w miejscu gdzie jest styk 2 blach przejechałem klejem do szyb zeby uszczelnić to łączenie zeby woda tam nie leciała.

jeszcze jedno.jak będziesz wspawywał blachy to daj to do jakiegoś poważnego i kumatego człowieka który potrafi dobrze spawać cienkie blachy i ma do tego odpowiedni sprzęt. jak będzie nasmarkane to chociaż nie wiem co byś robił to i tak prędzej czy póżniej zacznie rdzewieć.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
pies86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:24
Lokalizacja: Wodzislaw Sl

Post autor: pies86 » pn lut 01, 2010 21:53

dawid018 dzięki za info przyda się.Jeśli jest ktoś tutaj kto robił całą podłogę od zera to super by było jakby udzielił się tutaj

[ Dodano: 02 Lut 2010 16:55 ]
nikt się nie udzieli



Kosa88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt maja 16, 2008 13:42
Lokalizacja: Libiąż-Małopolska
Kontakt:

Post autor: Kosa88 » śr kwie 21, 2010 21:32

Podepnę się pod temat czym najlepiej usunąć starą konserwację baranka bo u siebie chciałem to zrobić od nowa? i czym zakonserwować drzwi od środka?


[b]Mój Golfik[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2139505#2139505

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 295 gości