[mk2] gaźnik od mk1
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] gaźnik od mk1
Witam. Mam dużo problemów z gażnikiem 2e2 w sillniku 1,6. Chciałbym go zastąpic gaźnikiem od mk1. Podejrzewam ze trzeba bedzie zmienic jescze kolektor ssący. Czy bedzie mi opasował do głowicy. I czy może już ktoś coś takiego robił.
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Z tego co widzę to do mk2 wchodziły Solexy z którym ty b edziesz miał napewno problem badź Pierbusie 2E2 i 2E3 chyba.No i ewentualnie k-jetronic wtrysk mechaniczny.
Uważam że pakowanie się w gaźniki jest bez sensu bo w mk1 z gaźników nic ciekawego nie osiągniesz.Porozgladaj się i popytaj bo wiem że można wpakować wtrysk od mk2 RP silnik RP ma pojemność 1.8 ale ten wtrysk w RF wspaniale daje sobie radę.Lub też rozważ możliwośc włożenia k-jetronica ale o to musisz popytać bo w mk2 w pojemości 1.6 też występował.i ten owy k-jetronic jest bez lambdy ale musisz popytać jak to dopasować.
A RP monowtrysk ma lambdę.
[ Dodano: Czw Mar 16, 2006 11:19 ]
a ten k-jetronic wystepuje w silniku EG Golf 1 1.6 GT.
Uważam że pakowanie się w gaźniki jest bez sensu bo w mk1 z gaźników nic ciekawego nie osiągniesz.Porozgladaj się i popytaj bo wiem że można wpakować wtrysk od mk2 RP silnik RP ma pojemność 1.8 ale ten wtrysk w RF wspaniale daje sobie radę.Lub też rozważ możliwośc włożenia k-jetronica ale o to musisz popytać bo w mk2 w pojemości 1.6 też występował.i ten owy k-jetronic jest bez lambdy ale musisz popytać jak to dopasować.
A RP monowtrysk ma lambdę.
[ Dodano: Czw Mar 16, 2006 11:19 ]
a ten k-jetronic wystepuje w silniku EG Golf 1 1.6 GT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości