Gdzie podłaczyc sonde lambda golf II 1.8 samą wtyczke

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Gdzie podłaczyc sonde lambda golf II 1.8 samą wtyczke

Post autor: Pawel_Mk2 » sob sty 30, 2010 21:51

witam mam pytanie gdzie podłączyć sondę lambda z jednym czarnym kabelkiem ?
jeżdżę tak od wakacji i nic się chyba nie dzieje spalanie w normie.
jest instalacja gazowa nie wiem czy to ma coś wspólnego czy ja ominęli czy co.
Obrazek


i jeszcze jedno zaznaczyłem taki brązowy kabelek od czego on jest i gdzie podłączyć??
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 21:55 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob sty 30, 2010 22:23

golfiarz II 1.8 rp,sondę podpinasz pod pin nr.20 sterownika silnika (Mono Jetronic)
pin nr.28 (Mono Motronic)
piszę o silniku RP
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 22:45 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob sty 30, 2010 22:28

nie wiem czy dobrze widze ale ten przewód podpisany "gdzie to podłączyć" tam podpina sie sondę lambda a ten brązowy przewód to jakiś przewód masowy

i co to właściwie jest za silnik (kod)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob sty 30, 2010 22:36

Nigdzie jej nie podloczysz jezeli to jest zdiecie Twojego auta to masz zamontowany zwykly gaznik 2E Ta reszta jest od mono niezla zezbe ktos zrobil sonda do tego gaznika jest nie potrzebna :D a ten kabel brazowy to jest dodatkowa masa gaznika musisz ja podloczyc pod srubke od pokrywy klawiatury Niezle ktos wykobinowal zeby do mono wstawic gaznik i nadodatek pokrywe gaznika wstawil od mono ciekawe :D
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 22:41 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob sty 30, 2010 23:00

no to ładnie ja myślałem ze to 1.8rp mono jetronic a tu gaznik pierburg
ten pierwszy ma 90 koni to ile będzie miał na tym gaźniku
całkiem ładnie idzie w lato jechałem 180 czwórka i jeszcze zapas a pozatym piatka
skrzynia jest.

a propo tego gaznika na benzynie i na gazie jak jest dogrzany silnik goracy
ma strasznie niskie obroty nawet gaśnie co to możne być????
a jak jest zimny to ładnie trzyma 1200 nawet wiecej potem opada opada jest 1000 ,900 a potem juz fiksuje ma niskie albo zgasnie
nowe świece, przewody, palec, kopułka ok

[ Dodano: 30 Sty 2010 22:09 ]
jeszcze mam pytanie o ten przewód brązowy z wsuwka czyli to masa od gaźnika rozglądałem się ale sporoboje jeszcze raz możne znajdę gdzie ja podłaczyc.
czyli byle do metalu żeby masowało tak??



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob sty 30, 2010 23:19

Tak wystarczy do metalu jak go podloczysz to znajda sie pewnie wolne obroty bo gaznik nie mial masy jak ten kabel nie byl podloczony



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob sty 30, 2010 23:49

dobra jutro niedziela ale co tam. podłącze tą masę i zobaczę oby pomogło.

[ Dodano: 30 Sty 2010 22:52 ]
jeszcze jedna usterka mnie męczy mianowicie dmuchawa działa tylko na 3 biegu

co z tym zrobić na pewno nie wina tego przełącznika bo zmieniłem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 31, 2010 00:31

Poszukaj w poradach, chodzi o spalony bezpiecznik przy tzw opornicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz sty 31, 2010 11:20

Witam panowie podłączyłem ten brązowy kabelek który miał być masa gaźnika.
ale nadal jak jest silnik gorący porostu do jazdy normalnej. to ma strasznie niskie obroty
ale nie gaśnie na szczęście co to może byc Obrazek


a jeszcze dodam ze w lato nie miałem takich problemów. w sumie nie ma mrozow ale znow będą słyszałem ze golfy tak maja podobno.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz sty 31, 2010 12:13

golfy tak nie maja to sa juz stare wysluzone gazniki pozatym gaznik to jest przezytek ale jak ktos jezdzi jeszcze na gazniku to musi sie jakos ratowac Sprawdz dysze wolnych obrotow czy reaguje na wloczenie zaplonu tak powina pykac dochodzi do niej pojedyczy kabel Mozesz ja odkrecic i zobacz czy nie ma syfu Najlepiej jak bys podjechal do jakiegos mechaniora przyczyn moze byc wiele z brakiem obrotow



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 31, 2010 13:44

golfiarz II 1.8 rp, ta konstrukcja u ciebie to jedna wielka kombinacja. Wywalono siłownik ustalający wolne obroty, podciśnienia pozaślepiano. W takim przypasku obroty chyba możesz sobie podnieść tylko linkę naciagając, ale za mało widac na fotce zebym był pewien.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz sty 31, 2010 17:09

to żeby dostać się do tych dysz co trzeba odkręcić ??
jeżeli to ciężka sprawa to do mechanika możne kiedys sie wybiorę narazie jezdzi i nie przerywa nic. ciekawa zagadka z tymi obrotami

dodam pare zdjęć popatrzcie co to za kombinacje porobili w tym silniku Obrazek

Obrazek



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz sty 31, 2010 18:45

Zezba totalna jak widze :D gaznik jest zasilany pompa paliwa z RP elektryczna to zobacz czy masz koputer silnika od RP bo napewno go masz Nie wiem po co ktos wstawil gaznik Jezeli masz w nim koputer od RP to smialo zakladaj wtrysk od mono i bedziesz mial problem z obrotami z glowy Ciezko wyczajic jaki to jest silnik sprawdz oznaczenie na bloku dla mnie wyglada na GX
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 18:51 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz sty 31, 2010 19:37

http://moto.allegro.pl/item901237925_mo ... m_bdb.html



czyli takie coś jest oryginalne od rp i pasuje do mojego?? pomyśle nad tym niedrogie nawet.
z pomoca kogos zalozylo by sie

[ Dodano: 31 Sty 2010 19:08 ]
chyba posiadam ten sterownik znajduje się on w prawym rogu pod maska. jest napisane siemens na nim.i wtyczka jest podpięta. popatrzyłem na necie jak to wygląda wyjęte. pod spodem firma bosch a na gorze na wtyczce siemens


ciekawe cze mu założyli gaźnik zamiast oryginalny RP

[ Dodano: 01 Lut 2010 22:14 ]
zaczynają mnie wkurzać te niskie obroty i gasnący silnik (na ciepłym silniku tylko )doradźcie coś musze zrobić z tym gaźnikiem. od czego mam zacząć sprawdzać co rozkręcić lub wyczyscic?? lub co wymienić tanim kosztem.
możne zmienić na monowtrysk tylko czy warto się bawić w takie przekładki. na szrocie by się coś wyjęło ;]
czekam na odpowiedzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 504 gości