1.8 16v PL do mk1 jak wyciągnąc moc? Digi czy warto?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

1.8 16v PL do mk1 jak wyciągnąc moc? Digi czy warto?

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 01:15

witam. mam praktycznie za free cały swap. Całośc idzie do mk1. Jak z tego wycisnąć moc. ile to pali na digi i na mechanicznym. jakie korzysci z digi, koszta?

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 00:18 ]
pompę paliwową mam do wymiany więc od tego można zacząć :helm:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » śr sty 27, 2010 01:42

wałki z abfa, dół od 9a, digi, kolektor dolotowy gruby z kr, wydechowy z abfa i będzie jeździć :bajer:

wszystko napisane na forum już było :bajer:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 01:43

dzieki

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 00:44 ]
a cos takiego da rade zrobić? na mechanicznym bez zabawy...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » śr sty 27, 2010 10:24

Marszall pisze:Dla ciekawostki

U mienia:

- dół od 9A
- głowica KR
- wałki ABF
- kolektor ssacy KR 50 mm
- kolektor wydech ABF rurowy po '95
- układ wtryskowy KE-jetronic z PL

i powiem że jeździ to naprawde fajnie
podbij do niego, powinien rozjaśni twoje wątpliwości...



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt sty 29, 2010 20:22

śmiga bardzo fajnie aczkolwiek nadal nie wiem czy digi by mi dużo pomugł, bo ke-jet mam bardzo dobrze wyregulowany ale jednak moze coś jeszcze w tym silniku drzemie?

jak myslicie perfect działający ke-jet w porównaniu do digi I?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 29, 2010 23:15

KE-Jet zawsze będzie gorszy=>zwężka w dolocie=klapa przepływki



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob sty 30, 2010 00:32

to fakt na pewno ale o ile ta zwężka wpływa na moc?? oto jest pytanie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » sob sty 30, 2010 13:45

Na tyle na ile ogranicza dopływ powietrza do komory spalania :P



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » sob sty 30, 2010 13:48

Marszall pisze:to fakt na pewno ale o ile ta zwężka wpływa na moc?? oto jest pytanie
ile dokladnie to by należało zrobić pomiar ale ogolnie spotkalem sie tylko z pozytywnymi opiniami na ten temat ze wyraźnie czuć poprawę osiągów głównie na górze jak to przeważnie bywa w 16v. sam bede to robił w moim 9A w najbliższym czasie. napewno nie zaszkodzi :)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob sty 30, 2010 16:20

obowiązkowo daj znać jakie różnice


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob sty 30, 2010 20:12

czy skoro silnik na budziku ma 330000 km jest sens go ratowac. No i jest to PL z gazem... Na gazie mi zalezy bo duzo jezdze.
samochod kuleje na benzynie ale na gazie chodzi ok.
pompa w baku wyje jak wsciekla wiec to moze wina jej?
przy przepustnicy grzebane od wolnych obrotow, czujnik spalania obrotow walu albo spalania stukowegoma urwany przewod, niebieski czujnik na dolocie po prawej stronie nie ma nic podlaczone a wtyczki nie widac, temperature pokazuje a kontrolka od wody miga mimo stanu cieczy ok.
Samochod nie kreci sie do odciecia i na benzynie potrafi siew zadlawic przy naglym depnieciu.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » sob sty 30, 2010 20:47

Marszall pisze:obowiązkowo daj znać jakie różnice
ok dam znac, ale moge Ci powiedzieć juz teraz ze na digi w porównaniu z mechanicznym wtryskiem wyraźnie czuć różnice, a zeby dodac do tego jeszcze wyeliminowanie zwężki w przepustnicy i zmiane przepływki na większą (digi) to jestem pewny ze efekt bedzie juz naprawde zadowalający



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob sty 30, 2010 20:56

aha bo nie zajażyłem Ty już na digi śmigasz?

w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.

ACE praktycznie identyczny silnik ma tyle samo w serii


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » sob sty 30, 2010 21:12

Marszall pisze:aha bo nie zajażyłem Ty już na digi śmigasz?

w podpisie masz 140HP mierzone po digim jak rozumiem, hmm przecież to prawie seria.
tak ja juz sporo na digi II smigam. 140hp to juz mierzone po założeniu digifanta, ale jak na nie wystrojony program pod 16v to i tak jest niezły wynik wg mnie ponieważ sama w sobie zmiana układu sterowania paliwem nie daje za wielkiego wzrostu mocy, ważne jest jego wystrojenie pod 16v. wiec po samej zmianie układu wtryskowego nie ma co sie spodziewac jakiś wielkich przyrostów mocy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości