przekaźnik grzania wstepnego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

melodyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:21
Lokalizacja: pomorskie

przekaźnik grzania wstepnego

Post autor: melodyn » pn lut 01, 2010 17:14

witam, mam golfa II , 1.6 TD,silnik JR i pytanie odnośnie przekaźnika grzania wstępnego świec żarowych. Jakie napięcie powinno iść na świece z przekaźnika, ile volt bo u mnie jest 9,8 do 10 volt przy naladowaniu akumulatora 12,2 volt. Czy to jest prawidłowe? proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 22:51 przez melodyn, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lut 01, 2010 17:36

Mam identycznie i taki sam motor. , z 5 sec po odpaleniu silnik kuleje, uszczelnilem juz wszystko co sie dalo od baku po pompe, mimo to nieraz znajdzie sie jakis bąbel w wezyku i mysle ze to jedna jest spowodowane tym ze po odpaleniu jest troszke zapowietrzony, jakby to nie to bylo , to chyba pada na lejący wtrysk ktoryś


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

melodyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:21
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: melodyn » pn lut 01, 2010 18:10

Dzikuvip pisze:Mam identycznie i taki sam motor. , z 5 sec po odpaleniu silnik kuleje, uszczelnilem juz wszystko co sie dalo od baku po pompe, mimo to nieraz znajdzie sie jakis bąbel w wezyku i mysle ze to jedna jest spowodowane tym ze po odpaleniu jest troszke zapowietrzony, jakby to nie to bylo , to chyba pada na lejący wtrysk ktoryś
ja myślałem że paliwo z pompy schodzi ale teraz sam nie wiem,wtryski były sprawdzane
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 18:12 przez melodyn, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lut 01, 2010 18:15

Zbyt opóźniony początek wtrysku, albo zapowietrza się (powietrze w przewodach wysokiego ciśniena) w przypadku kolegi który leje OO to całkiem możliwe, że wtryski się wieszają - zalej normalnego paliwa z depresatorem dla porównania.
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 18:17 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



melodyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:21
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: melodyn » pn lut 01, 2010 19:13

t0mal pisze:Zbyt opóźniony początek wtrysku, albo zapowietrza się (powietrze w przewodach wysokiego ciśniena) w przypadku kolegi który leje OO to całkiem możliwe, że wtryski się wieszają - zalej normalnego paliwa z depresatorem dla porównania.
tak podejrzewałem dzięki

[ Dodano: 10 Lut 2010 15:47 ]
witam jakie napięcie powinno iść z przekaźnika na świece żarowe?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości