rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

danfan

rozrząd

Post autor: danfan » ndz sty 31, 2010 13:21

Witam wszstkich .Mam problem spoktał sie ktoś w swoim vw z takim problemem -po zmianie paska rozrządu ustawiłem wszstkie koła na znakach tak jak ma bxć i kręcąc ręcznie silnikiem zaraz sie blokuje .Może wie ktoś cz można założxć koło pasowe od innego txpu gdzie znak O GMP bxłbx gdzieś indziej. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 31, 2010 13:31

danfan pisze:Może wie ktoś cz można założxć koło pasowe od innego txpu gdzie znak O GMP bxłbx gdzieś indziej.
Podobno można .Szkoda że nie zrobiłeś sobie swoich znaków .Teraz pozostaje ci wykręcić pierwszy wtrysk i włozyć do cylindra jakiś pręt który pokaże kiedy pierwszy tłok jest w GMP


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

danfan

Post autor: danfan » ndz sty 31, 2010 13:38

tak juz zrobiłem ale po ustwieniu silnik łapie ale zapalic nie chce przestawionx zapłon albo GMP nie dokładnie ustwionx ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 31, 2010 13:49

tak juz zrobiłem ale po ustwieniu silnik łapie ale zapalic nie chce przestawionx zapłon albo GMP nie dokładnie ustwionx ?
No pewnie nie chce bo rozrząd ustawiłeś ale kąta wtrysku nie ustawiłeś a do tego potrzebujesz czujnik zegarowy .Bez niego nie ustawisz
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 13:51 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 14:59

Trochę to dziwne,bo podobno koło zamachowe da się zamienić tylko na takie od benzyny 1,8,ale znak pokrywa się i wszystko hula :bigok:
Wiem,bo ja mam od benzyny...
danfan, nic nie skopałeś przy montażu? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 31, 2010 17:23

Michaś_1977 pisze:Trochę to dziwne,bo podobno koło zamachowe da się zamienić tylko na takie od benzyny 1,8,
No właśnie nie mogłem sobie przypomnieć kto ma koło zamachowe od beny ,ale już wiem :grin:
Michaś_1977 pisze:nic nie skopałeś przy montażu?
i ja bym się do tego skłaniał


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn lut 01, 2010 00:03

Wiem,bo ja mam od benzyny...
możesz jaśniej ?? od jakiej benzyny i dlaczego od benzyny ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 01, 2010 01:00

abrams, a cóż tu rozjaśniać?...Zmieniałem sprzęgło na 210mm i koło trafiło się akurat od beny :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości