1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » pt sty 29, 2010 19:30

Witam wszystkich. Od paru dni obroty dziwnie sie zachowuja. Prawie zawsze 920-930, czasem ponizej 900:/ Nie mam pojecia co to moze byc. Swiece nowe.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt sty 29, 2010 19:37

Tasman20 Wroc pisze:jeżdżę cały czas na niedogrzanym silniku czy tylko kontrolka wariuje. ( myślę że to termostat )
przy tych objawach to sprawdź termostat a i czujnik temp. najprawdopodobniej wariuje, czujnik vagiem, a term. organoleptycznie węże kiedy otwiera obieg, powinien przy 87C

[ Dodano: 29 Sty 2010 18:41 ]
ManieKK pisze:Nie mam pojecia co to moze byc
przepustnica zabrudzona

[ Dodano: 29 Sty 2010 18:43 ]
spych8 pisze:czy to mozliwe
możliwe, ale np w fabii u siebie nie słyszałem

[ Dodano: 29 Sty 2010 18:48 ]
pszmiel pisze:jak to zrobił
pewnie modyfikacja wydechu: kolektor 4-2-1 (700PLN), wycięcie kata(100), tłumik sportowy(600), dolot powietrza poprawiony(400), korekta programu(800) :bigok:
taniej swap na 1.8T i 150 kucy pod maską ewentualnie jakieś tdi


Obrazek

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » pt sty 29, 2010 20:03

Czyli w przyszlym tygodniu przepustnica bedzie czyszczona:) Jakie powinien miec obroty?? 900 caly czas??



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt sty 29, 2010 20:07

900-1100 na ssaniu, parę sek. po odpaleniu, około 760-800 póżniej


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt sty 29, 2010 20:20

dimmer pisze:gosc ma 136 koni ale nikt nie wie jakim spsobem:):)
Już raczej nie ma zobacz na profil :kac:
spych8 pisze:Cześć mam golfa IV 1.6sr pali 13l/100km przy spokojnej jezdzie, autem poruszam sie codziennie do szkoły 4km w jedną strone więc nie zdąży sie dogrzać. Czy to noralne? prosze o pomoc
Dość króki odcinek, jeszcze jak często stajesz na światłach lub pokonujesz górki to całkiem normalne i nie szukałbym przyczyny zmniejszenia spalania, sprawdź na dłuższej trasce, będziesz miał lepsze rozeznanie, na razie nie ma co panikować :bigok:
K3100PRO pisze:Mój pali niecałe 11litrów i wcale nie jeżdżę z przysłowiową "deską". Wydaje mi się ze to trochę dużo ale ten silnik podobno lubi sobie łykną paliwa. Skoro twój tyle pali to może najpierw zbadaj go gdzieś VAG-iem czy nie ma jakichś błędów.
Właśnie kolego, sprwadzałeś czy nie masz żadnych błędów u siebie?
spych8 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie czy to mozliwe ze kiedy otwieram drzwi słysze jak uruchamia sie pompka paliwa nigdy sie z czyms takim nie spotkałem to normalne?
Nie wiem czy u nas, ale jest coś takiego, że już po otwarciu drzwi włacza się pompa paliwa
Tasman20 Wroc pisze:Ktoś się orientuje jaka może być przyczyna takich problemów?
Co do temperatury to sprawdź termostat lub czujnik temperatury cieczy, to bym obstawiał.
A co do nawiewu to może to być nagrzewnica.
feniks79 pisze:pewnie modyfikacja wydechu: kolektor 4-2-1 (700PLN), wycięcie kata(100), tłumik sportowy(600), dolot powietrza poprawiony(400), korekta programu(800) :bigok:
Raczej mija się to z celem :bajer:



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt sty 29, 2010 20:29

Jazz_Blue pisze:Raczej mija się to z celem :bajer:
ale parę kucy więcej by się przydało :helm:
choć i tak na objechanych trasach niejednego można zaskoczyć :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt sty 29, 2010 20:50

Mi tam wystarcza :bigok:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt sty 29, 2010 20:58

Jazz_Blue pisze:Już raczej nie ma zobacz na profil
no juz nie mk4 leonka sobie sprawił:):)

[ Dodano: 29 Sty 2010 20:03 ]
Tasman20 Wroc pisze:ska jest siła nawiewu nawet na 4 biegu i temperatura powietrza wylatującego z kratek.
Ktoś się orientuje jaka może być przyczyna takich problemów?
filter pyłków masz do wymiany to jest przyczyna słabego nawiewu.. a co do temperatury to termostat moze byc przyczyną
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 21:05 przez dimmer, łącznie zmieniany 3 razy.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 21:17

Jazz_Blue pisze:Właśnie kolego, sprwadzałeś czy nie masz żadnych błędów u siebie?

Oczywiście ze sprawdzałem. Czujnik halla


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt sty 29, 2010 21:27

Na wyłączonym silniku będzie, jeśli zapalisz i błąd zniknie to wszystko OK :bigok:



Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 21:39

wiem ze na wyłączonym silniku zawsze jest ten błąd. Z tym ze on nie gaśnie na zapalonym, podejrzewam ze stąd te problemy z odcinaniem zapłonu na 5200obr/min. Czasem mam już dość tego AKL-a :chytry:


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt sty 29, 2010 21:51

a jak skasujesz to sie dalej pojawia?



Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 22:01

tak czasem sie pojawia czasem nie. i wtedy gdy jest są te obroty o których mówiłem. Słyszałem ze ten czujnik może padać, tzn raz jest dobrze a raz źle. bo np. tak jak czujnik położenia wału padnie to na amen i auta nie odpalisz.


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Tasman20 Wroc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt sty 29, 2010 17:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tasman20 Wroc » sob sty 30, 2010 00:15

feniks79 pisze:
Tasman20 Wroc pisze:jeżdżę cały czas na niedogrzanym silniku czy tylko kontrolka wariuje. ( myślę że to termostat )
przy tych objawach to sprawdź termostat a i czujnik temp. najprawdopodobniej wariuje, czujnik vagiem, a term. organoleptycznie węże kiedy otwiera obieg, powinien przy 87C
Sprawdziłem obieg górny wąż jest ciepły a dolny zimny chociaż też jakby się bardzo delikatnie nagrzewał. Więc wszystko wskazuje na termostat. Bo jak auto chwilę postoi to wskazówka temperatury z wolna idzie do 90 stopni.


Mam jeszcze pytanie co do ceny jaki jest koszt termostatu Wahler??
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 00:28 przez Tasman20 Wroc, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości