rozrusznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

rozrusznik

Post autor: ziolo115 » pn lut 01, 2010 11:19

Witam kolegów. mam pytanie ... gdzie szukac przyczyny w tym ze w te mrozy rozrusznnik nie chce przekręcić i stawia wyraźny opór ... natomiast jak uda sie odpalić auto to po 2-3 minutach pracy ( chyba jak sie odrobine nagrzeje) to kręci juz jak szalony. czemu pierwszy rozruch jest taki cięzki?? akumulator naładowany , pobór prądu to 10mA w stanie spoczynku więc nie spierdziela prąd. natomiast po podłączeniu miernika do akumulatora przy rozruchu pokazuje przed rozruchem 13.08V a w trakcie kręcenia rozrusznikiem spada do 5-6 V .



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn lut 01, 2010 11:24

rozrusznik do regeneracji albo aku padecha


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » pn lut 01, 2010 11:31

Sprawdzić wszystkie połączenia od AKu do rozrusznika masę i plus oraz dobrze wyczyścić .



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » pn lut 01, 2010 13:52

mialem to samo:D rozrusznik byl do wymiany, ale u ciebie moze to tylko tuleje na rozruszniku 5zl za tuleje a u mechanikla zaplacisz za naprawe ze 30zl


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » pn lut 01, 2010 13:53

Zrob tak jak koledzy Ci radzą przeczysc wszystkie styki a jak to nie pomoze moze zajmij sie tulejkami w rozruszniku.



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » pn lut 01, 2010 13:54

a co do aku to poprostu sprawdz stan elektrolitu jak szary albo taki metaliczny kolor to prawdopodobnie aku do wywalenia

[ Dodano: 01 Lut 2010 12:58 ]
mozesz jescze sprawdzic na innym aku zanim cos wymienisz:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » pn lut 01, 2010 15:57

Ja bym stawiał na rozrusznik. A dokładnie na tylejki. Koszt narawy nie jest duży. Ale na wszelki wypadek sprzawdz polaczenia i akumulator.



Awatar użytkownika
rav220
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob cze 06, 2009 08:37
Lokalizacja: zabrze

Post autor: rav220 » pn lut 01, 2010 22:22

ile lat ma aku?

u mnie bylo bardzo podobnie, juz na poczatku nizszych temp pierwsze odpalenie masakra, najpierw pol obrotu, cisza i wszystko przygasa, drugie pol obrotu i silnik chytal, dobrym wskaznikiem spadku napiecia bylo kasowanie sie zegarka,
dosc dobre efekty dawalo pobudzenie aku, zalaczenie swiatel na 20sek albo 2-3 krotne podgrzanie swiec,
auto przez miesiac takiego palenia odpalalo zawsze, ale wkur... mnie ciagla niepewnoscia odpali nie odpali,
kupilem varte 74Ah za 350 i jestem teraz spokojny i zadowolony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę, niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt lut 02, 2010 06:58

ziolo115 pisze:spada do 5-6 V .
Za duży ten spadek.Na sprawnym akumulatorze to chyba nie niżej jak 9V (nie jestem pewien) Jak masz możliwość to podjedź do elektryka i sprawdzi na przyrządzie specjalnym.



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » wt lut 02, 2010 08:51

idz do elekttryka i zaplac......przeloz inny aku do siebie na ranny rozruch i sie przekonasz:) odpali bez klopotu to napewno aku bedzie problemik to rozrusznik koniec sprary:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt lut 02, 2010 09:30

karol2010 pisze:idz do elekttryka i zaplac
Takie sprawdzenie to pewnie z 10 zeta. Pewnie taniej niż naprawianie różnych rzeczy "na czuja"



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » wt lut 02, 2010 14:27

mowie tu o przelozneniu aku do innego saomchodu oraz z innego samochodu do jego np rano i wsztstko bedzie jasne. ja tak zrobilem i bylem pewien......

[ Dodano: 02 Lut 2010 13:28 ]
pozatym tak jak wspomnialem tulejki na rozrosznik to koszta ok 5zl za sztuke wiec za koszt sprawdzenia aku. ma tulejki. a jak ma troche w glowie to i sam sobie je wymieni.
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 14:29 przez karol2010, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 321 gości