[Golf mk3] AAM (1.8 75km) osiagi i maly problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf mk3] AAM (1.8 75km) osiagi i maly problem
Witajcie,
prosze uzytkownikow wywyzszych zlomkow o napisanie do ilu jedzie na dwojce Wasz bolid.
Moj dojezdza do 90-90paru i nic sie wiecej nie dzieje. Nie odcina (co dosc dziwne) i jakos powoli dojezdza do tych 90. Poza tym bardzo duzo pali.... ostatnio spalil mi i tak nieduzo jak na niego bo "tylko" 13litrow (dodam, ze wiekszosc to byla spokojna miejska jazda). Na kompie zero bledow...
PS. jaka skrzynke seryjnie ma AAM? jakie jest przelozenie drugiego biegu i przekladni glownej?
Pozdraiwam serdecznie
z gory dzieki za odp.
prosze uzytkownikow wywyzszych zlomkow o napisanie do ilu jedzie na dwojce Wasz bolid.
Moj dojezdza do 90-90paru i nic sie wiecej nie dzieje. Nie odcina (co dosc dziwne) i jakos powoli dojezdza do tych 90. Poza tym bardzo duzo pali.... ostatnio spalil mi i tak nieduzo jak na niego bo "tylko" 13litrow (dodam, ze wiekszosc to byla spokojna miejska jazda). Na kompie zero bledow...
PS. jaka skrzynke seryjnie ma AAM? jakie jest przelozenie drugiego biegu i przekladni glownej?
Pozdraiwam serdecznie
z gory dzieki za odp.
a czego sie spodziewałes po 75 kucykach że 120 będzie ci szedła na 2 biegu a dwa to spalanie to LPG czy PB bo jeżeli LPG to masz w granicach normy a dwa weż pod uwage ze silnik sie dłużej nagrzewa bo mamy zime i dłużej ssanie trzyma
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
nie chodzi mi o to, ze ma latac po 120 na dwojce (to jest fizycznie nie mozliwe raczej ), jechalem tyle w ramach testu, bo wydaje mi sie, ze nawet na te 75km jakos slabo idzie. Nawet nie chce odciac na dwojce. Chyba pojade na hamownie sprawdzic ile konikow jeszcze zyje.
Spalanie to PB, jestem przeciwnikiem gazowni w samochodach.
To, ze w zime wiecej pali to jest jasne, ale wczesniej spalil mi 16litrow, a rzadnego zapierdzielania nie bylo. A Tobie ile pali srednio?
Pozdro.
Spalanie to PB, jestem przeciwnikiem gazowni w samochodach.
To, ze w zime wiecej pali to jest jasne, ale wczesniej spalil mi 16litrow, a rzadnego zapierdzielania nie bylo. A Tobie ile pali srednio?
Pozdro.
doladowane, klekoczace, oplowskie, stukonne dwa zero. Niedlugo powrot do VAGa :D
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja do swojego LPG nigdy nie wstawię!!! - żartuję. Może kiedyś.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn mar 27, 2006 12:29 przez LASOT-A, łącznie zmieniany 1 raz.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
u mnie dosc krotkie traski robi. Ale zeby az tyle spalil ehh chociaz moze faktycznie az za krotkie... pod kompa podlaczalem-zero bledow w sterowniku...
dobra, sprawdzilem na dwojce jednak potrafi odcinke zlapac poczekamy na wiosne i lepsze temperaturki, poza tym nie wiem czy termostatu nie mam do wymiany.
Co do gazu to fakt-do kuchenek jest dobry Chociaz ojciec ostatnio po wizycie na stacji benz stwierdzil ze albo gazownia albo diesel wiec jak cos to diesel...
tak korzystajac z okazji to szukam mk3 z tdi albo td w stanie tylko idealnym.
pozdro
dobra, sprawdzilem na dwojce jednak potrafi odcinke zlapac poczekamy na wiosne i lepsze temperaturki, poza tym nie wiem czy termostatu nie mam do wymiany.
Co do gazu to fakt-do kuchenek jest dobry Chociaz ojciec ostatnio po wizycie na stacji benz stwierdzil ze albo gazownia albo diesel wiec jak cos to diesel...
tak korzystajac z okazji to szukam mk3 z tdi albo td w stanie tylko idealnym.
pozdro
doladowane, klekoczace, oplowskie, stukonne dwa zero. Niedlugo powrot do VAGa :D
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
eeeeeeeeeeee... :green_fuck:
nie oszukujmy sie, spadek mocy jest przy jeździe na gazie..
założyłem, wiadomo, mało kasy, cza oszczędzać..
jeśli sie dba o układ zapłonowy i wszelkie filtry na czas to nie ma problemów z instalacją lpg.
Kolego 13 litrów pb to bardzo dużo ci pali, mi przy normalnej jeździe 8-9pb lub 10-11 gazu
Kolega który się wypowiadał że mu 8 gazu pali to chyba tylko na trasie max 90 jeźdżi...
nie oszukujmy sie, spadek mocy jest przy jeździe na gazie..
założyłem, wiadomo, mało kasy, cza oszczędzać..
jeśli sie dba o układ zapłonowy i wszelkie filtry na czas to nie ma problemów z instalacją lpg.
Kolego 13 litrów pb to bardzo dużo ci pali, mi przy normalnej jeździe 8-9pb lub 10-11 gazu
Kolega który się wypowiadał że mu 8 gazu pali to chyba tylko na trasie max 90 jeźdżi...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
mi na 2jce pojechal 80km\h i dalej mogl ale nie mialem miejsca juz bo robilem to na krotkim odcinku parkingu przy gorce andersa(miejscowi wiedza o co chodzi) i ja uwazam ze moj golfik zwawo przyspieszal do tej predkosci.
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Salieri, tak z innej beczki:p Udzielasz się również na ORR???
[ Dodano: Czw Mar 16, 2006 23:12 ]
Z gaźnikami i bez sekwencji to sie zgodze:D
[ Dodano: Czw Mar 16, 2006 23:12 ]
EEE tam...Jak na sekwencji to praktycznie nie czuć kiedy na gaz wskakuje:DDDDnorekm pisze:Zawsze jest spadek mocy na LPG bajer
Z gaźnikami i bez sekwencji to sie zgodze:D
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
ja żałują, że kupiłem passka z tym silnikiem (AAM) niby „wół roboczy”, bo niewyżyłowany a tak naprawdę kicha dużo żre paliwa ~12 jak nielepiej (sondę mam w porządku ), problemy z ciśnieniem oleju (kontrolka i piszczenie na desce – dużo osób ma z tym problemy w tym silniku) uszczelka pod głowicą do wymiany pompa wspomagania też już o sobie daje znać ~250 000 gdybym wiedział wziąłbym 2,0 i pewnie paliłby tyle samoSalieri pisze:nie chodzi mi o to, ze ma latac po 120 na dwojce (to jest fizycznie nie mozliwe raczej ), jechalem tyle w ramach testu, bo wydaje mi sie, ze nawet na te 75km jakos slabo idzie. Nawet nie chce odciac na dwojce. Chyba pojade na hamownie sprawdzic ile konikow jeszcze zyje.
Spalanie to PB, jestem przeciwnikiem gazowni w samochodach.
To, ze w zime wiecej pali to jest jasne, ale wczesniej spalil mi 16litrow, a rzadnego zapierdzielania nie bylo. A Tobie ile pali srednio?
Pozdro.
P.S. mój passek idzie na 2 do 83 km/h i odcina mu zapłon przy ~6700
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 269 gości