Pasek klinowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » pt sty 29, 2010 23:27

czyli jakich? ... jutro rano biore sie za to wszystko mam nadzieje ze bez zadnych niespodzianek sie obedzie i jutro bedzie na chodzie :)



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pt sty 29, 2010 23:34

Trzeba coś podłożyć pomiędzy silnik i alt.. i " przez wagę " naciągnąć pasek , zwracając uwagę aby nie uszkodzić czegoś przy okazji.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 30, 2010 03:54

Pasek 10x950

Odkręcasz srube 22
Odkrecasz zebatkę pod alternatorem klucz 13 ( luzujesz tak zębatkę aby wyskoczyła z zebów ale zeby sruba wyszla nie do konca

luzujesz altek zakladaz pasek zakladasz zebatke na zeby dolpychasz pasek na dół nie dogury jak wiekszosc mylnie to robi bo na zebatce pasek napreza sie w dół tak zeby nie byl za mocno naprezony dokrecasz srube na zebatce i 22 koniec

sposób dwa

władasz miedzy koło na wale i pasek śrubokręt , ktos przekreca kluczyc zapali na kilka sec i pasek schodzi , potem zakładasz nowy zarucasz na kolo na wale nie do konca bo wiadomo odpalasz i pasek sam wskakuje

Na tym filmiku masz pokazane o co mi chodzi :dol:

Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 03:55 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob sty 30, 2010 15:50

grandi, jasne, gwarantuję, że początkujący będzie miał co najmniej poranione ręce, jak nie połamane palce itp. Zwróć uwagę, że w mkII pasek przechodzi przez trzy koła, a nie przez dwa - więc dużo trudniej to zrobić.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » sob sty 30, 2010 22:58

juz zrobione .... chodzi jakby z fabryki wyjechał :) dzieki ....



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 30, 2010 23:22

juz zrobione .... chodzi jakby z fabryki wyjechał :) dzieki ....
Po czasie i tak czeka Cię podciągnięcie paska


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 357 gości