Pasek klinowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Trzeba coś podłożyć pomiędzy silnik i alt.. i " przez wagę " naciągnąć pasek , zwracając uwagę aby nie uszkodzić czegoś przy okazji.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Pasek 10x950
Odkręcasz srube 22
Odkrecasz zebatkę pod alternatorem klucz 13 ( luzujesz tak zębatkę aby wyskoczyła z zebów ale zeby sruba wyszla nie do konca
luzujesz altek zakladaz pasek zakladasz zebatke na zeby dolpychasz pasek na dół nie dogury jak wiekszosc mylnie to robi bo na zebatce pasek napreza sie w dół tak zeby nie byl za mocno naprezony dokrecasz srube na zebatce i 22 koniec
sposób dwa
władasz miedzy koło na wale i pasek śrubokręt , ktos przekreca kluczyc zapali na kilka sec i pasek schodzi , potem zakładasz nowy zarucasz na kolo na wale nie do konca bo wiadomo odpalasz i pasek sam wskakuje
Na tym filmiku masz pokazane o co mi chodzi
Odkręcasz srube 22
Odkrecasz zebatkę pod alternatorem klucz 13 ( luzujesz tak zębatkę aby wyskoczyła z zebów ale zeby sruba wyszla nie do konca
luzujesz altek zakladaz pasek zakladasz zebatke na zeby dolpychasz pasek na dół nie dogury jak wiekszosc mylnie to robi bo na zebatce pasek napreza sie w dół tak zeby nie byl za mocno naprezony dokrecasz srube na zebatce i 22 koniec
sposób dwa
władasz miedzy koło na wale i pasek śrubokręt , ktos przekreca kluczyc zapali na kilka sec i pasek schodzi , potem zakładasz nowy zarucasz na kolo na wale nie do konca bo wiadomo odpalasz i pasek sam wskakuje
Na tym filmiku masz pokazane o co mi chodzi
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 03:55 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
grandi, jasne, gwarantuję, że początkujący będzie miał co najmniej poranione ręce, jak nie połamane palce itp. Zwróć uwagę, że w mkII pasek przechodzi przez trzy koła, a nie przez dwa - więc dużo trudniej to zrobić.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Po czasie i tak czeka Cię podciągnięcie paskajuz zrobione .... chodzi jakby z fabryki wyjechał dzieki ....
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 357 gości