Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SDS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 09, 2010 11:46
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: SDS » sob sty 09, 2010 16:21

apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW

DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D


ZDZISIEK

kamilitam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 23, 2010 22:59
Lokalizacja: lublin

Post autor: kamilitam » sob sty 23, 2010 23:06

witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 13:51

no własnie chce wymienic tez wtryski i to samo pytanie co wyzej ?? fabryczne 273 id JR czy włożyc od SB 274 i tez bede silnik krecil


Krakulec

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 30, 2010 14:23

SDS pisze:
apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW

DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D
DNOSD 273 - 155bar - tak jest w katalogu Boscha.130bar jest dla DNOSD293/silnik JP
JR(51KW) ma 155 bar i końc.293(lata 08.83-10.91) lub 273 dla tego samego okresu.
VW Jetta ma identycznie... :pub:

[ Dodano: 30 Sty 2010 13:27 ]
kamilitam pisze:witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273
DNOSD 297 nie są do JR 51kW(1,6) a do 1V 44kW(1,6). :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 14:33

ale co włozyc najlepiej do jr :food:


Krakulec

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 30, 2010 14:40

Krakulec pisze:ale co włozyc najlepiej do jr :food:
Najlepiej trzymać się fabrycznych a "podkręcanie" można uzyskać na turbo i pompie wtryskowej. Oczywiście można dać i DNOSD 274 a dalej "podkręcać" jak wyżej.
Tylko czy przypadkiem nie zrobisz lokomotywy - taki dym... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 15:01

oldstaszek pisze:Tylko czy przypadkiem nie zrobisz lokomotywy - taki dym...
To można zniwelować większym ciśnieniem i większym IC... :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 15:02

No ale jak to jest ze SB jakos na tych wtryskach nie robi lokomotywy cisnienie te samo jest 155b . W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co


Krakulec

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 17:35

Krakulec pisze:cisnienie te samo jest 155b
Miałem na myśli ciśnienie doładowania :bajer: ...
Krakulec pisze:W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co
Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR :bigok:
Poza tym oldstaszek, wspomniał o "podkręcaniu",a jak się podkręca,to zaczyna więcej dymić i trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania,żeby to dymienie zniwelować...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob sty 30, 2010 20:28

Michaś_1977 pisze:Krakulec napisał/a:
W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co

Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR :bigok:
0.8 bara ;)

0.7 dmucha JR przynajmniej gdzieś to wyczytałem


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 20:50

No dobra . Tylko co tu zrobic . Kupic 273 czy 274. Bo co jak włoże 293 to tez jak bede chcial go krecic to podciagne dawke i tez bedzie leciał . A z tymi wiekszymi 294 to co bede mogł dac jeszcze wiecej ? Kurcze bo nie wiem ktore dac zeby pozniej nie bylo jakis szop. Napewno bede chciał dac cisnienie tak z 1.1 bar


Krakulec

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob sty 30, 2010 21:41

jak kupujesz nówki to 261 i fin :)
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 21:42 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 21:42

Krakulec pisze:Kurcze bo nie wiem ktore dac
Krakulec, tłumaczę Ci,że lepiej jest założyć od SB-ka DNO SD 274,bo są wydajniejsze,ale jak założysz od JR-a DNO SD 273,to też będzie hulać :bigok: ...
Krakulec pisze:o jak włoże 293
Te są od 1V i ich nie polecam...za słabe...w AAZ-cie masz takie...
Krakulec pisze:294
Nie wiem co to...

[ Dodano: 30 Sty 2010 21:00 ]
Mały edit...
W 1V siedzą 297 :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz sty 31, 2010 00:59

pomyliłem nr :d dobra założę te 294 oby było dobrze zeby nie bylo jakis szop

[ Dodano: 30 Sty 2010 23:59 ]
sory znowu pomylilem :d zaloze 274


Krakulec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 139 gości