[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 00:18 ]
pompę paliwową mam do wymiany więc od tego można zacząć

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ile dokladnie to by należało zrobić pomiar ale ogolnie spotkalem sie tylko z pozytywnymi opiniami na ten temat ze wyraźnie czuć poprawę osiągów głównie na górze jak to przeważnie bywa w 16v. sam bede to robił w moim 9A w najbliższym czasie. napewno nie zaszkodziMarszall pisze:to fakt na pewno ale o ile ta zwężka wpływa na moc?? oto jest pytanie
ok dam znac, ale moge Ci powiedzieć juz teraz ze na digi w porównaniu z mechanicznym wtryskiem wyraźnie czuć różnice, a zeby dodac do tego jeszcze wyeliminowanie zwężki w przepustnicy i zmiane przepływki na większą (digi) to jestem pewny ze efekt bedzie juz naprawde zadowalającyMarszall pisze:obowiązkowo daj znać jakie różnice
tak ja juz sporo na digi II smigam. 140hp to juz mierzone po założeniu digifanta, ale jak na nie wystrojony program pod 16v to i tak jest niezły wynik wg mnie ponieważ sama w sobie zmiana układu sterowania paliwem nie daje za wielkiego wzrostu mocy, ważne jest jego wystrojenie pod 16v. wiec po samej zmianie układu wtryskowego nie ma co sie spodziewac jakiś wielkich przyrostów mocy.Marszall pisze:aha bo nie zajażyłem Ty już na digi śmigasz?
w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości