antojuja, Co masz na myśli??? bo ja też kojarzę że nie ma wcale!!antojuja pisze:wg mnie nie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zaraz po odpaleniu zdejmujesz węzyk od EGR i patrzysz czy pracuje .Ale czy jest szczelny raczej tak nie sprawdzisz bo trzeba zdemontowaćkolaboss pisze:jak mozna w prosty sposob sprawdzic czy zawor EGR jest
sprawny?

W niczym to silnikowi nie przeszkadza .Wręcz przeciwniekolaboss pisze:Bo mechanik stwierdzil ze ten grzybek nie chodzi.
Sam zrobiłem, jestem z tych co sami wszystko robiąsadlaczek, sam spawałeś ta zaślepkę czy gotowca kupiłeś ??
 chyba ze nie dają rady to wtedy się coś kombinuje
 chyba ze nie dają rady to wtedy się coś kombinuje 
nie ma żadnej klapy gaszącej, czysty przelotRafał 21 pisze:sadlaczek, Kwestia! gustu!Ale Jak widzę to i odma silnika została w kolektorze!więc olej dalej jest w dolocie! A Co z klapą gaszącą! To gdzie sie ją pozbyłeś!. Czy w tej rurze sie znajduje??? http://images47.fotosik.p...9ddc8d49med.jpg
 troszkę tylko szarpnie silniczkiem i tyle.
 troszkę tylko szarpnie silniczkiem i tyle.
Jak chcesz dbać o czyste powietrze to jestkolaboss pisze:Czyli nie ma sensu wymieniac EGRA?
 
 Jedynym skutkiem ubocznym jest mniej syfu w dolociekolaboss pisze:I nie ma zadnych skutkow ubocznych przy ewentualnie uszkodzonym EGR?
puścić wężyk z odmy pod auto żeby sobie uciekało i przy dolocie zaślepić albo zamontować "Oil catch tank"PEDRO pisze:Dodatkowo, aby pozbyć się wycieków oleju z EGR odpiąć odmę z dolotu i ...?
 np:
 np:Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości