Nie chce odpalic po odłączeniu akumulatora?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
masz tylko 3 chyba tu przy aku i reszta w kabinie.
[ Dodano: 29 Sty 2010 16:42 ]
Ale dziwię się jak to zrobiłeś że źle podłączyłeś przecież kalema plusowa i minusowa są inne ...
[ Dodano: 29 Sty 2010 16:42 ]
Ale dziwię się jak to zrobiłeś że źle podłączyłeś przecież kalema plusowa i minusowa są inne ...
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 17:41 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
POLAK potrafipoolak2006 pisze:masz tylko 3 chyba tu przy aku i reszta w kabinie.
[ Dodano: 29 Sty 2010 16:42 ]
Ale dziwię się jak to zrobiłeś że źle podłączyłeś przecież kalema plusowa i minusowa są inne ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
No Polak potrafi ? aż wstyd !!
No sprawdze te bezpieczniki.
A przy podlaczaniu to tez mi cos ta klema plusowa byla luźna no ale pomyslalem ze inny typ akumulatora no i podłożylem kawalek blaszki i dokrecilem ? pod druga juz jak sie domyslacie nie musialem zadnej blaszki podkladac???
No ale niektórzy ucza sie na błedach no i to tez mnie spotkalo ?
No ale nauczka na przyszlosc.
Ciekawe co z tego wyniknie narazie laduje w domu to rozladowane aku z golfa i jak sie naladuje to podlacze i zobacze jake sa akutki mojej głupoty!
A to wszystko przez to ze nie chcial odpalic niewiadomo czemu no ale to teraz zeszlo na drug plan ?
pozdro i dzieki Wszystkim za odpowiedzi
No sprawdze te bezpieczniki.
A przy podlaczaniu to tez mi cos ta klema plusowa byla luźna no ale pomyslalem ze inny typ akumulatora no i podłożylem kawalek blaszki i dokrecilem ? pod druga juz jak sie domyslacie nie musialem zadnej blaszki podkladac???
No ale niektórzy ucza sie na błedach no i to tez mnie spotkalo ?
No ale nauczka na przyszlosc.
Ciekawe co z tego wyniknie narazie laduje w domu to rozladowane aku z golfa i jak sie naladuje to podlacze i zobacze jake sa akutki mojej głupoty!
A to wszystko przez to ze nie chcial odpalic niewiadomo czemu no ale to teraz zeszlo na drug plan ?
pozdro i dzieki Wszystkim za odpowiedzi
OK. sprawdze za jakąś godzinke bo teraz nie mogę .Haki pisze:Skoro ładujesz - to idź i sprawdź te bezpieczniki o jakich pisałem ... najpierw ze skrzynki od aku a później te w kabinie ... przy drzwiach.
Jak sprawdze to dam znać...
[ Dodano: 29 Sty 2010 18:09 ]
Bezpieczniki sprawdziłem i sa wszystkie dobre, tzn te w kabinie i te przy akumulatorze. Co mnie az zdziwilo przy takim zwarciu ze zaden nie poszedł?
Jak podłącze ako to napisze
[ Dodano: 29 Sty 2010 20:28 ]
Akumulator podłaczylem i wyglada na to ze sie nic nie stalo. Tyle ze nadal nie chce odpalic. Zauważylem ze za skrzynia jest swieze paliwo jakby skas lecialo i to moze byc ta przyczyna ze nie chce odpalic?
Skad by to mogło tam lecieć?
Hmm autko na podnośnik - chyba ,że z góry zobaczysz skąd się paliwo sączy. Może coś przymarzło na przewodach i wywala na którymś z łączeń.
Zobacz czy w przewodach przy filtrze jest paliwo - ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
Zobacz czy w przewodach przy filtrze jest paliwo - ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
To skontroluj przewody paliwowewalter_x pisze:Zauważylem ze za skrzynia jest swieze paliwo jakby skas lecialo i to moze byc ta przyczyna ze nie chce odpalic?
Przecież to axr -atd PD te modele pompę zasilającą mają w bakuHaki pisze:ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
O mamo ... racja Italiano... mój błąd..italiano_83 pisze:Przecież to axr -atd PD te modele pompę zasilającą mają w bakuHaki pisze:ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
no udalo mi sie dzisiaj odpalic golfa , pokrecilem troche az za trzecim razem odpalil.
zauważyłem ze za skrzynia jest nakapane ropa bo gdzies chyba wycieklo i sie poprostu chyba zapowietrzyl bo tez dziwnie charczalo z tego gdzie jest filtr paliwa (nie wiem jak to sie dokladnie nazywa) jakby w przewodach z paliwem powietrze szło . Patrzalem skad by tam mogla ropa wyciekac i nie ma nic widac mialem samochod dosc dlugo zostawione na wlaczonym silniku no i nic nie leci - ale skąś musiala ta ropa wycieknąć? dziwna sprawa?
Ciekawe czy jutro odpali jak postoi przez noc?
A jeszcze wrócę do tej sprawy co pisalem ze przez pomylke zle ako podlaczyle i pisalem ze nawet zaden bezp sie nie przepalil?
No wiec jak juz odpalilem auto to kontrolka od ako i esp nie zgasla ?Wogole alternator nie ladowal Troche sie wystraszylem bo juz myslalem ze poszlo na alternator no i jeszcze do tego kontrolka esp. A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Czyli reasumując więcej szcześcia niż rozumu
zauważyłem ze za skrzynia jest nakapane ropa bo gdzies chyba wycieklo i sie poprostu chyba zapowietrzyl bo tez dziwnie charczalo z tego gdzie jest filtr paliwa (nie wiem jak to sie dokladnie nazywa) jakby w przewodach z paliwem powietrze szło . Patrzalem skad by tam mogla ropa wyciekac i nie ma nic widac mialem samochod dosc dlugo zostawione na wlaczonym silniku no i nic nie leci - ale skąś musiala ta ropa wycieknąć? dziwna sprawa?
Ciekawe czy jutro odpali jak postoi przez noc?
A jeszcze wrócę do tej sprawy co pisalem ze przez pomylke zle ako podlaczyle i pisalem ze nawet zaden bezp sie nie przepalil?
No wiec jak juz odpalilem auto to kontrolka od ako i esp nie zgasla ?Wogole alternator nie ladowal Troche sie wystraszylem bo juz myslalem ze poszlo na alternator no i jeszcze do tego kontrolka esp. A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Czyli reasumując więcej szcześcia niż rozumu
Pisałem Ci właśnie o tych głównych bezpiecznikach na AKU ... jak wyciągniesz radio to masz w nim z tyłu - bezpiecznik 7.5 lub 10A .. już nie pamiętam dokładnie jaki tam siedzi...A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Powodzonka
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
No dzięki , myslalem ze tam sa tylko te trzy? no ale teraz juz wiem?Haki pisze:Pisałem Ci właśnie o tych głównych bezpiecznikach na AKU ... jak wyciągniesz radio to masz w nim z tyłu - bezpiecznik 7.5 lub 10A .. już nie pamiętam dokładnie jaki tam siedzi...A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Powodzonka
później sprawdze w radiu ten bezp.
pozdro. i dzieki za podpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 324 gości