[mk2] problem z jazda w pore wilgotne i deszczowe.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
[mk2] problem z jazda w pore wilgotne i deszczowe.
Witam.
Mam problem nietypowy, wymienilem kopulke z paluchem, przewody wysokiego napiecia, swiece, wyregulowalem gaznik i nic. Podczas jazdy w dzien deszczowy, wilgotny auto po okolo 30 km traci moc, potrafi zgasnac. Wystarczy zjade gdzies na pobocze, zgasze go i odczekam 3-4 min. i odpalam i moge jechac juz gdzie mi sie podoba. Co moze byc przyczyna?? Wie moze ktos, spotkal sie ktos z takim czyms?
Mam problem nietypowy, wymienilem kopulke z paluchem, przewody wysokiego napiecia, swiece, wyregulowalem gaznik i nic. Podczas jazdy w dzien deszczowy, wilgotny auto po okolo 30 km traci moc, potrafi zgasnac. Wystarczy zjade gdzies na pobocze, zgasze go i odczekam 3-4 min. i odpalam i moge jechac juz gdzie mi sie podoba. Co moze byc przyczyna?? Wie moze ktos, spotkal sie ktos z takim czyms?
www.SportCom.PL
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Czyli wymiana cewki, czy co? Jesli czujnik Halla to jaki koszt? Koszt wymiany cewki jest jaki?
Filtry paliwa mam nowe...
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 16:35 ]
Ma ktos jeszcze jakies pomysly? Niebawem wybieram sie do mechaniora z wymiana oleju, itd. to bym mu powiedzial co jeszcze ew. ma sprawdzic...
Filtry paliwa mam nowe...
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 16:35 ]
Ma ktos jeszcze jakies pomysly? Niebawem wybieram sie do mechaniora z wymiana oleju, itd. to bym mu powiedzial co jeszcze ew. ma sprawdzic...
www.SportCom.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości