Odcięcie przy 5100obr/min
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odcięcie przy 5100obr/min
Witam! Po 2 dniach spędzonych w warsztacie kończą mi się pomysły. Silnik wkręca się do 5100obr/min po czym następuje odcięcie, lepiej wkręca się przy delikatnym dodaniu gazu niż przy daniu gazu do dechy, po wciśnięciu sprzęgła lubi zgasnąć, czasami wkręci się dalej, ale to przy dłuższym gazowaniu i tylko na chwilę, przy gazowaniu na jałowym biegu wskazówka nagle cofa sie i wraca. Da się jezdzic, zrobiłem już tak 7tys km, ale nie jest to prawidłowa praca silnika. Dodam, że mam założoną sekwencyjną instalcję gazową, ale objawy są takie same zarówno na benzynie jak i gazie, więc wina nie leży po stronie instalacji.
W warsztacie sprawdziliśmy:
- ustawienie rozrządu (poprawne)
- wymieniliśmy aparat zapłonowy i ustawiliśmy poprwanie zapłon (czyli czujnik halla odpada)
- podpięliśmy się pod komputer - 0 błędów
- wstawiliśmy przepływomierz od innego auta - bez rezultatu.
Został mi jeden pomysł - czujnik położenia wału. Podmieniłem czujnik od 2,0 silnika z audi b4, jednak wtyczka była inna i nie udało się sprawdzić. Czujnik który mam zamontowany jest nieoryginalny. Czy te objawy pasowały by do tej usterki? Może jakieś inne pomysły? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
W warsztacie sprawdziliśmy:
- ustawienie rozrządu (poprawne)
- wymieniliśmy aparat zapłonowy i ustawiliśmy poprwanie zapłon (czyli czujnik halla odpada)
- podpięliśmy się pod komputer - 0 błędów
- wstawiliśmy przepływomierz od innego auta - bez rezultatu.
Został mi jeden pomysł - czujnik położenia wału. Podmieniłem czujnik od 2,0 silnika z audi b4, jednak wtyczka była inna i nie udało się sprawdzić. Czujnik który mam zamontowany jest nieoryginalny. Czy te objawy pasowały by do tej usterki? Może jakieś inne pomysły? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 09:18 przez Pierzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety kolego jak napisałem czujnik jest nieoryginalny i niema na nim oznaczeń
A rzeczywiście W twoich okolicach sie w części zapatruje, pewnie wiesz o kogo mi chodzi
A rzeczywiście W twoich okolicach sie w części zapatruje, pewnie wiesz o kogo mi chodzi
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 19:18 przez Pierzak, łącznie zmieniany 1 raz.
domyślam sięPierzak pisze:Niestety kolego jak napisałem czujnik jest nieoryginalny i niema na nim oznaczeń
A rzeczywiście W twoich okolicach sie w części zapatruje, pewnie wiesz o kogo mi chodzi
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
kolego Pietrzak miałem taka przypadłość w moim vento do dzisiaj
tez myślałem że rozrząd albo zapłon a tu okazało sie ze koncowy tłumik wypaloną miał tą siatke w środku i wszystkie te waty mineralne albo jakies ta zatkały tłumik
samochód odpalał ale nie jechał wiecej niż 140/h wytargałem wszystke te bebechy haczykiem i jak ręką odioł i normalnie niepoznaje samochodu kopyto jakby miał ze 130KM a tu tylko 90
taka moja sugestia sprawdz może u ciebie jest to samo
pozdrawiam daj znać jak tam
tez myślałem że rozrząd albo zapłon a tu okazało sie ze koncowy tłumik wypaloną miał tą siatke w środku i wszystkie te waty mineralne albo jakies ta zatkały tłumik
samochód odpalał ale nie jechał wiecej niż 140/h wytargałem wszystke te bebechy haczykiem i jak ręką odioł i normalnie niepoznaje samochodu kopyto jakby miał ze 130KM a tu tylko 90
taka moja sugestia sprawdz może u ciebie jest to samo
pozdrawiam daj znać jak tam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości