Światło STOP !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Światło STOP !!
Mam ogromny Problem Musze podbić dowód rejestracyjny PRZEGLĄD Ale nie świeci mi Stop ??
Zciągnołem wyłącznik Stopu koło hamulca zwarłem dwa przewody i dalej nie świeci. wszystkie bezpieczniki wyciągnąłem i są sprawne Co może Być Jak by ktos miał jakieś rysunki , podpowiedzi Które kable jakich kolorów idą do swiateł Stopu i gdzie się zaczynają one żebym mógł je sprawdzić czy nigdzie niema przerwy czy zwarcia , Która wtyczka z świateł w tyle to wtyczka stopów , które zarówki należa do Stopu
Auto to GOLF 3 1,8 z 1992r.
Prosze o Pomoc!!
Zciągnołem wyłącznik Stopu koło hamulca zwarłem dwa przewody i dalej nie świeci. wszystkie bezpieczniki wyciągnąłem i są sprawne Co może Być Jak by ktos miał jakieś rysunki , podpowiedzi Które kable jakich kolorów idą do swiateł Stopu i gdzie się zaczynają one żebym mógł je sprawdzić czy nigdzie niema przerwy czy zwarcia , Która wtyczka z świateł w tyle to wtyczka stopów , które zarówki należa do Stopu
Auto to GOLF 3 1,8 z 1992r.
Prosze o Pomoc!!
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Układ rozpoczyna się bezpiecznikiem F20, dalej ze skrzynki wtyk E pin 4 kolor czerwono-żółty do wyłącznika. Z wyłącznika czerwono-czarny do wtyku E/pin3 skrzynki i dalej ze skrzynki K/4 czarno-czerwony już prosto na lampy. Ale sprawdź jeszcze wtyk w lewej tylnej lampie, ten z największą ilością kabli - może nie stykać!.
Najlepiej sprawdzać próbówką do kabla i do masy, tylko ktoś musi naciskać albo położyć młotek na pedale!
Dodam: lampy STOP to czerwone, na dole kloszy, zewnętrzne. Te mają świecić:
Najlepiej sprawdzać próbówką do kabla i do masy, tylko ktoś musi naciskać albo położyć młotek na pedale!
Dodam: lampy STOP to czerwone, na dole kloszy, zewnętrzne. Te mają świecić:
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 21:17 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolfiks, zarówki do stopu to te które nie świecą jak włączysz zapłon, wsteczny, światła, p-mgielne i kierunkowskazy.
Na początek zanim będzies szukał po insyalacji wg poradyZico63b, to sprawdź żarówki bo nie zrobiłeś tego skoro nie wiesz które to.
Na początek zanim będzies szukał po insyalacji wg poradyZico63b, to sprawdź żarówki bo nie zrobiłeś tego skoro nie wiesz które to.
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 21:09 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Żarówki dobre bezpieczniki sprawne Ale światła Stopu dalej nie świeca ;/
Odłączyłem ten przycisk od stopu zwarłem przewody i dalej nie świeca . Zciągnięty wyłącznik w pozycji 0 czyli nie dotyka hamulec jest zamknięty jak dotyka to otwarty tak ma byc??
Da sie zrobić moze jakoś inaczej te swiatła stop np podciągnąć jakos osobny przewód ??
Ten wyłącznik stopu jest jakoś podpięty pod przekaźnik jak tak to który to jest i jak go sprawdzić czy jest dobry??
Jeszcze jedno pytanie jest taka możliwość kupna całej wiązki gotowych przewodów do swiateł tylnych lub przednich ??
Odłączyłem ten przycisk od stopu zwarłem przewody i dalej nie świeca . Zciągnięty wyłącznik w pozycji 0 czyli nie dotyka hamulec jest zamknięty jak dotyka to otwarty tak ma byc??
Da sie zrobić moze jakoś inaczej te swiatła stop np podciągnąć jakos osobny przewód ??
Ten wyłącznik stopu jest jakoś podpięty pod przekaźnik jak tak to który to jest i jak go sprawdzić czy jest dobry??
Jeszcze jedno pytanie jest taka możliwość kupna całej wiązki gotowych przewodów do swiateł tylnych lub przednich ??
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tak to należy kolejno kontrolką sprawdzać, najpierw jednym końcem do punktu 1, potem 2 itd, cały czas drugi koniec do blachy! W pewnym punkcie musi być napięcie.
Pyt. 1 - tak ma być,
Pyt. 2 - nie trzeba,
Pyt. 3 - nie ma przekaźnika,
Pyt. 4 - można, ale po co jak auto jest dobre?
Pyt. 1 - tak ma być,
Pyt. 2 - nie trzeba,
Pyt. 3 - nie ma przekaźnika,
Pyt. 4 - można, ale po co jak auto jest dobre?
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 01:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
OK to mi by pomogło Ale skąd wziąć napięcie na bezpiecznik ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:23 ]
Ok juz rozumie czyli napięcie biore z wtyczki E i pinu 4 Tak ?? ALe jeżeli tam nie będe miał napięcia To co wtedy ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:30 ]
Zico63b
Twój ryzunek z kontrolką to jets ten jak ma byc podpięte Swiatła Stopu Tak ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:33 ]
sory ze tak motam Jak mam rozpoznac który to bezpiecznik F20 ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:23 ]
Ok juz rozumie czyli napięcie biore z wtyczki E i pinu 4 Tak ?? ALe jeżeli tam nie będe miał napięcia To co wtedy ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:30 ]
Zico63b
Twój ryzunek z kontrolką to jets ten jak ma byc podpięte Swiatła Stopu Tak ??
[ Dodano: 12 Paź 2008 08:33 ]
sory ze tak motam Jak mam rozpoznac który to bezpiecznik F20 ??
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tu jest jeszcze skrzynka bezpieczników, bezpiecznik F20 to 3. od prawej, jest na nim napięcie stale - z kluczykiem i bez. Jeśli kabelkiem próbówki dotkniesz np. bezpiecznika, jak napisałem, żaróweczka zaświeci - jest napięcie. Dalej bierzesz próbówkę i dotykasz kolejnego punktu, np na wyłączniku - jest napięcie, a na drugim styku wyłącznika, powiedzmy że nie świeci - to znaczy że wyłącznik zepsuty. I tak się posuwasz po obwodzie aż znajdziesz przerwę
Rysunek jest do poznania jak się sprawdza obwód, napięcie dla próbówki bierze się właśnie ze sprawdzanego elementu: bo jeśli dotkniemy próbówką masy i elementu to jak jest napięcie to zaświeci a jak jest zepsuty to właśnie nie zaświeci i to jest to sprawdzenie.
Rysunek jest do poznania jak się sprawdza obwód, napięcie dla próbówki bierze się właśnie ze sprawdzanego elementu: bo jeśli dotkniemy próbówką masy i elementu to jak jest napięcie to zaświeci a jak jest zepsuty to właśnie nie zaświeci i to jest to sprawdzenie.
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 14:31 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Wielkie Dzięki zrobione światełka stopu Ale mi sie znowu teraz zepsuły się wycieraczki nie działają który przewód zasila wycieraczki ??
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 17:29 przez wolfiks, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafreality
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 18:23
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Panowie, który kabel (kolor) to światła pozycyjne? Chodzi mi o przewód co idzie w progu.
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 18:28 przez rafreality, łącznie zmieniany 1 raz.
- michaltrzebnica
- Ma gadane
- Posty: 238
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 12:03
- Lokalizacja: DTR
podlaczam sie pod temat. najpierw padlo mi podswietlenie tablicy tylnej i oswietlenie bagaznika (vw golf variant 99r). po tym padly mi swiatla stopu ( w lampach i na klapie ) . bezpieczniki sprawne w kablach tez nic nie bylo mieszane . zarowki tez ok . moze jakas kostka ? ta kolo bezpiecznikow z tych wiekszych? panowie pomocy
[ Dodano: 30 Sty 2010 21:16 ]
aha jeszcze jedno. po sprawdzeniu bezpiecznika czyli jego wyjeciu i wsadzeniu ponownie przy hamowaniu slychac ze szkrzynki jakies syczenie jakby zwarcie sie robilo. bezpieczniki po tym dalej ok
[ Dodano: 30 Sty 2010 21:16 ]
aha jeszcze jedno. po sprawdzeniu bezpiecznika czyli jego wyjeciu i wsadzeniu ponownie przy hamowaniu slychac ze szkrzynki jakies syczenie jakby zwarcie sie robilo. bezpieczniki po tym dalej ok
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Każde z tych urządzeń to oddzielny obwód, ma też oddzielne bezpieczniki - albo więc zbieg okoliczności albo coś w skrzynce bezpieczników: może dostała się wilgoć, może wtyki z tyłu należy powyjmować i powkładać, tylko zawsze po jednym wtyku - by nic nie pomylić, chociaż te wtyczki nie powinny dać się pomylić
Duże bezpieczniki nie biorą w tym udziału: są do podgrzewania świec, ABS-u czy elektrycznych szyb.
A w sprawie podświetlenia tablicy szukałbym w kablach do klapy. Nie musi być "coś robione", po prostu pękają
Duże bezpieczniki nie biorą w tym udziału: są do podgrzewania świec, ABS-u czy elektrycznych szyb.
A w sprawie podświetlenia tablicy szukałbym w kablach do klapy. Nie musi być "coś robione", po prostu pękają
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 01:14 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- michaltrzebnica
- Ma gadane
- Posty: 238
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 12:03
- Lokalizacja: DTR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 56 gości