1.8 16v PL do mk1 jak wyciągnąc moc? Digi czy warto?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 16v PL do mk1 jak wyciągnąc moc? Digi czy warto?
witam. mam praktycznie za free cały swap. Całośc idzie do mk1. Jak z tego wycisnąć moc. ile to pali na digi i na mechanicznym. jakie korzysci z digi, koszta?
[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 00:18 ]
pompę paliwową mam do wymiany więc od tego można zacząć
[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 00:18 ]
pompę paliwową mam do wymiany więc od tego można zacząć
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
śmiga bardzo fajnie aczkolwiek nadal nie wiem czy digi by mi dużo pomugł, bo ke-jet mam bardzo dobrze wyregulowany ale jednak moze coś jeszcze w tym silniku drzemie?
jak myslicie perfect działający ke-jet w porównaniu do digi I?
jak myslicie perfect działający ke-jet w porównaniu do digi I?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
to fakt na pewno ale o ile ta zwężka wpływa na moc?? oto jest pytanie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
ile dokladnie to by należało zrobić pomiar ale ogolnie spotkalem sie tylko z pozytywnymi opiniami na ten temat ze wyraźnie czuć poprawę osiągów głównie na górze jak to przeważnie bywa w 16v. sam bede to robił w moim 9A w najbliższym czasie. napewno nie zaszkodziMarszall pisze:to fakt na pewno ale o ile ta zwężka wpływa na moc?? oto jest pytanie
czy skoro silnik na budziku ma 330000 km jest sens go ratowac. No i jest to PL z gazem... Na gazie mi zalezy bo duzo jezdze.
samochod kuleje na benzynie ale na gazie chodzi ok.
pompa w baku wyje jak wsciekla wiec to moze wina jej?
przy przepustnicy grzebane od wolnych obrotow, czujnik spalania obrotow walu albo spalania stukowegoma urwany przewod, niebieski czujnik na dolocie po prawej stronie nie ma nic podlaczone a wtyczki nie widac, temperature pokazuje a kontrolka od wody miga mimo stanu cieczy ok.
Samochod nie kreci sie do odciecia i na benzynie potrafi siew zadlawic przy naglym depnieciu.
samochod kuleje na benzynie ale na gazie chodzi ok.
pompa w baku wyje jak wsciekla wiec to moze wina jej?
przy przepustnicy grzebane od wolnych obrotow, czujnik spalania obrotow walu albo spalania stukowegoma urwany przewod, niebieski czujnik na dolocie po prawej stronie nie ma nic podlaczone a wtyczki nie widac, temperature pokazuje a kontrolka od wody miga mimo stanu cieczy ok.
Samochod nie kreci sie do odciecia i na benzynie potrafi siew zadlawic przy naglym depnieciu.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
ok dam znac, ale moge Ci powiedzieć juz teraz ze na digi w porównaniu z mechanicznym wtryskiem wyraźnie czuć różnice, a zeby dodac do tego jeszcze wyeliminowanie zwężki w przepustnicy i zmiane przepływki na większą (digi) to jestem pewny ze efekt bedzie juz naprawde zadowalającyMarszall pisze:obowiązkowo daj znać jakie różnice
aha bo nie zajażyłem Ty już na digi śmigasz?
w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.
ACE praktycznie identyczny silnik ma tyle samo w serii
w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.
ACE praktycznie identyczny silnik ma tyle samo w serii
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
tak ja juz sporo na digi II smigam. 140hp to juz mierzone po założeniu digifanta, ale jak na nie wystrojony program pod 16v to i tak jest niezły wynik wg mnie ponieważ sama w sobie zmiana układu sterowania paliwem nie daje za wielkiego wzrostu mocy, ważne jest jego wystrojenie pod 16v. wiec po samej zmianie układu wtryskowego nie ma co sie spodziewac jakiś wielkich przyrostów mocy.Marszall pisze:aha bo nie zajażyłem Ty już na digi śmigasz?
w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości