szarpie,przerywa,gasnie,pomozcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
szarpie,przerywa,gasnie,pomozcie
hej.moze ktos z was wie co moze mojemu goferkowi (1,8 RP) dolegac.po odpaleniu,jak jest zimny,chodzi prawie ze idealnie,po chwile jak jak sie troszke zagrzeje i zejdzie z ok 1200 obr na 900 to zaczynaja sie problemy,chodzi jak traktor,obroty faluja,tak jakby na 3 gary,ciezko wchodzi na obroty,dusi sie i czesto gasnie,jak juz zgasnie to olbo adpali za pierwszym albo musze krecic z 5 min i dalej to samo.jak troche tak pojezdze i juz sie wiecej rozgrzeje to wszystko jest ok,problem znika.postoji ok 5 godzin i to samo:(.swiece,kable,kopulka,palec,filtr paliwa wymienione,zaplon ustawiony,krokowy odpada bo na wyzrzysz obrotach tez tak robi.pomozcie bo szkoda silniczka jak go tak telepie.z gory wielkie dzieki.pozdro
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
nie pisz bzdur jak jest zimno i robi krotkie odcinki to zawsze sie bedzie pod korkiem jakies badziewie zbieracnewswen pisze:sprawdz korek od oleju. jak jest tam taka maź o kolorze kawy z mlekiem to na 90% poszla ci uszczelka pod glowica, sprawdz tez poziom plynu chlodniczego, jesli go ubylo to jestem prawie pewien ze to to , choc nigdy nie wiadomo??
pozdrawiam!!
na temat uszczelki pod glowica bylo mnostwo postow wytarczy uzyc szukaj
pozdraiwam
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
dokładnie jak pisze poprzednik, taka jasna maź to efekt niedogrzanego silnika..
Jeśli chodzi o czujnik temperatury, to kupujcie tylko w ASO, podróbki po 30zeta często nie dość że dają złe wskazania to jeszcze trafiają sie zepsute...
Jeśli chodzi o czujnik temperatury, to kupujcie tylko w ASO, podróbki po 30zeta często nie dość że dają złe wskazania to jeszcze trafiają sie zepsute...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
Powiem Ci ,że przechodze to samo...moj golf to 3 2e
Wymienione:swiece,palec,kable,kopułka,czujnik temp,filtr powitrza,paliwa,sonda lambda.
VAG nie wykazuje niczego...ale moj elektryk stwierdzil ze przeplywka sie posypala i wlasnie skladam na nowa.....innego wyjscia byc nie moze....
Wymienione:swiece,palec,kable,kopułka,czujnik temp,filtr powitrza,paliwa,sonda lambda.
VAG nie wykazuje niczego...ale moj elektryk stwierdzil ze przeplywka sie posypala i wlasnie skladam na nowa.....innego wyjscia byc nie moze....
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Sprawdz jeszcze przepustnice. U mnie przewody do wtryskiwaczas byly w kiepskim stanie. Najlepiej w ciemnym pomieszczeniu wlacz silnik, pozycz od mamy spruskiwacz do kwiatow i zacznij dzilac. moze pokaze Ci gdzie jesy jakies przebicie. Moim zdaniem to elektryka Ci siada
[ Dodano: Pią Mar 17, 2006 06:48 ]
w mk2 czyjnik emperatury jest koloru niebieskiego kolo aparatu zaplonowego
[ Dodano: Pią Mar 17, 2006 06:48 ]
w mk2 czyjnik emperatury jest koloru niebieskiego kolo aparatu zaplonowego
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Mialem identyczny problem z tym ostrym szarpaniem i gasnieciem silnika . Problem rozwiazaelm przypadkowo, kiedy zaczal mi wyciekac olej spod pokrywy zaworow. Silnik 1.8 AAM. Otorz przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworow biala maź zatkala mi sitko w tej pokrywie (po 2 stronie korka wlewu oleju), do ktorej dochodzi przewod-guma tzw.odma. Przeczyscilem to rozpuszczalnikiem,wydmuchalem pod sprezonym powietrzem,wysuszylem. Wszystko poskrecalem i jest wszystko w porzadku, nawet juz ta biala maź mi sie nie zbiera.U mnie to pomoglo. POZDRAWIAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 320 gości