bebny mk 3 1,4 abd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

bebny mk 3 1,4 abd

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 20:32

Witam.Mam rant na bebnie.czy to moze byc przyczyna takiego jakby tarcia ok 50km/h jak jade? cos mi tak dziwnie trze. Obrazek



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt sty 29, 2010 20:34

a kolego okładziny ścierne na szczękach masz?



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 20:35

wygladaja ze jeszcze sa.....nie mam porownania z nowymi ale pare milimetrow jeszcze jest



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 29, 2010 20:37

zobacz czy masz wszystkie blokady szczęk , tak zwane gwoździe , są to bolce ze sprężynkami które trzymają szczęki
jest po jednym na szczękę
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 20:39 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 20:41

dzisiaj rozbierałem i sa....z czego mogły sie takie wciecia zrobic jak na fotce? czy to moze byc przyczyna tego szurania? jak jade szybciej to tego tak nie slychac tylko miedzy 40-60 km /h



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 29, 2010 20:44

może masz coś w szczęce zaprasowanego , jakiś kawałek stalowego odprysku



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt sty 29, 2010 20:44

moze tez tak byc jak te sprężynki o których wspomniał kolega sa poprostu stare powyciągane, przerdzewiałe, cienkie i nie daja poprostu rady trzymac szczek na swoim miejscu. moze okładziny sie starły i nity wystaja?
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 20:45 przez Maślak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 20:50

Tylko z jednej strony tak mam.Drugi beben ok.Trudno mi powiedziec czy jakis nit wystaje.Ja mam golfika 3 lata i zrobilem nim 40 tys i nic nie robiłem procz wymiany ozysk.Watpie zeby ktos wymieniał w nim szczeki i bebny.Prawdopodobnie sa jeszcze oryginalne.na przegladzie wyszło ze ta strona co ten beben to gorzej hamuje...ale najgorzej mnie wkurza te tarcie



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt sty 29, 2010 20:54

no to porównaj szczeki w obydwu bebnach, moze tłoczek stanoł, zatarł sie zardzewial i Ci trze. moze dlatego gorzej hamuje, ciezko cokolwiek powiedziec nie widzac :crazy:



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 20:58

no wiem.rozumiem.Teraz nie chodzi mi chamowanie tylko o tarcie .Czy moze byc to przez ten beben te tarcie? jak myslicie da sie je przetoczyc jeszcze? czy lepiej kupic nowe? ps ile moga kosztowac nowe bebny? a ile przetoczenie?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 29, 2010 20:58

przetocz bębny , daj nowe szczęki , sprawdź cylinderki , sprężyny , i ma grać :bajer:

[ Dodano: 29 Sty 2010 20:00 ]
znajomy tokarz za flaszkę , a nowe też nie są drogie , z tego co widać to są ładnie zjechane , a nie powinno się przetaczać więcej jak 1 mm



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 29, 2010 21:04

to pewnie trzeba nowe zakupic..jakie to moga byc koszta za dwie sztuki?



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt sty 29, 2010 23:21

napisz do kolegi elemenateur on Ci wszystko powie co ile kosztuje, wiem nawet ze wysyła towar, najlepiej jakbys zczytał wymiary z bebna i mu podał chociaz wszystkie mk3 maja chyba takie same bebny, ale jak chcesz zakładac nowe bebny to i trzeba nowe szczeki załozyc a jak dajesz nowe szczeki i bebny to warto wymienic wszystkie spręzynki coby to wszystko hamowało tak jak trzeba i koniecznie przyjżyj sie cylinderkom czy luzno chodza i czy nie sa spocone tzn wilgotne mokre. POZDRO



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » sob sty 30, 2010 08:34

Dzieki wszystkim za pomoc :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 326 gości